Fredrik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Jeg så en fyr med en t-shirt i går der det med stor rosa skrift sto "My boobs are okay!" Bare en liten digresjon. ^_^ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som tør vedde på at "My Boobs are OK" ikke blir årets russelåt? 8333950[/snapback] Hvis "my boobs are OK" blir årets russelåt, må jeg sterkt vurdere å gå 17 dager med ørepropper. 8334078[/snapback] Hahaha, den sangen ass. Spilte den hele tiden når vi var i strømstad på skjærtorsdag. Så kom det masse jenter å ba oss om å bytte sang. Helst til den "arne" sangen. Ahhh.. gromtur! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss. 8334421[/snapback] Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang? 8334445[/snapback] Og jeg som trodde du bare var ute etter å fortelle om Strømstad-turen din igjen. Så feil kan man ta. Sangen er forøvrig kickass. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang? 8334445[/snapback] Og jeg som trodde du bare var ute etter å fortelle om Strømstad-turen din igjen. Så feil kan man ta. Sangen er forøvrig kickass. 8334450[/snapback] En gang tar vel du feil også ja :O Åssen føles det? Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss. 8334421[/snapback] Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang? 8334445[/snapback] Boten anna var vel fjorårets russesang, flesteparten jeg kjenner hater den sangen, sterkt og inderlig. Likevel. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss. 8334421[/snapback] Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang? 8334445[/snapback] Boten anna var vel fjorårets russesang, flesteparten jeg kjenner hater den sangen, sterkt og inderlig. Likevel. 8334477[/snapback] Boten anna var kul en liten stund. Så ble den bare irriterende. Men så lenge det blir noe trance er jeg glad. Kan ikke bli noe rock eller noe sånn seriøs crap musikk som russelåt. Må være noe catchy (Jeg liker rock og metall, men det er ikke noe festmusikk) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Noen som tør vedde på at "My Boobs are OK" ikke blir årets russelåt? 8333950[/snapback] Hvis "my boobs are OK" blir årets russelåt, må jeg sterkt vurdere å gå 17 dager med ørepropper. 8334078[/snapback] Skal ikke se bort ifra det ;o Kommer vel vote på Russ.no snart. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Sitter bare å venter på voten jah. Dette året kan ødelegge mange. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Så lenge My boobs are okay eller Holly Dolly ikke blir, skal jeg være fornøyd. Men yay, nå er det bare litt under en måned igjen til russetid og kongeparken <3 Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 8. april 2007 Del Skrevet 8. april 2007 Så lenge My boobs are okay eller Holly Dolly ikke blir, skal jeg være fornøyd. 8335593[/snapback] Enig, men hadde jeg måtte valgt hadde holly dolly vunnet med klar margin. Lenke til kommentar
TimmyTwo Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor mye stuff slenger folk på russebuksene sine... Ca. hvor mange strykemerker? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Liek...none? Buksene skal ikke voldtas med strykemerker, navn derimot... Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hvor mye stuff slenger folk på russebuksene sine... Ca. hvor mange strykemerker? 8368684[/snapback] Jeg skal vel ha noe så orginalt som RUSS 2007 på buksa, og sikkert en 3-4 merker. Satser heller på at folk vil skrive hilsner på den jeg. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Hørte et rykte om at viss man vasket buksa før man stryker på merkene, vil de sitte bedre? Noen som jobber med russeavis? Jævla pes... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Stryke på merker i morgen tenkte jeg. Skal ha navn, russ 2007 og et par merker. Russebilen vår er faktisk snart ferdig! På lørdag og søndag males den, og da gjenstår bare stereoen... (og årsavgift, forsikring.. $$ ) Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 12. april 2007 Forfatter Del Skrevet 12. april 2007 Hørte et rykte om at viss man vasket buksa før man stryker på merkene, vil de sitte bedre? Noen som jobber med russeavis? Jævla pes... 8369491[/snapback] At de sitter på bedre er en sak, men du må vaske den uansett før du tar den på deg. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 12. april 2007 Del Skrevet 12. april 2007 Noen som jobber med russeavis? Jævla pes... 8369491[/snapback] Er redaktør, ja. Og pes? TELL ME ABOUT IT! Vi har ikke engang snakket med lokalavisen som skal trykke den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. april 2007 Del Skrevet 13. april 2007 BETALINGSSTATUS STATUS: BETALT! Følgende informasjon er lagret for Russelappen. Bildet blir kontrollert og kortet blir sendt med posten i løpet av kort tid, men det kan ta opptil 2 uker før du mottar det i postkassen din! Russelappen ser ut til å være på vei snart! Folk i klassen har fått den allerede, men ikke jeg som bestilte i november Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå