SKAÐI Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Ahh, i går var det rebusløp etterfulgt av å dynke fjortizzer med brannslukningsapperat fra bilen... Jeg syns er det er unødvendig at små drittunger skal kaste egg på biler for å ha det gøy, da fortjener de vertfall en dusj! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Uff, jeg gruer meg litt til å bade i dag. Er jo pisskaldt Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Uff, jeg gruer meg litt til å bade i dag.Er jo pisskaldt 8491572[/snapback] Bada i går jeg:) fra aker brygge av alle ting eller..var i natt/dag tidlig...husker at det var litt kaldt..men gikk bra Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dere er seint ute. ;D Jeg bada jo for en måned siden. ;p Hva syns folket om Tryvann da? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 noen som veit om det skjer no i lillehammer i morra? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Pleier det ikke skje noe hver dag da? Sånn er det her i hvert fall. Ikke nødvendigvis arrangert, men er samling av russ et sted hver dag. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Bilder ellers har det ikke hendt ;D Møtte på russe folk igår jeg å , skulle trodd de var 12 i hue , det er greit nok at man er ganske full, men en klarer å oppføre seg _VELDIG_ bra forde.. 8491276[/snapback] Vi skal jo ikke oppføre oss! Poenget med å være russ at man akkurat kan oppføre seg som en var 12 år igjen! Dette er vår siste sjans til å oppføre oss som drittunger uten at(nesten) ingen ser stygt på oss. Fordi vi er jo tross alt russ. Edit: badeknuten tok jeg før april måned. Endret 28. april 2007 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hazzie, selv om man er russ unnskylder det ikke bedriten oppførsel overalt. Det er ingen vits i å ødelegge maimåned for "sivile". Russetiden handler om å feire at man er ferdig med skole, og det er greit å være barnslig, men ikke dum. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hazzie, selv om man er russ unnskylder det ikke bedriten oppførsel overalt. Det er ingen vits i å ødelegge maimåned for "sivile". Russetiden handler om å feire at man er ferdig med skole, og det er greit å være barnslig, men ikke dum. 8493254[/snapback] Uenig. Lenke til kommentar
PT Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Idioter som deg som ødelegger for oss andre Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Idioter som deg som ødelegger for oss andre 8494216[/snapback] Hva mener du? Ødelegger hva? Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Pleier det ikke skje noe hver dag da? Sånn er det her i hvert fall. Ikke nødvendigvis arrangert, men er samling av russ et sted hver dag. 8493163[/snapback] ja det er det jp. men såne agangemanger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Jeg har blitt "døpt". Er ikke russ selv, men to kompiser angrep meg med øl da jeg bar hjem ølen Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hvor lenge varer russetia egentlig Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 hvor lenge varer russetia egentlig 8494460[/snapback] 26/28 april til 17 mai! Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Pleier det ikke skje noe hver dag da? Sånn er det her i hvert fall. Ikke nødvendigvis arrangert, men er samling av russ et sted hver dag. 8493163[/snapback] Lundedalen hver dag. var der på mandag, synd jeg var den eneste som slo meg løs Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Lundedalen hver dag. var der på mandag, synd jeg var den eneste som slo meg løs 8494631[/snapback] så det var deg ja hehe kult Endret 28. april 2007 av TRibal89 Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 I Lundedalen sitter folk bare å slapper av, så finner man no fest et annet sted som regel. Jejeje mister grandmother. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Åh, mobb meg, jeg drakk meg selv under borda. Jævla rusbrus og jamaicanske øl Sovna før midnatt i går kveld, for første gang på lenge har jeg vondt i hodet når jeg våkner Men da har man bada, jeg syns det var så digg at jeg bada to ganger, mens de andre sto og hutra Så har man spist russekort, befølt gutteromper og fått signatur på puppen av visepresidenten. Så skal jeg laste opp et par mb med bilder og ser at det står på opplastningstid til ferdig: 5 timer og 40 minutt. Liek wtf?! Hva skjedde med linja mi, det lurer jeg på! Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Åh, mobb meg, jeg drakk meg selv under borda.Jævla rusbrus og jamaicanske øl Sovna før midnatt i går kveld, for første gang på lenge har jeg vondt i hodet når jeg våkner Men da har man bada, jeg syns det var så digg at jeg bada to ganger, mens de andre sto og hutra Så har man spist russekort, befølt gutteromper og fått signatur på puppen av visepresidenten. Så skal jeg laste opp et par mb med bilder og ser at det står på opplastningstid til ferdig: 5 timer og 40 minutt. Liek wtf?! Hva skjedde med linja mi, det lurer jeg på! 8495752[/snapback] hehe ok mobb mobb mobb mobb du er nå ofseielt mobba av meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå