Sir Zu Zwat Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hurra for dårlig vakthold og ubevoktede kasser med blåe Kongeparken 07-bånd! :-) 8548164[/snapback] Hvor hvor hvor? Gikk hele helgen uten bånd. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Men hei sa du ikke? ;P Nah, men burde nesten gjort det. Sto parkert rett ovenfor dere t.o.m. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lillehammer var gøy ja Ble for mer fest når vi (deep) og KITT fikk rigga opp anlegget. Synd KITT ikke helt klarte å holde spilletider som lett kunne ført til mer bråk. Morsomt å se størrelsesforskjell på anlegget til KITT og Deep, når de omtrent spilte like bra. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lillehammer var gøy ja Ble for mer fest når vi (deep) og KITT fikk rigga opp anlegget. Synd KITT ikke helt klarte å holde spilletider som lett kunne ført til mer bråk. Morsomt å se størrelsesforskjell på anlegget til KITT og Deep, når de omtrent spilte like bra. 8551176[/snapback] var ikke kitts anlegg mye bedre da. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Sleng ut bilder fra helgens treff da folkens! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Fra Lillehammer, litt dårlige bilder, tatt med mobil: Fra K.I.T.T., StreetRiot og Deep07. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Morsomt å se størrelsesforskjell på anlegget til KITT og Deep, når de omtrent spilte like bra. 8551176[/snapback] Størrelsen har ikke så mye å si da Vi har Starcraft med annlegg på 2000w topper og 1000w bass (tror jeg) spiller oppi 145dB om vi vil, selv om annlegget ikke er såå stort Size does NOT matter Lenke til kommentar
V-by Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lillehammer var greit nok. Dårlige anlegg på bussene på fredag, igår tok K.I.T.T. og Deep07 av. Tror jeg så deg froZZo, hvis det var du som hadde "HÆSJ" på buksebenet? 8549185[/snapback] har ikke hæsj på buksa. men fy faen å frakk kitt busen er. sto minst 100 meter unna og da kjente du bassen. 8549672[/snapback] jeg bor noen hundre meter unna, og merka bassen her også Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Seriøst kongeparken var sykt fett, gikk bare rundt fra buss til buss begge kveldene, tror det er noe av det feteste jeg har vært med på... aiaia, kommer ikke over hvor kult det var... Husker ikke å ha sett noen av dere her, men men:p Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan ikke si jeg visste hvordan noen så ut Men yay, jeg traff i alle fall én nFFer Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kongeparken var kool! Selv gadd jeg ikke på Bigbang. Postgirobygget eide altfor hardt! Karpe Diem er for så vidt helt ok. Bedre live enn på plate, imo. Og Stand Up-showet da. <3 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) Kool, møter min første utfordring. Tror russen blir anmeldt kollektivt for å ha vært slem med en liten gutt.:-D Bare synd pappa sier det er pissprat og at det ikke er mulig. Endret 7. mai 2007 av Hanne:) Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kool, møter min første utfordring. Tror russen blir anmeldt kollektivt for å ha vært slem med en liten gutt.:-D Bare synd pappa sier det er pissprat og at det ikke er mulig. 8557843[/snapback] anmeldt kollektivt? betyr det at dere alle sammen blir anmeldt? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kool, møter min første utfordring. Tror russen blir anmeldt kollektivt for å ha vært slem med en liten gutt.:-D Bare synd pappa sier det er pissprat og at det ikke er mulig. 8557843[/snapback] anmeldt kollektivt? betyr det at dere alle sammen blir anmeldt? 8557861[/snapback] Jau, men det er strengt tatt ganske umulig i praksis. Tror ikke det blir en realitet. Da anmelder jeg i så fall tilbake:-P Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 KONGLEparken var kongelong! Savner det! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Foreldre burde anmeldt noen av våre russ også For usedelig omgang med barna deres Ei 10 år gammel jente og ei 12 år gammel jente så vidt jeg vet. Men grr. Russen fra en skole noen kommuner bortenfor vår kom til skolen vår i helga og ramponerte parken vår De har tent på benkene vi hadde stående der, samt revet løs planker og slikt fra rekkverket på et gammelt stabbur fra 20tallet (som jeg tror muligens er fredet eller noe) og brent det. Noe som har resultert i at vi ikke får være i parken mer :/ Vi har jo ikke gjort noe Bedritne møkkaruss fra Hemne Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Why blei dere anmeldt? Btw, takk til hvem det nå var som gav meg tilbake capsen etter en av to duster nappa den! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Kool, møter min første utfordring. Tror russen blir anmeldt kollektivt for å ha vært slem med en liten gutt.:-D Bare synd pappa sier det er pissprat og at det ikke er mulig. 8557843[/snapback] Hørtes svært gjennomtenkt ut ja. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 å heter den sangen som ble spelt mest av på lillehammer treffet. sikkelig trance\dance sang, den var jevli rå. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg var ikke på Lillehammer, men jeg gjetter på Baracuda - Ladida. Den ble mye spilt i Kongeparken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå