Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som tør vedde på at "My Boobs are OK" ikke blir årets russelåt?

8333950[/snapback]

Hvis "my boobs are OK" blir årets russelåt, må jeg sterkt vurdere å gå 17 dager med ørepropper.

8334078[/snapback]

Hahaha, den sangen ass.

Spilte den hele tiden når vi var i strømstad på skjærtorsdag. Så kom det masse jenter å ba oss om å bytte sang. Helst til den "arne" sangen.

Ahhh.. gromtur!

Lenke til kommentar
Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang?

8334445[/snapback]

Og jeg som trodde du bare var ute etter å fortelle om Strømstad-turen din igjen. Så feil kan man ta.

Sangen er forøvrig kickass.

Lenke til kommentar
Poenget var at flesteparten liker ikke den sangen. Så hvorfor skulle den blitt årets russesang?

8334445[/snapback]

Og jeg som trodde du bare var ute etter å fortelle om Strømstad-turen din igjen. Så feil kan man ta.

Sangen er forøvrig kickass.

8334450[/snapback]

En gang tar vel du feil også ja :O

Åssen føles det?

Lenke til kommentar
Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss.

8334421[/snapback]

8334445[/snapback]

Boten anna var vel fjorårets russesang, flesteparten jeg kjenner hater den sangen, sterkt og inderlig. Likevel.

Lenke til kommentar
Nstin, var du i Strømstad på skjærtorsdag? Har vi ikke fått med oss.

8334421[/snapback]

8334445[/snapback]

Boten anna var vel fjorårets russesang, flesteparten jeg kjenner hater den sangen, sterkt og inderlig. Likevel.

8334477[/snapback]

Boten anna var kul en liten stund. Så ble den bare irriterende.

Men så lenge det blir noe trance er jeg glad. Kan ikke bli noe rock eller noe sånn seriøs crap musikk som russelåt. Må være noe catchy

(Jeg liker rock og metall, men det er ikke noe festmusikk)

Lenke til kommentar
Hvor mye stuff slenger folk på russebuksene sine... Ca. hvor mange strykemerker?

8368684[/snapback]

Jeg skal vel ha noe så orginalt som RUSS 2007 på buksa, og sikkert en 3-4 merker.

Satser heller på at folk vil skrive hilsner på den jeg. :)

Lenke til kommentar
Hørte et rykte om at viss man vasket buksa før man stryker på merkene, vil de sitte bedre?

Noen som jobber med russeavis? Jævla pes...

8369491[/snapback]

At de sitter på bedre er en sak, men du må vaske den uansett før du tar den på deg.

Lenke til kommentar
BETALINGSSTATUS

STATUS: BETALT!

Følgende informasjon er lagret for Russelappen. Bildet blir kontrollert og kortet blir sendt med posten i løpet av kort tid, men det kan ta opptil 2 uker før du mottar det i postkassen din!

Russelappen ser ut til å være på vei snart! Folk i klassen har fått den allerede, men ikke jeg som bestilte i november :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...