Zethyr Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kanskje litt for mye internhumor for at folk utenfra vil forstå den da:-Ppp 6778284[/snapback] Vel, da er den ikke så god. Poenget er at folk fra bygda, samt rundtliggende områder, må kunne forstå den godt. Vi hadde en del parodier på lærer etc., men de måtte gjøres veldig tydelige for at folk skulle forstå noe som helst. Btw. er ikke revy en dum idé. Vi satte av en god del tusenlapper av overskuddet til reunion-partey om 5 år =) Tjente vel inn 40 000 på revy i ei lita bygd med 12000 innbyggere, og vi brukte en del, ga en del til veldedige formål og satte av en del til reunion. mr_lf: Russeservice er veldig bra, har jeg inntrykk av. Det er utseendet på klærne, ikke kvaliteten som teller forøvrig. Du skal tross alt ikke bruke russedressen i stort mer enn 6-7 år, og det er kun det første året den virkelig blir brukt mye. Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Blir russ jeg og! Kanskje litt tidlig å ha tråden? Selve russetiden starter jo ikke før mai.. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 Blir russ jeg og! Kanskje litt tidlig å ha tråden? Selve russetiden starter jo ikke før mai.. 6778386[/snapback] Vi har allerede blitt angrepet av rival skolen! Rektor:"Ikke dra til den andre siden av byen, da holder vi det bare gående og vi lærere greier ikke å komme oss gjennom året, DET ER JO AUGUST!" :!: Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 I dag var det russemøte. Jeg ble, ikke overraskende, nedstemt som togsjef. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 høh, jeg er og russ jo! Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Et tips til alle som satser på buss/bil er å starte å planlegge tidlig. Hvis dere får gjort mye nå på høsten, så sparer dere mye hodebry når våren kommer. Når først snøen og kulda har kommet, er det ikke så lett å arbeide med vidunderet, med mindre dere finner en plass dere kan jobbe inne. Våren kommer veldig sent her i Norge, og når det først er ok å arbeide ute så er det plutselig ikke lenge igjen til det hele starter. Da vi var russ i fjor så hadde vi planlegginga i orden, men værgudene var ikke helt med oss. Hadde vi fått til mer på høsten, så ville nok resultatet blitt enda bedre. Et minstekrav er å kjøpe kjøretøyet nå og rydde opp, det vil si mal over og ta ut ting dere selv ikke skal ha. Prøv også å få fikset alt som har med EU-kontroller og reparasjoner nå. Hvis noen er interessert i en pent brukt Caravelle, er det bare å sende en PM for nærmere informasjon Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Blir russ jeg og! Kanskje litt tidlig å ha tråden? Selve russetiden starter jo ikke før mai.. 6778386[/snapback] pøh, planleggingen startet for lenge siden! bare kos å diskutere / dele tips med andre.. Vi på vanen skal ha møte 9. september. Da blir det bestemt hvor dyr bil vi kjøper, og når vi kan hente. Satser på innen høstferien. blir mekking etter hw-lan da ;D Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Blir russ jeg og! Kanskje litt tidlig å ha tråden? Selve russetiden starter jo ikke før mai.. 6778386[/snapback] pøh, planleggingen startet for lenge siden! bare kos å diskutere / dele tips med andre.. Vi på vanen skal ha møte 9. september. Da blir det bestemt hvor dyr bil vi kjøper, og når vi kan hente. Satser på innen høstferien. blir mekking etter hw-lan da ;D 6779468[/snapback] Jeg trudde du var 16 jeg Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Oy samt det er jo russ neste år jeg :O Skal forresten se på en russebil til lørdang. håper da den funker like bra som de sier den skal Blåruss wtf Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Jeg trudde du var 16 jeg Er nok året eldre. jeg er IKKE ladd for stress til våren, og vil kjøpe mens det enda finnes biler på markedet som man ikke må kjøre mange timer for å få itak i. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Du er jo en av de småungene da 6778253[/snapback] Jepp ^^Fyller 16 i April. Hmm. Jeg tror ikke det er oransjeruss her i området (dvs. i mils omkrets... har kun hørt om begrepet tidligere, Zappza er den først jeg har hørt om som faktisk ER det). I så fall må vi få dem på svartelisten. Rødruss vs oransjeruss. ^^ 6778369[/snapback] Oransjeruss er et bygdefenomen, og da prater vi bygder som er et stykke fra nærmeste VGS. Vi er 2t i fra, ink ferge. Et av de værste stunta du kan gjøre som oransjeruss, er å springe gjennom Tromsø i Mai, med fullt russeutstyr på. I allefall her ute. Den ordentlige russen hater oss Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Oh, my! Jeg er russ07, ja. Stress. Jeg blir gammal:o men vi ska se på russebil te hælja(sannsynligvis?), så det ordner seg(: Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan til nød gå med på at svartruss virkelig er russ. Men oransjeruss? Hva er det for noe tull? Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Hmm fikk jeg tilbud om at jeg kunne velge mellom togsjef eller Websjef :O hmm hva gjør egentlig en togsjef? Vet ikke helt om jeg orker å være Websjef, har nok av andre lekser jeg skulle har gjort appåtil skal jeg drive med en hjemme side, å holde den oppdatert :/ Endret 31. august 2006 av D3nnis Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Kan til nød gå med på at svartruss virkelig er russ. Men oransjeruss? Hva er det for noe tull? 6779732[/snapback] Oransjeruss er russ for 10ende, akkurat som rosa russ i barnehagen Feiring av siste året på skolen. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Oransjruss - for de som gir opp tidlig. =D Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Pfft! Skal gå videreskole jeg ^^ 3 år allmenn og Siv. Ing. i Geofag og petroliumsteknologi Så nei, jeg gir ikke opp tidlig ^^ Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Da trenger du ikke være oransjruss. Lenke til kommentar
Zappza Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 Trenger ikke være det nei, men det er både gøy og tradisjon Skader ikke heller. Dessuten har jeg og halvparten av klassen søsken i åttende, (kylling) så vi skal hevne oss litt. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 1. september 2006 Del Skrevet 1. september 2006 Jeg er dritt russ i år, altså oransjeruss Blir gøy, en av fordelene med å bo på bygda, kaste småunger i elva, feste og ta knuter 6777849[/snapback] Vi kommer å tar deg. Hmm fikk jeg tilbud om at jeg kunne velge mellom togsjef eller Websjef :Ohmm hva gjør egentlig en togsjef? Vet ikke helt om jeg orker å være Websjef, har nok av andre lekser jeg skulle har gjort appåtil skal jeg drive med en hjemme side, å holde den oppdatert :/ 6780222[/snapback] Jeg er websjef. Var forsåvidt det i fjor også. Ikke så mye stress å være det, bare mekk en halvtimesside med HTML, legg ut phpBB på skolens servere, og laste opp et galleri. Bob's your uncle. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå