Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Woohoo.. i dag har jeg kjøpt klær :D Skulle egentlig ha rødt, men var tomt for snekkerbukser. så jeg kjøpte blått :p

 

Og russebilen vår var på EU-kontroll i dag og kom ikke igjennom. men vi har fiksa alt som skal til for å få den igjennom. Unntatt en ting som en mekaniker fikser for oss drit billig siden vi er russ.

 

Blir digg :D

 

Bilen er en 85mod VW transporter med 2l boxer motor. Den har vi malt rød og montert anlegg, blå neonlys, lampe på taket og noe anna stash :D

 

Gleder meg helt villt nå! skal drekka hver jævla dag!

Endret av Nstin
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, da har bilen vår blitt angrepet for andre gang med egg og mel. Er jo selvfølgelig morsomt.

 

Men det er noen som har gått LANGT over streken. På en annen russebil hadde noen skrudd løs mutterene som holder hjulene på plass. Får være grenser for hvor idiotiske de skal være.

Endret av co2
Lenke til kommentar

Jeg lurer litt:

 

Er det sånn at folk i utkantstrøk tar russetiden mindre "seriøst" enn det vi i Oslo og omegn gjør? Virker bare som om det ikke er det helt store for mange som bor litt landlig. Og det viser vel Aftenpostens sak om russebusser. 115 i Oslo og Akershus - 15 i resten av landet. Hvordan har det seg?

 

Og det nytter ikke å si at allei Oslo er pappagutter som får alt sponsa av pappa. For det er så langt fra sannheten man kommer. :)

Lenke til kommentar

Ja, det er sant. Det kan jo kanskje ha noe med folketettheten å gjøre. Det blir kanskje litt dumt hvis de 25 som er med på bussen bor i en radius av 10 mil, hvis man skal ha med venner fra andre skoler også. Hvis ikke må man fylle opp bussen med de menneskene man ikke liker, og da blir det jo også litt dumt..

Lenke til kommentar
Og det viser vel Aftenpostens sak om russebusser. 115 i Oslo og Akershus - 15 i resten av landet. Hvordan har det seg?

8470856[/snapback]

Tja, det er bare tradisjonelt sett en større greie det med buss for østlendingene. Tror det kan ha litt med å gjøre at det er tradisjon for Oslo/Akershus russen å ta bussen til Kongeparken og ikke så veldig motsatt vei -> Altså, vestlendinger som tar turen til Tryvann. Mange nok som har Russebil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...