Swome Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som vet om en bra måte å komme seg fra Bergen til Kongeparken? Tenkte på buss/båt eller noe liknende. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Da har jeg fått ansvaret for russetrainet. Flere som skal ha russetog? Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja er det noen som har lyst til å gi meg en liten forklaring på hva som skjer på tryvann og åssen det er der om n oen vet? vet det skal bli festing men hva annet skjer? og hva med de som ikke har russebil? har hørt at noen steder kommer man ikke inn uten russebil. stemmer det? Lenke til kommentar
thrice Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Herregud så forbanna jeg er nå. Kan ikke si hvor mye jeg skammer meg. Bare tenk dere, vi har den dårligste russesangen så vidt jeg vet om. Til og med Boten Anna er uendelig mye bedre! Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ah, da va russebuksen ferdig Har foresten en bilett til kongeparken. så vis noen er interesert, send PM Lenke til kommentar
Snowbunny Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja er det noen som har lyst til å gi meg en liten forklaring på hva som skjer på tryvann og åssen det er der om n oen vet? vet det skal bli festing men hva annet skjer? og hva med de som ikke har russebil? har hørt at noen steder kommer man ikke inn uten russebil. stemmer det? 8452944[/snapback] På tryvann blir det mange artister, du kan se det nærmere på russ.no... det er bare tull at man ikke kommer inn uten å være på buss. Jeg har ikke buss, og jeg skal dit. Er ikke noe krav å ha buss. Så lenge du kommer deg fram og tilbake, og har billett og russelappen er du velkommen regner jeg med;) Har noen hørt russesangen som russestyret i oslo har kommet fram til? DJ Antoine vs. Player og Remady - Work...veit mange misliker den, men jeg digger den Men til dere som ikke liker den...husk..dere kommer sikkert til å være for drita til å legge merke til at den blir spilt Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kobojsarna er jo russelåta da. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Våken natt imorra (24t). Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Har folk mye dill på buksene sine, jeg bestille navnet "mitt" og 007 pluss ett sånt ark, men på det var det jo egentlig bare stygge ting... Så jeg tok på den klassiske kiss me på ræva og koffert russ framme der man har sånn lommeting.... Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 "Snakes on a Pant" - med 3 slanger oppetter høyre bukseben. Jeg er så ulidelig awesome. Får se om jeg kan fikse bilde. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kobojsarna er jo russelåta da. 8456257[/snapback] Næh, det er vel den russen har stemt fram, men det er den DJ Antoine vs. Player og Remady - Work som er den "offisielle". Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 ja er det noen som har lyst til å gi meg en liten forklaring på hva som skjer på tryvann og åssen det er der om n oen vet? vet det skal bli festing men hva annet skjer? og hva med de som ikke har russebil? har hørt at noen steder kommer man ikke inn uten russebil. stemmer det? 8452944[/snapback] På tryvann blir det mange artister, du kan se det nærmere på russ.no... det er bare tull at man ikke kommer inn uten å være på buss. Jeg har ikke buss, og jeg skal dit. Er ikke noe krav å ha buss. Så lenge du kommer deg fram og tilbake, og har billett og russelappen er du velkommen regner jeg med;) Har noen hørt russesangen som russestyret i oslo har kommet fram til? DJ Antoine vs. Player og Remady - Work...veit mange misliker den, men jeg digger den Men til dere som ikke liker den...husk..dere kommer sikkert til å være for drita til å legge merke til at den blir spilt 8454479[/snapback] ja men har du van? hehe gleder meg noe sykt til fredag når hele pakka begynner :D Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Vi starter i morgen kveld, og jeg gleder meg! Russetoget her er ikke noe jeg gleder meg fryktelig til. Alt for mye unger, og jeg kommer til å være alt for sliten.. Oslo altså. Hørte også noen rykter om at Russefeber på Fornebu bare var scam. Tviler litt, da. Det står jo ikke noe om svindel noen andre steder. :/ Merkelig. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Næh, det er vel den russen har stemt fram, men det er den DJ Antoine vs. Player og Remady - Work som er den "offisielle". 8457463[/snapback] Russens Hovedstyre i Oslo og Akershus har det ja. De bestemmer ikke for resten av landet. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 "work your pussy" ? omg crap Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Sång om ingenting er mye fetere enn den der. Selv om det ikke er den typen musikk jeg hører på til vanlig syns jeg den passer som russelåt. Den tar av litt, samtidig som den er så useriøs som det går omtrent. Vi fikk forøvrig bussangene våre i går også. Den ene var faktisk ganske bra. Hoho. NÅ begynner jeg å glede meg ordentlig. Bare smådetaljer som gjenstår på bussen også. Byttet ut to av elementene i høyttalerene i går også. Fra 100W RMS til 300W RMS. Spiller greit nok til å være inneanlegg, jaa. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Næh, det er vel den russen har stemt fram, men det er den DJ Antoine vs. Player og Remady - Work som er den "offisielle". 8457463[/snapback] Russens Hovedstyre i Oslo og Akershus har det ja. De bestemmer ikke for resten av landet. 8460167[/snapback] Gjør de vel. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Jeg er også russ dette året Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Nå er deler av anlegget instalert i vår flotte corolla, det eneste som høres utenifra er at bakskiltet dirrer som en gal, hehe. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Næh, det er vel den russen har stemt fram, men det er den DJ Antoine vs. Player og Remady - Work som er den "offisielle". 8457463[/snapback] Russens Hovedstyre i Oslo og Akershus har det ja. De bestemmer ikke for resten av landet. 8460167[/snapback] Akkurat. Da har jeg missforstått da. Er det kåret sang i trøndelag sitt hovedstyre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå