Kjekssjokolade Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Jeg har tenkt å kjøpe meg en batteri forsterker, en PortaCorda MkIII, den har usb også. Men jeg avventer kjøpet til jeg har litt mere penger, så kommer headsettet og lommeforsterkeren i samme pakke Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 22. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2006 Du spurte om nytt prosjekt, har funnet et mini prosjet alt Alien DAC - USB dac http://www.myexposition.com/diy/usbdac/overview.html Bestillte 4 kretskort, så da blir det usb dac også PortaCorda MK3 er sikkert nice den, men dyr. Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 22. oktober 2006 Del Skrevet 22. oktober 2006 Du er jo helt vill :!: Ja den koster, men Corda er kjent for å ha en viss kvalitet over produktene sine Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2006 Når jeg bygde min første forsterker som du ser i begynnelsen av denne tråden så vurderte jeg en del forskjellige amp's. Sikla en del på Cordia Aria, som virker som en nice forsterker, ble litt dyr for min del bare. Er spennt på usb dac saken,har lest en del om den,skal være meget bra. Kjøpte 4 krets kort, så kan jeg bygge 4 stk, sikkert noen andre som trenger en også Lenke til kommentar
Mangeballer Skrevet 4. desember 2006 Del Skrevet 4. desember 2006 Yes, da er forsterkeren oppe å går, grom lyd og (k800i tok ikke så bra bilder uten blitz )Gjennestår nå å få montert på sorte umbrako skruer, skal kjøpe dette på lørdag. Må få lodda på lys dioden i fronten av strømforsyningen. Så må jeg får stillit inn Bias saken(mye volt rørene skal få) Så er den ferdig, blir faktisk finere en den jeg bruker selv :S 7108344[/snapback] Har du denne for salg eller er du utsolgt. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Legger denne tråden til i "mine innlegg" Har lyst til å kjøpe en jeg også. Hvor er du miracl? Edit.Jeg har ikke lest alle innlegg og linker her. Lurer på om det er mulig å bygge en DAC i den ha USB utgang for tilkobling til PC? Det hadde passet meg perfekt! Endret 9. desember 2006 av Morten K Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Legger denne tråden til i "mine innlegg"Har lyst til å kjøpe en jeg også. Hvor er du miracl? Edit.Jeg har ikke lest alle innlegg og linker her. Lurer på om det er mulig å bygge en DAC i den ha USB utgang for tilkobling til PC? Det hadde passet meg perfekt! 7459715[/snapback] USB DAC, ja det går an å lage. Leser du litt lengre opp, finner du også ut at akkurat en slik en, er miracl foreløpige prosjekt Kunne også tenkt meg å kjøpe en av vidunder boksene dine Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 9. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 9. desember 2006 nå har jeg bare et kretskort igjen, d.v.s at jeg får kun bygd en forsterker til, om jeg orker å bygge en til er en annen sak. Er ganske mye arbeid egentlig. Den jeg bygde sist er solgt allerede. Den lever nå i harmoni med DT-770Pro et annet sted i oslo Har og mottat kretskortene til usb dac'en nå, må egentlig bare få somla meg til å bestille alle delene jeg trenger. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Send meg en PM hvis du har en å selge da miracl. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 nå har jeg bare et kretskort igjen, d.v.s at jeg får kun bygd en forsterker til, om jeg orker å bygge en til er en annen sak. Er ganske mye arbeid egentlig. Kan jeg kanskje få kjøpe alle delene av deg? Å sette den sammen skal jeg da alltids greie selv. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 19. januar 2010 Del Skrevet 19. januar 2010 Regner med det er greit å poste i en fire år gammel tråd når den ble lenket til på forsiden av Audiovisuelt Hvordan går det med prosjektet? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 23. januar 2010 Del Skrevet 23. januar 2010 Henger du bare på head-fi nå eller MIRaCL? Har du tittet noe på de nyere USB dac chippene? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 18. juli 2012 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2012 Hm, har ikke sett denne posten på noen år gitt, så den plutselig på google når jeg googla på noe annet. Neida, henger her, men har falt litt av hodetelefon prosjektet siden sist. Har bygd ymse andre greier under veis også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå