Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bra utgangspunkt for russebil:

Dodge Ram

Chevrolet Beauville

Chevrolet Starcraft

Chevrolet Van

GMC Vandura

Ford Econoline

osv.

7785696[/snapback]

 

Du har valgt de dyreste som man finner ja... :wee:

Neida, er gode alternativer alle sammen. Masse plass! Det som er dumt er at de er store og tunge. Motorene er også store, ergo de bruker mye drivstoff. Det koster, mye!

Dessuten; en stor bil er dyrere å registrere, og det er mer som kan ruste. Det er også mer vekt inne i bildet, selv før dere begynner å sette inn bord og anlegg, drit og lort.

 

Mange andre biler som også duger bra som russebil. For min del er jeg "mannskap" på en VW Caravelle, disse er det nok av plass i, selv om de ikke akkurat er i bobilstørrelse som f.eks Chevy Van. Finnes også i dieselversjon, som er en hel del billigere en bensin i drift.

Toyota Hiace, VW Transporter/Caravelle, Mitsubishi L300 etc. etc. er gode alternativer som ikke koster flesk å registrere og drive. :)

 

Phew. :)

Lenke til kommentar
*snip*

7786961[/snapback]

 

 

 

Alle personbiler som er førstegangsregirert før 1995 koster det 1447 ,- for omregistrering. 0 - 3500 kg.

 

 

Men bensinforbruket/dieselforbruket er et annet kapittel.. Man klarer ikke å la være og gi gass med en amerikaner med stor v8'er...

 

Men man er jo ikke russ hele livet eller... Og flere spleiser jo så ;p Vi tok oss råd til det hvertfall.

Lenke til kommentar
Hva gjør man uten russebil?

7833980[/snapback]

 

Går. Med beina sine. De du har skoa dine på. ;)

7834035[/snapback]

Blir ikke like mye fart på meg da. Skulle være med i en russebil. Men så ble vi splitta. Og nå har noen av de samme som skulle være med komt tilbake med noen nye og nå skal de lage russebil. Føler meg litt snytt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...