hazzie Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 noen som har link til filmen av han som snakka om blitsen dør ? 8627146[/snapback] Billie Jean hette an <-- samme karen :!: Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 kl 6 drar jeg til badedammen. skal prøve å komme meg inn på utestedet marcello seinere i kveld. 8627298[/snapback] Usikker på om du kommer inn med russebukse, men... 8627330[/snapback] joa men ska prøve lel Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) noen som har link til filmen av han som snakka om blitsen dør ? 8627146[/snapback] Billie Jean hette an <-- samme karen :!: 8627506[/snapback] Genialt heheh Ingen som har linken til filmene fra russedress der de har filmet fra forskjellige russebusser ? finner ikke filmene Edit: Filmene heter bare film 1 2 osv. Endret 16. mai 2007 av Wunder_baumen Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Han derre willy, "blitzen dør" og "billy jean hette an" er så jævelig grom! Skal ut å drekka i dag. for første gang så har jeg ikke lyst til å drekka. aldri følt det sånn før. hva faen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ah... Russetida snart over. Snart kan jeg endelig ta av de jævla klærne, slippe inn på Storås igjen og unngå at folk peser og ser ned på meg for at jeg er russ. Men yay, jeg møtte Hanne:) og en hel haug med folk som gjenkjente meg fra RPP <3 Så til tross for panikk og angstanfall, samt en homofil neger som prøvde å sjekke meg opp, uteliggeren som trua meg med knust vinflaske, transvestitten og den veldig ugne og ganske skremmende og mentale dama som var litt for interessert i meg, samt den gretne snutedama i Fjordagata da det brann og alle de fanatiske RBK-supporterne som gav meg en følelse av å være i helvete (viking-supporter og liker virkelig ikke dahls øl), og at venna mine ditcha meg, så ble det jo en ikke så alt for verst 16. mai på Marinen. Ingen pakkisgjenger som skulle banke meg denne gangen i alle fall Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 kom inn på marcello jeg men svidde av 500kr innpå der da Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg fikk klippet av foten på russebuksen min, måtte sy på igjen ... Et stykk nydelig håndarbeid =D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Put a fork in me, im done Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Tenk da var det over. Føles veldig rart ut, men også veldig deilig. Har nettopp dusja leeenge, så nå skal jeg sove<3 Fikk tyggis av Datasmurf i går. Han redda kvelden min:-D Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 da e rdet over men det har vert frakt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ah... Snart ferdig. Bare russetalen igjen. Om en halvtime ca. Blir bra ^^ Men selv om russetida kanskje er over, er det fortsatt 17. mai og himmelsprett enda :D Kake ^^ Møtet med Hanne, gjorde at jeg kom meg litt fra angsten og ble litt mindre engstelig ^^ Snille Hanne:) Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Det er da aldeles ikke over, skal ut å drikke russetiden ut nå jeg Siste kroa på skolen vår . Lenke til kommentar
Andreaz_ Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Hvorfor sier alle at det er over? vi har da fortsatt dagen i dag! Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Man slapper jo gjerne av denne dagen, etter en hard russetid! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Ahhh....... Høydepunktet var helt klart å se Steve-O spy in real life <3333333333333 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg gikk rundt på Stevneplassen i går, og får plutselig en søppelpose i hånden med en ordre om at jeg skal starte å rydde, fra politiet. Jeg hater sånt. Jeg er kanskje den som forsøpler minst av alle, og fikk beskjed om å rydde opp rundt der det hadde stått noen andre biler. Ryddet litt før jeg satte fra meg posen og gikk, jeg. Gidder ikke stå og rydde opp etter andre randoms. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Russefeber var bra igår ja. Men dem medicsa var forbanna fucka i huet. Jeg blei dratt dit 3 ganger av forskjellige vakter, men ho eine der sa at jeg ikke trengte hjelp og bare var full. Fyfaen, alt jeg ba om var en ispose, men neida. Jeg halter idag også. Meeget dårlig av dem. Sitter sånn halvfull og pilser nå, må utnytte den siste dagen bra Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Jeg gikk rundt på Stevneplassen i går, og får plutselig en søppelpose i hånden med en ordre om at jeg skal starte å rydde, fra politiet. Jeg hater sånt. Jeg er kanskje den som forsøpler minst av alle, og fikk beskjed om å rydde opp rundt der det hadde stått noen andre biler. Ryddet litt før jeg satte fra meg posen og gikk, jeg. Gidder ikke stå og rydde opp etter andre randoms. 8633841[/snapback] What the flying fuck? Kan dem gjøre det? Helt umulig teit. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 17. mai 2007 Del Skrevet 17. mai 2007 Aiaia, da var jeg hjemme og fullere enn noen gang, men alikavell klar for senga søren så trøtt jeg er... Kommer til å savne russeboksa i morra :S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå