Nstin Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Woohoo.. i dag har jeg kjøpt klær Skulle egentlig ha rødt, men var tomt for snekkerbukser. så jeg kjøpte blått Og russebilen vår var på EU-kontroll i dag og kom ikke igjennom. men vi har fiksa alt som skal til for å få den igjennom. Unntatt en ting som en mekaniker fikser for oss drit billig siden vi er russ. Blir digg Bilen er en 85mod VW transporter med 2l boxer motor. Den har vi malt rød og montert anlegg, blå neonlys, lampe på taket og noe anna stash Gleder meg helt villt nå! skal drekka hver jævla dag! Endret 25. april 2007 av Nstin Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Kobojsarna er jo russelåta da. 8456257[/snapback] Næh, det er vel den russen har stemt fram, men det er den DJ Antoine vs. Player og Remady - Work som er den "offisielle". 8457463[/snapback] For russen i Oslo og Akershus, ja. Har kongeparkbillett om noen vil ha, PM Lenke til kommentar
co2 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Ja, da har bilen vår blitt angrepet for andre gang med egg og mel. Er jo selvfølgelig morsomt. Men det er noen som har gått LANGT over streken. På en annen russebil hadde noen skrudd løs mutterene som holder hjulene på plass. Får være grenser for hvor idiotiske de skal være. Endret 25. april 2007 av co2 Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Hurray, sitter og skriver navn på alle russeluene. Litt synd jeg skriver som en gris... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Faen ass! Svin som får 4 Strings på Tryvann! Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg har det mest uberbeste russenavnet ever. Men det er top secret. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Men det er top secret. 8469105[/snapback] Var ikke så bra det da... Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Er ikke det unkow uknow. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her er det visst sånn at vi skal bestemme navn sjøl, så det blir vel Best0 for meg.. Hahe? neppe... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her er det visst sånn at vi skal bestemme navn sjøl, så det blir vel Best0 for meg.. Hahe? neppe... 8470483[/snapback] Bestemme selv? Kjipe dere da:-P Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg aaaaner ikke hva jeg skal ha. Men nå er vi i gang folkens! ;D I kveld skal vi rulle med bussen for første gang også! Ka-ching. Kick-off klokka ti i kveld, og jeg har gått til anskaffelse av to brett med øl, som kanskje holder ut uka. MEN DA ER VI I GANG! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Åh... Gleder meg sånn til fredag Rulla noen penger inn på kontoen i dag, og jeg har noen liter vin og sprit å kose meg med Og neste helg er det Kongeparken, woo <3 Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Åh yes, fikk buksa mi i dag, så da er det bare å stryke merker til skjorta ryk. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Jeg lurer litt: Er det sånn at folk i utkantstrøk tar russetiden mindre "seriøst" enn det vi i Oslo og omegn gjør? Virker bare som om det ikke er det helt store for mange som bor litt landlig. Og det viser vel Aftenpostens sak om russebusser. 115 i Oslo og Akershus - 15 i resten av landet. Hvordan har det seg? Og det nytter ikke å si at allei Oslo er pappagutter som får alt sponsa av pappa. For det er så langt fra sannheten man kommer. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her har det i hvertfall ikke vært interesse for buss, siden vi kunn er 45 rødruss, og noe 30 svartruss. Vi har liksom ingen i nærheten å "konkurere" med. Busstradisjon er vel mest i oslo det... Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Her er det noen folk som har biler, men ingen har buss. Russetida starter forresten ikke før mandag her. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Ja, det er sant. Det kan jo kanskje ha noe med folketettheten å gjøre. Det blir kanskje litt dumt hvis de 25 som er med på bussen bor i en radius av 10 mil, hvis man skal ha med venner fra andre skoler også. Hvis ikke må man fylle opp bussen med de menneskene man ikke liker, og da blir det jo også litt dumt.. Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Og det viser vel Aftenpostens sak om russebusser. 115 i Oslo og Akershus - 15 i resten av landet. Hvordan har det seg? 8470856[/snapback] Tja, det er bare tradisjonelt sett en større greie det med buss for østlendingene. Tror det kan ha litt med å gjøre at det er tradisjon for Oslo/Akershus russen å ta bussen til Kongeparken og ikke så veldig motsatt vei -> Altså, vestlendinger som tar turen til Tryvann. Mange nok som har Russebil. Lenke til kommentar
pwnde Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 (endret) Russebil/buss er jo helt bortkasta, hvem har tenkt å være i stand til å kjøre i russetia? Edit: Slenger med et bilde av den frekke frakken min Endret 25. april 2007 av m_eide Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. april 2007 Del Skrevet 25. april 2007 Err. Folk som vil hjem etter fest o.l.? Virkelig godt spørsmål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå