Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

#1: Hvilken idiot var det som kom på å utstyre full ungdom med fløyter?

#2: Hvilken idiot var det som kom på å putte tentamener inn i russetia? Har vært igjennom dåpen og alt, men må jo faen meg pugge matte. Jeg vil være ute og drikke øl, ikke slite med matte :(

Lenke til kommentar

HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av

 

ARTISTER:

TIESTO

BOB SINCLAR

STEVE-O +++ (JACKASS)

KARPE DIEM

ERIK & KRISS

KOBOJSARNA

LENE ALEXANDRA

 

Noen som skal?

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av

 

ARTISTER:

TIESTO

BOB SINCLAR

STEVE-O +++ (JACKASS)

KARPE DIEM

ERIK & KRISS

KOBOJSARNA

LENE ALEXANDRA

 

Noen som skal?

8522161[/snapback]

Skulle ønske jeg kunne bare for å få med meg Tiesto, men det er for langt :(

Lenke til kommentar
HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av

 

ARTISTER:

TIESTO

BOB SINCLAR

STEVE-O +++ (JACKASS)

KARPE DIEM

ERIK & KRISS

KOBOJSARNA

LENE ALEXANDRA

 

Noen som skal?

8522161[/snapback]

 

JEG SKAL :D:D:D Er siste feiringsgreia jo :w00t: må jo det seff

Lenke til kommentar

Okey nå begynner ting å ta litt av her, en "gangstah" gjeng som fyllt opp til randen av små klogger/mekkiser kall det hva du kalle vil er heeelt på lok om dagen, de hadde tydeligvis fått tak i ett branslukningsapperat, en løper med det og mokker det inn i sia på en russebil, den syke bota... Værste er at politiet bare sier at det er vi som starter og derfor gjør de ikke noe med det...

 

Så nå får vi heller la de være i fred og vente til de gjør ting, slik at vi kan kjøre den til politistasjonen og si at polti får gjøre noe med de, ellers så tar vi saken i egne hender...

 

 

Unger nå til dags :roll:

Lenke til kommentar
Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter)

 

Russ 06'

 

Jeg vet hva det dreier seg om. :dribble:

8523522[/snapback]

 

Kline med en gutt ?!

8523550[/snapback]

 

kansje gå hånd i hånd med en gutt og kjøpe vaselin?

Lenke til kommentar
Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter)

 

Russ 06'

 

Jeg vet hva det dreier seg om. :dribble:

8523522[/snapback]

 

 

WE WANT KONGLA.

8524429[/snapback]

 

å innerst inne er det vel vaselin kjøp med en gutt vel :!:

 

edit er det noen som vill ta kongla så er det bare å finne ei grov og full dame det.

enket og greit :hmm:

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

Fææn. Bussen vår måtte på verksted igjen, og alt er fikset untatt en ting. Det kommer luft i en av dieselslangene og motoren stopper hele tida. Vi skulle ringe verkstedet kl 12 i morgen og høre om det blir noen Stavanger tur på oss eller ikke :cry::no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...