DurinVIII Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Wehey, da finner jeg kanskje et bilde av meg selv. Er fortsatt usikker på hva jeg skal ha på russekortet mitt, men så langt er det: Adresse: Frya ftw Tlf: Du kan få IP-adressen min? Alle for én, mer til meg Russetiden er fantastisk. Hvor ofte får man lov til å feire i 17 dager for at vi SNART skal ha en dælj med eksamner? ________________________ Ihvertfall noe lignende, kommer ikke inn på siden, så får ikke sett nøyaktig. Edit: Leif. Endret 14. desember 2006 av DurinVIII Lenke til kommentar
Faris Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Tror jeg driter lang vei i å stresse med å bestille i morra. Man kan vel bestille senere, bare at man ikke får den rabatten`? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Stemmer det. Den rabatten sørger for at jeg betaler 700kr mindre, så jeg driter nok ikke i den for å si det sånn. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hm. Får kanskje ta og bestille da. Hvis jeg husker det! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Rabatten på grunnpakken er vel borte for en stund siden vel? Siste frist for å sende mail om endringer er den 15. des, og kortene har blitt utsatt til den 28. des. hurra, jeg holdt på å glemme det! Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Ole på russeservice(O store Ole), sa at de sikker måtte utsette fristen i år også. Se hva som skjedde! Lokaltog og Kevlar koser seg nok nå Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er det man egentlig MÅ ha når man er russ? Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er det man egentlig MÅ ha når man er russ? 7505117[/snapback] Man maa ha bukse. Helst ogsaa en genser, men det er ikke et "must". Trist aa vaere russ, og ikke ha bukse... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Bukse har jeg tenkt meg. Må man ikke ha et slags bevis på at man er russ også? Men jeg gidder ikke å bruke masse spenn på unødvendige ting. Bruker heller de på drekka. For penger det har jeg jo, men jeg liker ikke å sløse. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den taktikken kjører jeg også. Vi er en gjeng som har buss da, men skal bruke så lite penger som mulig på det og så mye som mulig på drikke Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hva er det man egentlig MÅ ha når man er russ? 7505117[/snapback] Man "må" jo ikke ha noenting egentlig, men tradisjonen tro er vel russebuksa/dressen og russekort det som er mest forbundet med russetiden. Er jo også gøy å ha russelue og stokk da! Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da står onsdagens russefest i avisa. Det vitner vel om en vellykket fest. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Altså, hva gjørman egentlig med stokken? Springer rundt og veiver den rundt i lufta mens man roper Schikkelacke Schikkelacke jazz bom bø, julekake julekake hjembakt brød etc? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 stokk? oO pix? har aldri sett russ har hatt det Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Da står onsdagens russefest i avisa. Det vitner vel om en vellykket fest. 7506012[/snapback] Så det tok av? ;p @Datasmurf: Det er for å sette ekstra piff på ONS' i russetiden Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Den stokken kan man piske folk på rumpa og sånt med. Er den ikke i bambus? Lenke til kommentar
Suncurtain Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Fikk regning fra russeservice i dag, som var svært høy, lurer på om de ikke har trukket fra rabatten for grunnpakken eller noe slik, kan jeg ringe og kansellere bestillingen? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) Fikk regning fra russeservice i dag, som var svært høy, lurer på om de ikke har trukket fra rabatten for grunnpakken eller noe slik, kan jeg ringe og kansellere bestillingen? 7506386[/snapback] Fristen er idag. På fakturaen din står det hva du har bestilt, hvor mye det koster med og uten rabatt. Står det ikke det på din ? edit: ikke fristen på betalingen, men på endring av bestilling. Endret 15. desember 2006 av espennyh Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Mener det sto 16.1 på regningen min, jeg. Lenke til kommentar
Faris Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Har de ikke utsatt det til 18 a? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå