Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hmm...

Reisefeber til i morra, får faen ikke sove og klarer ikke spise.

Skjønt, det har jeg ikke klart siden før russetida starta.

Kan umulig være bra :p

8525215[/snapback]

 

Da er vi to (bortsett fra at jeg klarer å spise). :p

 

Reiser til Lillehammer i morgen ettermiddag, og har 2 historieprøver og nynorsktentamen før det. Angrer litt nå på at jeg ikke har tatt de prøvene før for å si det sånn, men skal bli jævlig digg å sove i bil fra Trondheim til Lillehammer da. :ermm:

Lenke til kommentar
Det var det dårligste angrepet jeg har sett på russefeiringen i år.

8525703[/snapback]

Jepp, greit nok at mange er idiotier, selv syns jeg virkelig det er patetisk å bruke mange hundretusen kroner på en jævla buss, spesielt om de gjør det for å være kulest, f.eks tv-serien "Russejentene" syns jeg var helt på tryne, for noen folk :nei:

Lenke til kommentar
Det var det dårligste angrepet jeg har sett på russefeiringen i år.

8525703[/snapback]

Jepp, greit nok at mange er idiotier, selv syns jeg virkelig det er patetisk å bruke mange hundretusen kroner på en jævla buss, spesielt om de gjør det for å være kulest, f.eks tv-serien "Russejentene" syns jeg var helt på tryne, for noen folk :nei:

8525735[/snapback]

Men enkelttilfeller som det er ingen grunn til å fordømme hele feiringen.

Lenke til kommentar
Things not to do: Først ta 6-kinderegg-på-8-minutter, og deretter hoppe rett over til 250g-potetgull-på-45-minutter. Klarte faen meg ikke det jævla potetgullet engang.

 

Og nå er jeg kvalm :(

8528304[/snapback]

Oh, vi har 6 kinderegg på 10 minutter. Greide det akkurat.

Lenke til kommentar
Things not to do: Først ta 6-kinderegg-på-8-minutter, og deretter hoppe rett over til 250g-potetgull-på-45-minutter. Klarte faen meg ikke det jævla potetgullet engang.

 

Og nå er jeg kvalm :(

8528304[/snapback]

Oh, vi har 6 kinderegg på 10 minutter. Greide det akkurat.

8528313[/snapback]

 

vi har et og bygge leka på 5, er lett det

Lenke til kommentar
For faen da. Da går jeg av på Sandnes da... Kongeparken er vel ikke langt ifra der tenker jeg, eller polet for den saks skyld...

8528567[/snapback]

Polet er ikke langt fra sandnes, men kongeparken er nesten over to mil borte, og det tar deg deg ganske lang tid om du skal gå.

Lenke til kommentar
For faen da. Da går jeg av på Sandnes da... Kongeparken er vel ikke langt ifra der tenker jeg, eller polet for den saks skyld...

8528567[/snapback]

Det er laaang til Kongeparken fra Sandnes!

 

Bussen koster 50 eller 100kr for en dagsbillett (ta så mange ganger du gidder). Det var i alle fall det i fjor!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...