Datasmurf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Ha ha, var en tur på butikken i sted, en hel stim med unger som sto utenfor og glana på meg og bare sto der med de mest uskyldige ansiktene, men ingen turte å si noe, så etter at jeg hadde stått ei stund og sett på de, gikk jeg bort og spurte om de ville ha russekort. De ble så glade Så senere da jeg kjørte hjemover, sto det en skokk med unger utenfor et hus og brølte at vi måtte stoppe fordi de ville ha russekort Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da var jeg døpt. Det var litt kjipt med to runder fra brannslangen. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Stråla var temmelig sterk, ikke sant Marley? Skal du ned på stranda idag eller? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Stråla var temmelig sterk, ikke sant Marley? Skal du ned på stranda idag eller? 8485656[/snapback] Rimelig heftig ja. Skal vel en tur ned. Er ikke helt i humør da. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Døpes imorra.. nice:D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Da var jeg døpt. I ølet, heimbrenten og russens navn ^^ Døpt i newcastle brown av alle ting Og så har jeg fått plass i russebil, mista, fått og mista plass igjen. Fancy Lenke til kommentar
Camron Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Rimelig heftig ja. Skal vel en tur ned. Er ikke helt i humør da. 8486073[/snapback] D'oh. Vi ble døpt igår, drakk som faen og døgna til idag. Er ikke heelt i form jeg heller, men. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Yay! Landstreff neste helg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Yay! Landstreff neste helg. 8487117[/snapback] Håper for all del dere får like bra vær som oss i fjor.. Stavanger med 25 grader og ingen vind = Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Høres bra ut Gleder meg fælt til Kongeparken nå Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 Hørte det var snakk om fælt vær. Masse regn i begynnelsen av mai... Hen skal folket overnatte? (Kongeprk) Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 vi tar russe knuta våken under hele så blir ikke soving Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Og der var russeslippet over. Vil si det var ganske vellykket. Jeg er døv og har ikke stemme Masse pupp og fine greier Ang. Kongeparken bor jeg hos farmor i Stavanger ^^ Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Dåpen vel overstått ja. Ble en runde i karet med øl fordi jeg ikke fant ut navnet mitt... bleh, gojrde meg ingen ting igrunn.. Luktet det ikke før jeg kom hjem. Jeppjepp, får vel få meg litt søvn før man skal opp å fikse litt småfiks på russebilen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Søvn ja... Sikkert greit å være uthvilt til badinga Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Første russeknuta jeg tok var bading idag ;o Badet i mjøsa på hamar-siden. Sykt kaldt, hadde ikke følelse i beina, samt at det var iskalde glatte steiner. Deretter fulgte jeg opp med å skaffe meg signaturen /m hjerte av ei i russestyret (på brystet), for så å skaffe meg 10 underskrifter av jenter på boxershortsen, hvorav den siste satt på innsiden. Endret 28. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Folk tok sin første knute i går, nemlig å bli påskreven på brysten av presidenten. Plutselig fant de ut at de ville vært gøy om de også skrev på presidenten. Så nå er hele overkroppen min svart av sprittusj. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Bilder ellers har det ikke hendt ;D Møtte på russe folk igår jeg å , skulle trodd de var 12 i hue , det er greit nok at man er ganske full, men en klarer å oppføre seg _VELDIG_ bra forde.. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 var på badedammen i lilehammer i går jeg, de ga seg altfor tidligt. kl12 trur je det var renska for biler og folk. og det var noen som stjal drekket mitt det verste av alt var at det var mett me yppe folk. var en som skulle prøve seg på en kompis av meg men han ga seg fort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå