Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da er rom på Rica hotell Stav. bestilt til helgen :D  :cool:

8513426[/snapback]

 

skal sove på det herlige betonggulvet de fikser som sovesal i kongeparken jeg :D

8513620[/snapback]

Huff. Jeg synes synd på deg!!

8513637[/snapback]

 

En fyr som er på buss har lovt meg å pakke en ekstra sovepose til meg og sove med meg :) så blir heldigvis ikke alene

Lenke til kommentar
Jeg sov hos en kompis jeg.. Så det var meldt 7-10 grader i Stavanger i helgen! :p

 

 

Det er jo bare 15 grader kaldere enn for oss i fjor det :wee:

8513676[/snapback]

 

gjør ikke noe det da...er jo drøssevis med varmepumper der...og blir det for kaldt kan jeg krype meg sammen med han fyren ;) eller...tror han har dame..jeje..da stikker jeg bare å legger meg hos karoline :)

Lenke til kommentar
Hehe! Sov aldri der jeg. Og det er jeg glad for! :p

8513723[/snapback]

 

Skulle vært russ nå du vett'u ;)

8513734[/snapback]

Hmm. Vi hadde bedre vær enn det dere får der da! :!:

8513746[/snapback]

 

sant.. men vi hadde bedre vær på tryvann i helgen enn det dere fikk :) Gjorde du noe sprell i russetida da?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke billett til Kongeparken, og lurer på hvordan det praktiske foregår om man er der uten billett?

 

Har hørt av flere at det går an å sette opp et telt der på parkeringsplassen med biler på campen. Er dette mulig? Jeg reiser bort i morgen og ikke fredag sammen med en van jenter siden dette var eneste muligheten til å komme meg bort. De andre kameratene mine kommer fredagen.

 

Så igjen, hvordan er mulighetene for å sette opp et festivaltelt en eller annen plass?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...