Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Unisexbuksene var ekstremt lange. Og siden det var glidelås nederst på de fleste er det ganske vanskelig å legge opp de. Jeg byttet bukse til den som hadde russ 2007 skrevet på rumpa. Passer ikke den syr jeg min egen russebukse, det koster jo i dyre dommer å bytte.

Lenke til kommentar
Unisexbuksene var ekstremt lange. Og siden det var glidelås nederst på de fleste er det ganske vanskelig å legge opp de. Jeg byttet bukse til den som hadde russ 2007 skrevet på rumpa. Passer ikke den syr jeg min egen russebukse, det koster jo i dyre dommer å bytte.

8194320[/snapback]

Koster da ikke all verden å bytte. Bytta to gensere og to t-skjorter for en hundrelapp, jeg.

Lenke til kommentar
Yes maam.

Skal sende inn buksa mi til bytting i morra. Blir bare mer og mer frustrert for hver gang jeg ser på størrelsen. :p

8194514[/snapback]

Åååh? Ka som er galt med den da? Hehe, alle som har fått tilsendt noe galt.

Sendte selv noen bokstaver tilbake sist uke, fikk helt feil =p

Lenke til kommentar

De som har russe bil her. Hvor skaffer dere forsikring? Har hørt folk som har fått ansvars forsikring til 1400 kr. Billigste vi fant var på 4300 kr som er altfor mye. Er det noen som vet hvor man får en forsikring på rundt 2000 kr?

Lenke til kommentar

8194320[/snapback]

Kjøpte unisex bukse jeg også, var veldig lange i bena. Følte meg litt som en hip hop russ der jeg stod med skrittet på buksen på knærne, hahaha!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...