Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Ingen som prøvde klea før de bestilte?

8091219[/snapback]

Det kom jo bare litt av det folk ville ha. Jeg fikk ikke prøvd slik bukse som jeg skulle bestille, for den kom kunn i en str og den var alt for liten. Har måtte sjanse på alle plaggene.

Har fått klær fra Russedress, og de var store i str. Bra det!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Selvfølgelig kunne de ikke ta med en størrelse av hvert, men det fantes da flere bukser med samma fasong, samma med gensere og t-skjorter.

Så en kunne prøvd en i samma fasong for å finne størrelsen ;)

8092562[/snapback]

Det var bare ei bukse der med fasongen jeg skulle ha, og den var kjempeliten;-)

Lenke til kommentar

Har en følelse av at jeg kommer til å drukne i russeklærne. Når man er 197 høy så satser man på XL over hele linja :p

 

Tror jeg skal lure meg med på en russebil, eller "russebil". En jeg kjenner fikk ikke EU godkjent sin Honda Civic, og får kun kjøre den ut Mai. Så vi finner nok fram litt husmaling og maler noe morsomt på den. Kom gjerne med ideer om hva vi kan finne på, bare husk at han gjerne vil ha vrakpant for den, så vi skal ikke hogge den opp med øks eller noe :p

Lenke til kommentar

Litt upraktisk med så liten bil, men den ble ikke kjøpt med tanke på russebil. Vi får glatt presset inn fem personer i den, og det blir en god og intim stemning... i 5 minutter før du kjenner beina dovne bort og smerter i nakken. Ikke så mye party party, men den funker til å transportere folk fra A til B. Tilbake fra B til A ser jeg for meg problemer, da ingen har planlagt å være edru for å kjøre bil.

Lenke til kommentar

Woohoo, i dag kom russeklærne, men vi fikk de ikke :thumbdown:

Vi fikk derimot stå å se på at en av innkjøpssjefene og presidenten pakka alt inn i en sliten Toyota HiAce og kjørte sin vei med det.

Hmm.

 

Åh, man gleder seg max til Kongeparken ^^

Selv om man må dra alene fordi dustete danielzu ombestemte seg i siste øyeblikk og ikke ville være med.

Nå går'n og maser om at jeg heller ikke kommer meg fordi han påstår jeg ikke tør dra ut'n han, men jeg skal vise teitingen jeg.

*irritert*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...