Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Faen, jeg har ikke russeklær enda jeg.. det er vel ikke forsent å dra å kjøpe det?

8433422[/snapback]

det er ikke forsent.

dra og kjøpe sier du.bor du like ved russeservice ellerno?

eller du kan kjøpe på www.russ.no

8434010[/snapback]

Ja er ikke det i oslo et sted?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

uff da... Hvorfor i all verden er det russestyret som skal velge russelåt¿

Dette var et stort tap for oss som ville ha en skikkelig russelåt.

Så vidt jeg har hørt sagen, så går den slik - work that mother fucking pussy, you mother fucker. yeah... work it. bla bla bla.

my boobs are okey virker ikke så ille til sammenligning, men jeg skal ikke sitte her og spre dritt, og jeg håper og tror at låten er bedre enn det jeg hørte på. Han skal visst spille på tryvann 1.mai.

Vi kan heller glede oss til Stavanger, det blir konge|

Rock on.

Lenke til kommentar

årets offesielle russelåt Work likte jeg desverre ikke men dette kommer av at Dj Antoine kommer natt til første mai. så dette er bra for tryvann arrangørene å ha offesiell sang artist i møte på treffet.

når det komemr til avstemminga på russ.no så er det ganske bra at den Sång om Ingen ting vinner. sangen suger og svensk fjortiss dance er det siste man trenger men låta fenger og denne funker i drita tilstand der man kan rope og hoie etter. ellers sugen låt

Lenke til kommentar
veit du hvor man kan få kjøpt bokstaver til å stryke på russebuksa? Gidder ikke dra helt til bærum for det..

8446716[/snapback]

Må jo bli gjennom russeservice eller russedress det da? Viss du skal ha vanlige sorte bokstaver, så kan du jo høre på en sportsbutikk. De bruker å ha for å skrive på lagdrakter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...