Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Ja, er igrunn det.

 

Det er folk som ikke har betalt russekontigenten på skolen, og "det er jo en glimrende anledning" til å ta seg betalt da de er i banken.

Truer med å ikke gi ut klærne om vi ikke møter opp.

Men de har vel ikke lov til det, siden det er noe vi kjøper uavhengig av skolen? Og man kan jo være russ på privat basis.

Selv driter jeg i det, da jeg har betalt kontigenten og egentlig bare vil ha klærne mine ;p

 

Ellers tror jeg russebilen vår har gått til helv***e.

Noen hadde visst vært ute og kjørt, og nå ville den ikke gå i første gir.

 

Blir bare mindre og mindre ladd for russetiden jo ;p

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

He he, husker døra på russebilen til noen venner av meg falt av bilen deres mens de kjørte hjem fra fest i fjor :p

 

Og de jeg har tenkt å snylte på meg sitteplass i bilen til i år sliter med å få den eu-godkjent, samt å få den inn / ut av garasjen. Den står delvis ute av garasjen i en bakke og vil ikke starte, så de har plassert murstein foran hjula og håper det går bra :p

 

 

edit: Og der var russeklærne komt i en boks hjemme og ligger nå utover gulvet mitt.

Skjønt det var ræva lyd på megafonen :/

Endret av Datasmurf
Lenke til kommentar

har fått klærne og jeg glemte seff å krysse av for russelua. men care. bruker ikke den uansett.

 

ifjor ble årets russelåt stemt på russ.no. blir sikkert det iår også.

 

 

ang. russelappen: er den virkelig nødvendig? holder det ikke med russeID'en man får hos russ.no?

Lenke til kommentar
har fått klærne og jeg glemte seff å krysse av for russelua. men care. bruker ikke den uansett.

 

ifjor ble årets russelåt stemt på russ.no. blir sikkert det iår også.

 

 

ang. russelappen: er den virkelig nødvendig? holder det ikke med russeID'en man får hos russ.no?

8123122[/snapback]

Ikke viss du skal til Tryvann

Lenke til kommentar
har fått klærne og jeg glemte seff å krysse av for russelua. men care. bruker ikke den uansett.

 

ifjor ble årets russelåt stemt på russ.no. blir sikkert det iår også.

 

 

ang. russelappen: er den virkelig nødvendig? holder det ikke med russeID'en man får hos russ.no?

8123122[/snapback]

 

 

den er igrunn bortkastet..

Russelappen brukes til omtrent alt da ;p

 

Koster bare 19,- dog

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Noen som har hørt noen om hva som blir årets russesang.

 

Blir det denne kommer jeg til å dø-

8122748[/snapback]

 

Hahaha, det hadde jo faktisk til og med vært verre enn sangen til russen 2004 (Dragostea din tei)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH

Verre enn rumensk techno? Om russesangen blir grandiosasangen får jeg i hvertfall se en morsom dans når russetoget går forbi utenfor vinduet mitt 17 mai :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...