Edstro Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Eg skulle idag melde meg inn i et domene. Da kan eg ikke ha den vanlige velkommstskjermen som windows xp har. Dette er noe som endres automatisk etter du har meldt deg inn i et domene. Men nå har eg meldt meg ut og vil bytte tilbake. Da får eg denne meldingen: Et nylig installert program har deaktivert velkomstskjermen og Raskt brukerbytte. Hvis du vil gjennoprette disse funksjonen, må du avinstallere programmet. Følgende filnavn kan hjelpe deg med å identifisere programmet som utførte endringen: c:\windows\system32\dpgina.dll Noen tips? Lenke til kommentar
Eide'n Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 prøv kontrollpanel>brukerkontoer>Endre måten brukere logger på eller av. Lenke til kommentar
Edstro Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 prøv kontrollpanel>brukerkontoer>Endre måten brukere logger på eller av. 6772216[/snapback] Det er når eg går innpå Endre måten brukere logger på eller av eg får selve feilmeldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå