Camron Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 (endret) PM! Folkens, se etter gruppen "diskusjon.no" på russ.no : ) Done. Endret 1. september 2006 av Camron Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Folk på høyresia går jo med Che-tskjorter til vanlig 6786298[/snapback] 'Ikke la det Che igjen' mener du? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg lurer på noe om russ på elektro. Siden det er 2 år skole og 2 år lærling, når blir jeg russ. Er det etter de 4 år tilsammen? 6786338[/snapback] enten etter 2 eller 3 år VGS.. Om du går elektronikk er det ofte VKI + VKII. evt. påbygg etter VKI Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Folkens, se etter gruppen "diskusjon.no" på russ.no : ) 6786325[/snapback] Aquired. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 ææh, kommet mange inn i gruppen nå da men jeg er ladd for å kjøpe bil snart ;ooo skal ha møte med folka neste lørdag ;D Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Haha. Jeg gikk såvidt i klasse med Camron for to år siden. Det er litt morsomt å finne ut sånt. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg er russ 07. Skal vi ta et hw-russetreff i kongeparken eller på tryvann? Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Jeg blir også russ i Bergen i år. Bergen Handelsgymnasium 6782988[/snapback] Ditto Og da var jeg også med i diskusjon.no-gruppen. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Til alle dere som vurdere å ikke ha russebil: Jojojo, dere burde virkelig det. Forutsett at dere finner noen alrighte mennesker å være med, det er mye intriger men også masse masse moro. Samholdet på en bil blir veldig sterkt og det er alltid skikkelig stemning når man kjører avgårde til russetreff. Og som noen andre sa så bare kjør den litt pent, vi kjøpte vår for 28 og har to grupper med folk som er interresert i å gi 30 for den. Vi får se om den blir bydd noe opp men den tapte seg ihvertfall ikke i verdi. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor mye har dere brukt i vedlikehold etc med bilen da? Sikkert en del tusen det også Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Til alle dere som vurdere å ikke ha russebil: Jojojo, dere burde virkelig det. Forutsett at dere finner noen alrighte mennesker å være med, det er mye intriger men også masse masse moro. Samholdet på en bil blir veldig sterkt og det er alltid skikkelig stemning når man kjører avgårde til russetreff.6788206[/snapback] Jeg har planer om å ha russebil sammen med syv andre, skulle se på en på mandag. Nå ser det ut som den har blitt solgt i går. Fantastisk greit gjort, så nå må vi gå på jakt etter en annen. :/ Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Blir da russ i 07 jeg og. Jeg og noen andre (bazukh tror jeg skal være med) skal se på russebil i morra. Gleder meg noe sykt Endret 2. september 2006 av rkg1000 Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor mye har dere brukt i vedlikehold etc med bilen da? Sikkert en del tusen det også 6788324[/snapback] Hvorfor så mange tusen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 (endret) Til alle dere som vurdere å ikke ha russebil: Jojojo, dere burde virkelig det. Forutsett at dere finner noen alrighte mennesker å være med, det er mye intriger men også masse masse moro. Og som noen andre sa så bare kjør den litt pent, vi kjøpte vår for 28 og har to grupper med folk som er interresert i å gi 30 for den. Intriger.. Det er vel større sjangs om det er for mye jenter med ? Tror det er mer bråk på en bil med 9 jenter, enn en bil med 9 gutter Uansett, ser ut til at vi blir 6 gutter og 2 jenter i våres bil.. Det kan bli litt rart, kan det ikke ? Ang. salg.. Et par kompiser av meg kjøpte van til 19k, annlegg til 7k, og pusset opp til 4k. Altså 30k sånn ca. De fikk bud på 52k.. Endret 2. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Hvor mye har dere brukt i vedlikehold etc med bilen da? Sikkert en del tusen det også 6788324[/snapback] Faktisk ikke så veldig mye, jenter er ofte gode på å smiske. Ordnet gratis materialer til det som skulle bygges, gratis parkett, gratis maling, gratis lakkering av bilen, gratis oljeskift også brukte vi litt penger på stoff til gardiner og seter + bilbatterier og et par tusenlapper på anlegg. Til alle dere som vurdere å ikke ha russebil: Jojojo, dere burde virkelig det. Forutsett at dere finner noen alrighte mennesker å være med, det er mye intriger men også masse masse moro. Samholdet på en bil blir veldig sterkt og det er alltid skikkelig stemning når man kjører avgårde til russetreff.6788206[/snapback] Jeg har planer om å ha russebil sammen med syv andre, skulle se på en på mandag. Nå ser det ut som den har blitt solgt i går. Fantastisk greit gjort, så nå må vi gå på jakt etter en annen. :/ 6788362[/snapback] Sånt pleier å skje mange ganger før man finner en bil. :/ Alltid leit, men lykke til med jakten videre! Til alle dere som vurdere å ikke ha russebil: Jojojo, dere burde virkelig det. Forutsett at dere finner noen alrighte mennesker å være med, det er mye intriger men også masse masse moro. Og som noen andre sa så bare kjør den litt pent, vi kjøpte vår for 28 og har to grupper med folk som er interresert i å gi 30 for den. Intriger.. Det er vel større sjangs om det er for mye jenter med ? Tror det er mer bråk på en bil med 9 jenter, enn en bil med 9 gutter Uansett, ser ut til at vi blir 6 gutter og 2 jenter i våres bil.. Det kan bli litt rart, kan det ikke ? Ang. salg.. Et par kompiser av meg kjøpte van til 19k, annlegg til 7k, og pusset opp til 4k. Altså 30k sånn ca. De fikk bud på 52k.. 6788520[/snapback] Håper de to jentene dere har med er veldig gode venninner og at ikke en eller flere av dere guttene prøver seg på begge i løpet av russetiden. Anleg kan gjøre mye på en bil og det er veldig mange som er villige til å gi masse penger for en bil bare pga anlegget. Akkurat der stiller ikke vi så sterkt, men bilen vår er i ekstremt god teknisk stand og bruker lite olje og lite diesel. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Tror vi kan utelukke det med jentene. Jeg kjenner de ikke så veldig godt, men skal overleve fint. Annlegg selger bra på russebil ja x] Vi er så heldig å ha fikset oss en liten avtale på annlegget, men vil ikke si så mye da vi ikke har avtalt det helt enda. Kommer til å lage en worklogg på russebilen tror jeg.. Da vi skal bruke mye tid / en del penger på den. og er ganske seriøse ;p Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. september 2006 Forfatter Del Skrevet 2. september 2006 Noen som vet om prisen på bilettene til Kongeparken kommer til å øke til mandag?De koster jo kr 820,- nå... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 Vi har nå lagt ut tilbudsbilletter til Landstreffet 2006. Bilettene koster 650 kr + postens avgift. Når disse billettene er utsolgt økes prisen automatisk til 800 kr + postens avgift, som vil være prisen frem til Landstreffet. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. september 2006 Del Skrevet 2. september 2006 såeh, hva mener folket om at en god del russ kommer til å ha Che Guvara på enten t-skjorta si, eller en genser? FpU raser i vartfall:-P 6783292[/snapback] Katta-russen må jo få lov til å skille seg ut i russetida også. 6783321[/snapback] Er (blir) kattaruss selv og har fått med meg at et par faktisk har luftet ideer om å lage "alternative" (politiske) t-skjorter. . . . ....................... Russestyret på katta ble forresten valgt raskt... Bare sekretær som d ble fight om. Er btw. IB-student (ikke vanlig AA - som betyr at jeg har seriøse fritidsproblemer og eksamen i begynnelsen av mai) og er jææææææææævlig glad over at eksamen er over 10 mai så jeg får litt russetid og sommerferie fra da av. Resten av klassen har eksamen til 24 - noen også på 17 mai haahah - kjipt!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå