froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) ja fen det regner nå jeg bor ikke på lillehammer men 15 min unna trukke je gidd å dra dit i regnvær. blir nok pils og data edit+ pizza men på lørdagen skal jeg vertfall dit. Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 ja fen det regner nå jeg bor ikke på lillehammer men 15 min unna trukke je gidd å dra dit i regnvær. blir nok pils og data edit+ pizza men på lørdagen skal jeg vertfall dit. 8589797[/snapback] Aight, kanskje like greit. Hehe... Får håpe været retter seg. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) da var det igang det smakte no jevli godt gitt Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg skulle til tryvann idag, men nei. Sjåføren måtte jobbe i helga Få ta det igjen på russefeber da Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Skaff dere ny sjåfør da? Vi har mange å velge mellom på bilen vår alle vil kjøre siden de ikke var russ år de kunne hehe. Edit: frozzo det så digg ut du! skal være sjåfør i dag jeg må tjene inn litt ekstra cash til bensin på russebilen vår. sluker bensin som faen. Endret 11. mai 2007 av Nstin Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 men da vart det jaggu meg lillehammer likavæl. noen kjente sku dit. jeg skal ha på meg svart genser med gul tdk skrift, så kanskje vi prates drar sikkert om en time eller no. men det var lite me folk der for en time sia men. skal nå prøve å laga så mye liv jeg greier Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Kos deg frozzo. Det er noen som kan det i dag Skal ut i morra da btw: pga det bildet av pilsen din måtte jeg på butikken å kjøpe meg en six pack jeg kan ha i natt Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) er hemmat nå jeg. ikke akkurat hard kveld men det var så jevli lite folk der at je gadd ikke. vart heller med far på rånetur tel fjels nå skal jeg eta pizza. Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) noen som veit om det er noen steller det skjer no i kveld. rundt i lillehammer. har 15 øl jeg skulle ha drikki opp. og gidder ikke drekka opp dem foran dataen. er litt avsosialt syns je. Endret 11. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Noen her som har vært inni eller stått foran The Lodge som vant årets buss på Tryvann og i Stavanger i år? Rimelig fet buss for å si det mildt, var på tide at noen andre enn pappagutter fra vestkanten vant årets buss. 8589680[/snapback] Har besøkt den ja, fet buss Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Første kveld på Tryvann overstått.Det var helt sinnsyke greier, gikk sikkert rundt og måpet en time før jeg kom til meg selv. Postgirobygget var konge, til tross for at pøsregnet så storkosa jeg meg:-D Gleder meg tili kveld:-) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Da var jeg hjemme ja... Klarte å knuse ei rute på ei dør i går, etterfulgt av å få døra i hundreoghelvette midt i hue.. Men ellers var det fett!! Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Russetida har vært moro for meg så lang, og mer skal det bli. Jeg har gjort en del russeknuter, men ikke stått for noe sprell. Her som jeg bor, er det tradisjon at russen drar rundt på grunnskolene rett før 17. mai, med andre ord vannkrig mot elevene. Jeg har skaffet meg et vanngevær, men jeg håper at jeg skal få ferdig et kraftigere hjemmelaget. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 i kvels ska det festes gutar og jenter. skal på bygdefest jeg der er det faen meg mye fyll. uheldigvis mye fjortis fyll og da Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ser ut til at det blir bedre vær i dag. I går orket jeg ikke gå ut av bussen, så vi fortsatte festen der mens de andre var på Tryvann. Hadde ikke kommet inn i går uansett, kom jeg på.. Da jeg hadde glemt båndet mitt hjemme. Også kom Russefeber-billetten min i posten i dag. Gleder meg som en unge! Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Noen som vet om de selger billetter i "døra" på tryvann? Siden postkontoret er stengt... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Ble fest på meg i går alikevel ^^ Skal drekka i dag også. Jeg ELSKER russetia. Er faen meg drekking hele tiden Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 jepp har en helflaske som jeg skal drekka opp jeg. skal gi tilbakemelding når jeg kommer hjem Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Noen som vet hvorfor alle bussene plutselig sluttet med å spille på tryvann kl 2 i natt? Har hørt rykter om knivstikking Vaktene gikk jo helt amokk, så folk som ble laqt i bakken... ? at politiet ver OVER alt. Bra at jeg ihvertfall ikke ble innblandet. Da var tryvann over for meg for siste gang. Sees neste gang på russefeber med tiesto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå