Nstin Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Faen, jeg har ikke russeklær enda jeg.. det er vel ikke forsent å dra å kjøpe det? 8433422[/snapback] det er ikke forsent. dra og kjøpe sier du.bor du like ved russeservice ellerno? eller du kan kjøpe på www.russ.no 8434010[/snapback] Ja er ikke det i oslo et sted? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 21. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Vrengekro i går:D:D Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Russekro i Bø i dag - noen her som skal? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Russekro i Bø i dag - noen her som skal? 8436001[/snapback] jeg vet ikke enda. det var egentlig planen, men jeg lurer på om jeg lova meg bort som dj på grillen ikveld. husker ikke helt oO var litt for berusa etter russedåpen Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 21. april 2007 Rapporter Del Skrevet 21. april 2007 Jævlig køddent å komme seg opp i hvert fall! Kan ta buss, men det er litt plan B i så fall. Så er det å komme seg hjem igjen og liksom. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Fy faen, dere er kjedelige ass! Hjemme nå, når vi fikk sjans til å sitte på med en kompis ned igjen. Var i hvert fall jævlig fett imo. Flyyt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Bah. Slit å være fotograf for to skoler På fredag blir det å ta bilder i dåpen til skolen min klokka 17:00, til naboskolen klokka 18:00, og så russeslipp i nabokommunen 21:00. Og jeg har ikke russebil eller noe. Whooptifuckingsdoo! Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Åh, jeg drømte i natt at Tynset-russen kom og tok meg Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 uff da... Hvorfor i all verden er det russestyret som skal velge russelåt¿ Dette var et stort tap for oss som ville ha en skikkelig russelåt. Så vidt jeg har hørt sagen, så går den slik - work that mother fucking pussy, you mother fucker. yeah... work it. bla bla bla. my boobs are okey virker ikke så ille til sammenligning, men jeg skal ikke sitte her og spre dritt, og jeg håper og tror at låten er bedre enn det jeg hørte på. Han skal visst spille på tryvann 1.mai. Vi kan heller glede oss til Stavanger, det blir konge| Rock on. Lenke til kommentar
PT Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg hører egentlig bare "If you work your pussy baby" stort sett hele tiden. Skikkelig kvalitet dette Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Work var en rimelig kjedelig låt, ja. Nei, skal man teste basskassen fra russebilen i sin egen bil da, tro. Jeg har visse anelser om at den kassen er no dritt. Endret 22. april 2007 av fredrik Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Så det var en Fatman Scoop som skulle til Tryvann! Er det noe jeg bør glede meg til eller? Har hørt at det er håpløst for artister å spille der, pga bussene overdøver det meste! Lenke til kommentar
Camron Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Fatman Scoop er ingenting å se fram til. I meste fall lager han litt liv, men særlig bra musikk har han ikke. Han er god til å rope og skrike da. ;-) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Han er god til å rope og skrike da. ;-) 8445814[/snapback] Det holder sikkert i massevis:-P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) veit du hvor man kan få kjøpt bokstaver til å stryke på russebuksa? Gidder ikke dra helt til bærum for det.. Endret 22. april 2007 av wrangler Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 årets offesielle russelåt Work likte jeg desverre ikke men dette kommer av at Dj Antoine kommer natt til første mai. så dette er bra for tryvann arrangørene å ha offesiell sang artist i møte på treffet. når det komemr til avstemminga på russ.no så er det ganske bra at den Sång om Ingen ting vinner. sangen suger og svensk fjortiss dance er det siste man trenger men låta fenger og denne funker i drita tilstand der man kan rope og hoie etter. ellers sugen låt Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 veit du hvor man kan få kjøpt bokstaver til å stryke på russebuksa? Gidder ikke dra helt til bærum for det.. 8446716[/snapback] Må jo bli gjennom russeservice eller russedress det da? Viss du skal ha vanlige sorte bokstaver, så kan du jo høre på en sportsbutikk. De bruker å ha for å skrive på lagdrakter. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 Okay. Må nesten ha hvite bokstaver gitt. Får lete videre. Lenke til kommentar
DilliMusic Skrevet 22. april 2007 Rapporter Del Skrevet 22. april 2007 veit du hvor man kan få kjøpt bokstaver til å stryke på russebuksa? Gidder ikke dra helt til bærum for det.. 8446716[/snapback] vel du kan bestille igjennom nettet på russeservice eller rerssedress men når du får dem? hmm vansklig å si. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Russelåta er et kapittel for seg. Ser frem til å møte opp drita for å ikke få med meg noe av musikken som spilles Men faen, fyren som skulle tegne på frakken min ble sjuk og faenskap. Jeg kommer aldri i verden til å få den ferdig til russeslippet og dåpen på fredag :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå