Camron Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Akkurat eggkasting ser jeg jævlig ned på; sprut heller vann, spylervæske etc. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 (endret) Mange her som skal på Lerkendal i morra dA? 8621194[/snapback] Sefølgelig, selv om jeg ikke bryr meg stort om fotball. Er jo stemninga man går etter I følge mine kilder er russen plassert rett ved siden av Starts supporterklubb, menigheden. Håper det bare ikke blir for mye bråk på grunn av det. Edit: Rød maibilett ftw, og strindas russesang er best http://strinda.com/forum/index.php?topic=62.0 Endret 15. mai 2007 av m_eide Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Er enig med deg der stakan, men husk; det er ikke alle som er slik. Kun oslo vestkant/bærums russen kan si noe sånt. Seff andre kakse steder også. 8621768[/snapback] Jeg tror flesteparten av de som har lagt ned helvetes mange timer og kroner i bussen/bilen ville blitt grinete hvis noen egget de uten grunn. Det hadde hvertfall jeg blitt hvis noen egget vår buss. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tiësto i morgen for russen da. På Russefeber. Om jeg hadde vært russ hadde jeg hatt en annen prio uansett Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Tiësto i morgen for russen da. På Russefeber. Om jeg hadde vært russ hadde jeg hatt en annen prio uansett 8622792[/snapback] hvor er det russefeber pågår. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Fornebu. Om jeg haded vært russ hadde jeg uansett dratt på en annen konsert som er da, som ikke bare er for russ Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Oi, straks ferdig med å stryke på merkene tok et feil vei så merket kom på strykejernet men pytt pytt^^ det blir klart til i morra:D Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Oi, straks ferdig med å stryke på merkene tok et feil vei så merket kom på strykejernet men pytt pytt^^ det blir klart til i morra:D 8622956[/snapback] Ikke gjort det enda? :!: Folk gjorde det i april her Regner med det er buksa du snakker om. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jaja, jeg er treig på sånt^^ men bedre sent enn aldri. for nyte dem i to dager =) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 15. mai 2007 Del Skrevet 15. mai 2007 Jaja, jeg er treig på sånt^^ men bedre sent enn aldri. for nyte dem i to dager =) 8623004[/snapback] Hadde det vært her hadde du blitt mobbet. Du er ikke god russ hvis du ikke har en total-slitt bukse. Jeg ble mobbet for det Men jeg MÅ legge meg. LANG dag i morgen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Buksa mi går opp i glidelåser på bena, er jævlig skitten og merkene har begynt å falle av. Vellykket. :---) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Å bli sur pga at noen egger russebilen din er bare....teit. Hadde det vært en personbil hadde saken vært en annen men russebiler skal jo skrotes uansett og litt kriging må man akseptere! Btw. Fryktelig kveld, værmessig altså, akkurat nå hagle-regner det ute. Russefrakken fikk hard medfart :-/ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 (endret) Buksa mi har fortsatt merkene på, woohoo ^^ Skitten nok for meg, men ren i motsetning til de fleste andre i klassen. *ikke forstå* Jeg har jo hoppa i sølepytter og rent ned gressvoller... C'est la vie. Frakken er i det minste blitt offwhite. Uff, i dag blir en lang dag. Inn til byen til ett og så være der hele dagen lang... Huff edit: Noen som har peil på om det går nattbusser fra Trondhjem til Orkanger i natt? Det pleier jo, men en del folk sier at det ikke går. Nå er jeg litt forvirra, slik som natt til første mai, da jeg ringte og de sa det skulle gå og jeg sto der i et par timer og venta på busser som aldri kom... Endret 16. mai 2007 av Datasmurf Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 16. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mai 2007 Noen som skal til odderøya idag? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Oyah! Stevneplassen i kveld (Skien). Tror jeg skal drite i å sove, sånn at jeg faktisk kan få vært våken i morgen. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 noen som har link til filmen av han som snakka om blitsen dør ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 noen som har link til filmen av han som snakka om blitsen dør ? 8627146[/snapback] Bare søk "blitzen dør" på youtube Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 kl 6 drar jeg til badedammen. skal prøve å komme meg inn på utestedet marcello seinere i kveld. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 kl 6 drar jeg til badedammen. skal prøve å komme meg inn på utestedet marcello seinere i kveld. 8627298[/snapback] Usikker på om du kommer inn med russebukse, men... Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 16. mai 2007 Del Skrevet 16. mai 2007 Har handla for rundt 650kr i dag, jeg skal vertfall klare og holde meg full till i morra... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå