Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag så hadde russeklærne kommet, og folk skulle hente dem, men de skulle ikke bli hentet på skolen, alle måtte dra ned i banken etter stengetid og etter at alle bussene hadde dratt (iallefall til dit jeg bor), for å hente klærne der.

Grunnen til at folk måtte hente klærne sine der var fordi kun de som hadde betalt russekontigenten på 300,- skulle få hente klærne sine.

Dette mener jeg at ikke helt kan være riktig/lovlig, jeg har bestilt og betalt russeklærne mine, da kan vel ikke russestyret holde klærne mine igjen fordi jeg ikke vil betale de 300,- som skal gå til fester som ingen er på, og som er laangt unna der de burde være. Og dessuten så går jo en del av pengene til fyll for styret tror nok jeg.

Og enda en grunn til å ikke betale russekontigenten er at jeg ikke skal være med på noe dåp eller noe av det opplegget skolen min har fordi jeg er med på en buss sammen med noen på en annen skole nærmere der jeg bor.

 

Så det jeg lurer på er om det jeg MÅ betale for å få klærne mine?

Endret av SacrefiZer
Lenke til kommentar
Vi fant ut at gjensidige hadde egen russebil-forsikring. Overhodet ikke dyr og gjelder i to valgfrie måneder (: Tviler på at det bare gjelder i Kongsberg.

8211869[/snapback]

 

Vi var å spurte hos gjensidige igår (i Tromsø), men de hadde ikke noe russe bil forsikring til oss. De kunne heller ikke hjelpe oss som hadde russe bil. Sleipt.

Lenke til kommentar
Dere som er del av russestyrer, opplever dere også ELENDIG deltagelse på  revy, avis, osv?

 

Er noe helt ekstremt på vår skole.

8258724[/snapback]

På revyen vår gikk det veldig bra, men det er bestandig folk som er trege, ikke tar intiativ eller orke å bidra med noe.

 

De fleste krever, men gidder ikke bidra.

 

Det skal bli spennende å se hvordan det går med russeavisa vår, håper det blir ferdig til dåpen...

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...