Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja fen det regner nå :(

jeg bor ikke på lillehammer men 15 min unna :)

trukke je gidd å dra dit i regnvær.

blir nok pils og data :)

 

edit+ pizza

 

men på lørdagen skal jeg vertfall dit.

8589797[/snapback]

 

Aight, kanskje like greit. Hehe...

Får håpe været retter seg.

Lenke til kommentar

Skaff dere ny sjåfør da?

 

Vi har mange å velge mellom på bilen vår :p alle vil kjøre siden de ikke var russ år de kunne hehe.

 

Edit: frozzo det så digg ut du! skal være sjåfør i dag jeg :( må tjene inn litt ekstra cash til bensin på russebilen vår. sluker bensin som faen.

Endret av Nstin
Lenke til kommentar

men da vart det jaggu meg lillehammer likavæl.

noen kjente sku dit.

jeg skal ha på meg svart genser med gul tdk skrift, så kanskje vi prates :)

drar sikkert om en time eller no.

men det var lite me folk der for en time sia men.

skal nå prøve å laga så mye liv jeg greier :thumbup:

Lenke til kommentar
Noen her som har vært inni eller stått foran The Lodge som vant årets buss på Tryvann og i Stavanger i år? Rimelig fet buss for å si det mildt, var på tide at noen andre enn pappagutter fra vestkanten vant årets buss.

8589680[/snapback]

 

Har besøkt den ja, fet buss :)

Lenke til kommentar

Russetida har vært moro for meg så lang, og mer skal det bli. Jeg har gjort en del russeknuter, men ikke stått for noe sprell.

 

Her som jeg bor, er det tradisjon at russen drar rundt på grunnskolene rett før 17. mai, med andre ord vannkrig mot elevene. Jeg har skaffet meg et vanngevær, men jeg håper at jeg skal få ferdig et kraftigere hjemmelaget.

Lenke til kommentar

Ser ut til at det blir bedre vær i dag. I går orket jeg ikke gå ut av bussen, så vi fortsatte festen der mens de andre var på Tryvann. :D Hadde ikke kommet inn i går uansett, kom jeg på.. Da jeg hadde glemt båndet mitt hjemme. :p

 

Også kom Russefeber-billetten min i posten i dag. Gleder meg som en unge!

Lenke til kommentar

Noen som vet hvorfor alle bussene plutselig sluttet med å spille på tryvann kl 2 i natt? Har hørt rykter om knivstikking :ermm:

 

Vaktene gikk jo helt amokk, så folk som ble laqt i bakken... ? at politiet ver OVER alt. Bra at jeg ihvertfall ikke ble innblandet.

 

 

Da var tryvann over for meg for siste gang. Sees neste gang på russefeber med tiesto. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...