froZZo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 det var dumt å ta kassa med halvlitere. 8509699[/snapback] Hørtes ut som en fin kveld det Greide du det, da? 8521123[/snapback] ja tror det. Lenke til kommentar
eskhyo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg skal inn der alene i mårra. Fikk sitte på med 7 jenter, så enten blir det full fest i bilen dems til fredagen, ellers får jeg finne meg ekko greier annet eller døgne. :-) Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 #1: Hvilken idiot var det som kom på å utstyre full ungdom med fløyter? #2: Hvilken idiot var det som kom på å putte tentamener inn i russetia? Har vært igjennom dåpen og alt, men må jo faen meg pugge matte. Jeg vil være ute og drikke øl, ikke slite med matte Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av ARTISTER: TIESTO BOB SINCLAR STEVE-O +++ (JACKASS) KARPE DIEM ERIK & KRISS KOBOJSARNA LENE ALEXANDRA Noen som skal? Endret 2. mai 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
goggys Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av ARTISTER: TIESTO BOB SINCLAR STEVE-O +++ (JACKASS) KARPE DIEM ERIK & KRISS KOBOJSARNA LENE ALEXANDRA Noen som skal? 8522161[/snapback] Skulle ønske jeg kunne bare for å få med meg Tiesto, men det er for langt Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Tiesto og Steve-O er jo tempting, men tror jeg holder meg oppi her og feirer 16. mai med evig fyll på Marinen som vanlig Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jeg skal faen meg se Jackass gutta live! Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 HVA Russefeber er tidenes største russevorspiel og går av stabelen 16. mai 2007. Dagen før dagen fyller vi Hangar 4 på Fornebu med 8 000 feststemte russ, og lover et show som overgår alle tidligere russearrangementer. Med en gigantisk lyd og lys produksjon, videoskjermer, barer og internasjonale superstjerner på scenen, blir dette et arrangement du absolutt ikke bør gå glipp av ARTISTER: TIESTO BOB SINCLAR STEVE-O +++ (JACKASS) KARPE DIEM ERIK & KRISS KOBOJSARNA LENE ALEXANDRA Noen som skal? 8522161[/snapback] JEG SKAL Er siste feiringsgreia jo må jo det seff Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 2. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2007 Kommer Steve-O? Satan å rått er ikke det Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Okey nå begynner ting å ta litt av her, en "gangstah" gjeng som fyllt opp til randen av små klogger/mekkiser kall det hva du kalle vil er heeelt på lok om dagen, de hadde tydeligvis fått tak i ett branslukningsapperat, en løper med det og mokker det inn i sia på en russebil, den syke bota... Værste er at politiet bare sier at det er vi som starter og derfor gjør de ikke noe med det... Så nå får vi heller la de være i fred og vente til de gjør ting, slik at vi kan kjøre den til politistasjonen og si at polti får gjøre noe med de, ellers så tar vi saken i egne hender... Unger nå til dags Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter) Russ 06' Jeg vet hva det dreier seg om. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter) Russ 06' Jeg vet hva det dreier seg om. 8523522[/snapback] Kline med en gutt ?! Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter) Russ 06' Jeg vet hva det dreier seg om. 8523522[/snapback] Kline med en gutt ?! 8523550[/snapback] kansje gå hånd i hånd med en gutt og kjøpe vaselin? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter) Russ 06' Jeg vet hva det dreier seg om. 8523522[/snapback] WE WANT KONGLA. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) Send meg en melding hvis noen vil bruke meg til et russekrav (gjelder bare jenter) Russ 06' Jeg vet hva det dreier seg om. 8523522[/snapback] WE WANT KONGLA. 8524429[/snapback] å innerst inne er det vel vaselin kjøp med en gutt vel :!: edit er det noen som vill ta kongla så er det bare å finne ei grov og full dame det. enket og greit Endret 2. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Wow, reiser jo faktisk mot Kongeparken i morgen. Lurer på om bilen holder, jeg. ^^ Lenke til kommentar
Faris Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Fææn. Bussen vår måtte på verksted igjen, og alt er fikset untatt en ting. Det kommer luft i en av dieselslangene og motoren stopper hele tida. Vi skulle ringe verkstedet kl 12 i morgen og høre om det blir noen Stavanger tur på oss eller ikke Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Noen som har fått med seg denne bloggen? http://www.vgb.no/15840/perma/198695/ Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 (endret) #2: Hvilken idiot var det som kom på å putte tentamener inn i russetia? Har vært igjennom dåpen og alt, men må jo faen meg pugge matte. Jeg vil være ute og drikke øl, ikke slite med matte 8522030[/snapback] Hihihi, si det, du. Endret 2. mai 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå