Luv Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Damn, man kan se lysene fra kongeparken helt fra stavanger og sikkert enda lengre. Ser jo ut som rene ufo-angrepet! Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hjemme fra fest. Endret 18. mars 2011 av Vaktmestern Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) uhu, jeg vil på russetreff. Men ble det noe av? Neida. Får sitte og sikle på bilder mens de andre folka har tatt med seg bilen vår på treff. Får dele et bilde med dere. Bildet til venstre er samme dag som vi hentet bilen. Bildet til høyret er fra da bilen var 97% ferdig (utvendig) nå på torsdag Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Noen andre som har bilde av vanen/bilen/bussen sin? evt. andre bilder fra russetiden (Fikk bilder av en kamerat her om kvelden. Mappen inneholdt 53 bilder, hvorav 5 av de ikke var blurry og så bra ut.) Endret 6. mai 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ah, Kongeparken var herlig, men nå har jeg blitt sjukere enn jeg var før Lenke til kommentar
Howitz Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Nå regner det i stavanger. vi har våre heldige med været. Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Hva er det som er årets russe låt? Eller er det noen låt i år? Endret 6. mai 2007 av Drunka Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 trur det er sång om ingenting eller noe etter det jeg har hørt.... huff hater den sangen, svenskekr burde ikke ha rett på og lage norske russe sanger Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Hurra for dårlig vakthold og ubevoktede kasser med blåe Kongeparken 07-bånd! :-) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Du vet du har en kul sjef, når han kommer innom jobben med 1L absolut vodka, fordi han mener du vil trenger det i russetiden. <3<3<3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ha ha, herlig Hanne:) Du vet det har vært gode konserter når du er så lemster i nakken og beina at du så vidt kommer deg ut av senga Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 (endret) Haha! En kompis av meg sneik seg inn i Kongeparken på fredag Han tok på fjorårets russebukse og hoppet over gjerdet! Dvs. klatret.. Endret 6. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Da var jeg hjemme fra Kongeparken også. Det tok av, og det noe så vanvittig også! Vi hadde flaks med plasseringen vår, så vi kom midt mellom tre busser som alle kjente alle på. I tillegg var det jo kjentfolk over alt. Bussturen hjem var riktignok litt slitsom, selv om jeg sov i 4 timer. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 ah lillhammer var knall det. var ikke hemmat før 7 i dag tidlig. men det vart no jevli kalt utpå kvelden og jeg hadde ikke no jakke eller noe. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lillehammer var greit nok. Dårlige anlegg på bussene på fredag, igår tok K.I.T.T. og Deep07 av. Tror jeg så deg froZZo, hvis det var du som hadde "HÆSJ" på buksebenet? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Lillehammer var greit nok. Dårlige anlegg på bussene på fredag, igår tok K.I.T.T. og Deep07 av. Tror jeg så deg froZZo, hvis det var du som hadde "HÆSJ" på buksebenet? 8549185[/snapback] har ikke hæsj på buksa. men fy faen å frakk kitt busen er. sto minst 100 meter unna og da kjente du bassen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Bra bra! Se etter Gausdalbilene, jeg er på Russestuket. Har supernavnet "Hæsj" på buksa, så si hei om dere ser meg. Det var Fisk1 jeg så. Joda, K.I.T.T. hadde bra anlegg, men tror vi får se bedre på Tryvann til helgen. Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Jeg har nettopp kommet hjem fra Lillehammer. Var en tøff opplevelse. Skal til Tusenfryd og Tryvann snart også. Stikk bortom og hils på Svigemors drømmesønner hvis dere ser oss. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Ugh, slitsomt i Kongeparken. Mye mer dop-bruk enn det jeg trodde det skulle bli. (IKKE FOR MEG, men det andre tydeligvis brukte.) Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Tror jeg så deg froZZo, hvis det var du som hadde "HÆSJ" på buksebenet? 8549185[/snapback] Men hei sa du ikke? ;P Fett treff, K.I.T.T spilte skjorta av det som var. Artig! Karpe og Dirty O hadde bra konserter og, så lite å klage på... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå