Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OMG, det var ikke bare rykter :no:

VG

DB

8599750[/snapback]

 

- Gjerningsmannen var iført rød rødrussbukse, hadde på seg stripete mørk genser og er om lag 180 centimeter høy, sier Benham Grønstad.

 

For det var jo i alle fall ikke mange med rød russebukse der i går da :!:

Slemt å le av den, men den beskrivelsen tror jeg traff en god del folk!

 

--

 

Hørte av flere venninner at det var flere gutter som prøvde å dra med dem inn i skogen da de var i dokø, uten å spørre.. De valgte feil personer, med tanke på at en av dem kan kampsport :!:

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar

Oih, gleder meg som en unge til russefeber=) har hørt rykter om at det blir russetog inn til oslo igjen når dem stenger der (01.00?). Tror jeg joiner det hvis det blir mange. Er en mil da, blir slit xD

 

Har også hørt at det er noen innvandrergjenger som skal knuse alle som bærer det norske flagget oO menmen, det stopper ikke meg fra å gjøre det

Lenke til kommentar

Og da de resterende 60-70% hadde hjulpet de andre. :)

Det er vel ventet ca. 7000 russ til Russefeber, så.

 

Russetog inn til byen etter Russefeber? Har jeg ikke hørt noe om, men de fleste bussene skal hvertfall rulle hele natta. Så blir det 17. mai-frokost hos én på bussen, før det blir soving og russetog senere.

Lenke til kommentar
Har også hørt at det er noen innvandrergjenger som skal knuse alle som bærer det norske flagget oO menmen, det stopper ikke meg fra å gjøre det

8602434[/snapback]

Jeg tror et par tusen russ knuser et par gjenger.. Så sant de ikke har skytevåpen ol..

8602484[/snapback]

 

SÅ SANT?! SÅ SANT?!

Endret av Torpern
Lenke til kommentar
Hørte av flere venninner at det var flere gutter som prøvde å dra med dem inn i skogen da de var i dokø, uten å spørre.. De valgte feil personer, med tanke på at en av dem kan kampsport :!:

8600153[/snapback]

Jeg ble også prøvd geleidet vekk fra de jeg var i lag med, men ble fort hentet inn igjen av ei venninne.

 

 

Skummlet med knivstikkinga, sto vel sånn ca 10 m bak:-S

Lenke til kommentar
Hva gjor en 17-åring på russetreff? En som har hoppa over et par klasser kanskje?

8606658[/snapback]

Dem som blir lærling etter VK1 og er født senere enn mai '89 :roll:

8607743[/snapback]

 

 

jeg er 89 moddel-17 år og svartruss,født i juli,

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...