Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Var russ ifjor også. Tror jeg skal gjøre _litt_ mer ut av russetida iår. Dra på Lillehammer, drikke en smule mer og bare bli ladd. Og har faktisk skaffa russebil iår : D blir bra!

6773208[/snapback]

Gikk du på IKT på ankern i fjor ?  :tease:

6773480[/snapback]

jo : O

Du er og gikk? : p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LarsP: Haha, kjenner meg igjen der ja... Jeg fikk jo alkoholabstinens midt under eksamen... Satt og skalv, dritkvalm, vondt i hodet, feber, pupillene var jo så store at folk trodde det var noe galt med meg. Prøv å skrive en tekst med en puls i 200... Jeg berga en tre'er,men det var nok bare flaks.

Moralen er - Ha vett, fortsett å drikke, selv om dere har eksamen. Russetida er topp :D

Lenke til kommentar
Jeg dreit i møte jeg.

Men å drite i skolen i de dagene man er russ er noe jeg skal i hvertfall.

6776796[/snapback]

Ja! Det var smart! Drit i eksamen! :)

6776821[/snapback]

Det trenger ikke å bety at jeg driter i eksamen da vettu. Men det kommer ikke til å bli til at jeg gjør lekser og sånt

Lenke til kommentar
Stilte som kandidat til russeprest i dag. :wee:

Så får vi se om det blir no verv på meg på tirsdag.

6776791[/snapback]

President jeg. JUHU.

kommer til å søreg for at jeg har så lite fravær som mulig frem til Mai, så kan jeg ta meg noen fridager da med god samvittighet! :D

Endret av Hanne:)
Lenke til kommentar

Siden jeg ikke går på skole med alle mine venner gidder jeg ikke stille til noe verv på min skole.

Stor del av min feiring kommer jeg til å foreta hjemme i min by, med gutta på bilen.

Lurer egentlig på hvordan jeg skal kombinerer det.

Vil helst være med på bråkedagen her i byen også, der broren min går osv, samtidlig som jeg kjenner mye flere mindreårige jeg kan ta osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...