samebob Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Ah... Russetida snart over. Snart kan jeg endelig ta av de jævla klærne, slippe inn på Storås igjen og unngå at folk peser og ser ned på meg for at jeg er russ.Men yay, jeg møtte Hanne:) og en hel haug med folk som gjenkjente meg fra RPP <3 Så til tross for panikk og angstanfall, samt en homofil neger som prøvde å sjekke meg opp, uteliggeren som trua meg med knust vinflaske, transvestitten og den veldig ugne og ganske skremmende og mentale dama som var litt for interessert i meg, samt den gretne snutedama i Fjordagata da det brann og alle de fanatiske RBK-supporterne som gav meg en følelse av å være i helvete (viking-supporter og liker virkelig ikke dahls øl), og at venna mine ditcha meg, så ble det jo en ikke så alt for verst 16. mai på Marinen. 8631782[/snapback] Ehm, Var han ganske kort og litt lubben? Tror han prøvde å sjekke opp meg å Endret 18. mai 2007 av samebob Lenke til kommentar
Scorpy Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Jeg kom nettopp hjem fra den lokale puben. Har på en måte lovt meg selv at jeg ikke får legge meg før jeg er tilnærmet lik edru. Er egentlig overrasket over at jeg i det hele tatt greier å skrive her Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Der var russetiden over for min del! Noen som fikk rimiposen i lua da? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 rip russetid 07 jeg skal på lillehammer treffet neste år selv om jeg ikke er russ da. 8635986[/snapback] Gjør som meg, dra på deg buksa, gå rundt og helt bak, klatr over gjerdet, og du er inne Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Liksomrussen 2007. Jeg klarte bare ikke å lese ferdig, det var bare liksom og liksom, liksom hvis dere skjønner liksom. Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hvilke busser vant egentlig kåringene i Stavanger/Lillehammer og på Tryvann? Noen fra Hamarområdet her som kan fortelle meg åssen Gudbaren 06 har det? Jeg var på den bussen i fjor og skulle veldig gjerne sett bilder av den fra i år! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Noen fra Hamarområdet her som kan fortelle meg åssen Gudbaren 06 har det? Jeg var på den bussen i fjor og skulle veldig gjerne sett bilder av den fra i år! 8637231[/snapback] En i klassen er med på bussen + at jeg kjenner et par til også. Den har blitt rullet med maling utvendig hvertfall, rød og svart. Innvendig satt jeg hvertfall i en av deres stressless' som fortsatt hadde sydd inn "Gudbaren" (veit ikke om det akkurat sto dette, men var nok deres trykk) Har ikke så mye speccs om den nå, men de har snart en internettside med info og salg til neste år vil jeg tro. Kan gi deg link da jeg hører noe om dette Kan også sjekke om jeg har bilder av denne i år. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) La meg 1630 i går ettermiddag og våknet til nå, kunne sikkert klart noen timer til, men da ville jeg fått problemer med å sove i kveld:-D fra 17.mai på røros Endret 18. mai 2007 av Hanne:) Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Noen fra Hamarområdet her som kan fortelle meg åssen Gudbaren 06 har det? Jeg var på den bussen i fjor og skulle veldig gjerne sett bilder av den fra i år! 8637231[/snapback] En i klassen er med på bussen + at jeg kjenner et par til også. Den har blitt rullet med maling utvendig hvertfall, rød og svart. Innvendig satt jeg hvertfall i en av deres stressless' som fortsatt hadde sydd inn "Gudbaren" (veit ikke om det akkurat sto dette, men var nok deres trykk) Har ikke så mye speccs om den nå, men de har snart en internettside med info og salg til neste år vil jeg tro. Kan gi deg link da jeg hører noe om dette Kan også sjekke om jeg har bilder av denne i år. 8637389[/snapback] Strålende, takk skal du ha! Edit: Hva er navnet dens i år forresten? Endret 18. mai 2007 av shadowlands Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 18. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2007 Nå er rus tida over. Eksamener gjenstår før det braker løs IGJEN. Vi snakker sommerferie og pils Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Hva er navnet dens i år forresten? 22 Fulle menn....... Rider igjen. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Im sadface now. Is was a nice russetid Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Glad det er over jeg. Jeg var russ i fjor, så det var hat å se russen ha det gøy Selv om jeg var lekeruss noen ganger så var det bare ikke det samme Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Etter 15 og en halv time søvn, er jeg fortsatt trøtt. "Endelig" er russetiden over. Så mye fyll og så lite søvn tror jeg aldri kommer til å oppleve igjen. Og gode minner er det nok av Lenke til kommentar
Sir Zu Zwat Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Over? Er jo utsatt til 20. - Søndag. EDIT: Ops, bare for Stavangerrussen det. Endret 18. mai 2007 av OMartin Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 (endret) Jeg savner russebuksa mi jeg. Nesten en måned sammen ='( og nå sitter jeg her i olabukse. hoffs, føles som blasfemi Endret 18. mai 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
sparks Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 sparks takker for en fantastisk russetid. Sees neste år Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 En hel dag uten å være russ, kjenner jeg savner det litt... =/ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Uvant ja, selv om det var herlig å gå med andre bukser Men, takk for en herlig russetid Russ07! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå