SumSar Skrevet 13. april 2007 Rapporter Del Skrevet 13. april 2007 BETALINGSSTATUS STATUS: BETALT! Følgende informasjon er lagret for Russelappen. Bildet blir kontrollert og kortet blir sendt med posten i løpet av kort tid, men det kan ta opptil 2 uker før du mottar det i postkassen din! Russelappen ser ut til å være på vei snart! Folk i klassen har fått den allerede, men ikke jeg som bestilte i november 8377408[/snapback] Samme her, bestilte i november jeg også, har enda ikke fått... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som hadde russekro i går? Åssen ligger det ann med russekroer for dere? Jeg hadde russekro i går, hore og hallik tema. Jeg gikk seff som hore Men skulle vært fler russekroer. Men er så dårlig oppmøte på de som har vært nå i det siste. Dårlig med oppmøte for dere også? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som hadde russekro i går? Åssen ligger det ann med russekroer for dere? Jeg hadde russekro i går, hore og hallik tema. Jeg gikk seff som hore Men skulle vært fler russekroer. Men er så dårlig oppmøte på de som har vært nå i det siste. Dårlig med oppmøte for dere også? 8382230[/snapback] Vi har muligheten for russekro hver helg, får rabatt uansett viss man er russ. har ikke vært så veldig mye oppmøte, men neste helg håper jeg det blir mer. Nå kan i så fall ingen si at de ikke visste at det var for jeg har reklamert sånn ca over alt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Vi sliter med oppmøte på russekroene våre. Få som møter opp i grunn. På en og annen er det mange, men... Bah, jeg vil ha russelappen Ingen i klassen min har fått den afaik. Lenke til kommentar
PT Skrevet 14. april 2007 Rapporter Del Skrevet 14. april 2007 Noen som tør vedde på at "My Boobs are OK" ikke blir årets russelåt?Det håper jeg virkelig ikke, men kjenner jeg mine medruss rett blir den nok det Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. april 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Synes at det er latterlig at den siste kroa kommer til å være "vrengekroa". Når russetida begynner har vi ingen kroer... Sånn er det her iallefall... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 (endret) Hva stemte/stemmer folk på årets russelåt da ? Mika - Grace Kelly Kobojsarna - Sång Om Ingenting Byz - Karatefylla Holly Dolly - Dolly Song Pakito - Living On Video Bob Sinclair - Rock This Party Fedde Le Grand - Put Your Hands Up for Detroit Velvet - Fix Me Andrea - Time To Pray Gwen Stefani - The Sweet Escape Endret 16. april 2007 av espennyh Lenke til kommentar
Vaktmestern Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Ligger faktisk an til at en ikke-trance-sang blir russelåt. o.O Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 4.Fedde Le Grand - Put Your Hands Up for Detroit Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Kobojsarna FTW! ^^ Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Grace Kelly er en herlig sang. Særlig å danse til Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Hvorfor ikke Caramelldansen? Bah, /sadface Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Juhu, i dag kom russekortene:-D Ble fornøy med mine egne, men det var mange sommottok helt røde kort, eller det manglet bilder osv:-/ Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Fikk de selv, og mine var også helt fine. Var vel et par i klassen som hadde noen gule flekker over alle kortene osv. Kjedelig triks. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Fikk de selv, og mine var også helt fine. Var vel et par i klassen som hadde noen gule flekker over alle kortene osv. Kjedelig triks. 8405025[/snapback] Jo, faktisk så hadde jeg tre mikroskopiske, gule flekker på alle mien kort. Men de er så små så det er care. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Har visst en bitteliten gul flekk selv. Er tydelig noe med trykkingen som har gått til helvete. Tihi. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Hurra for gule flekker. Jeg skal starte en trend. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Jeg fikk russelappen i går jeg Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 4.Fedde Le Grand - Put Your Hands Up for Detroit 8399036[/snapback] Yay Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 17. april 2007 Rapporter Del Skrevet 17. april 2007 Kobojsarna, bitchez! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå