Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan det fungerer med russekort og den rabattpakken de fleste har kjøpt? Jeg har kjøpt den pakken som inneholder en hel del ting, blant annet 400 russekort. Hva skjer hvis jeg lager to forskjellige russekort (til sammen 800 stk), vil jeg da automatisk få regning på de 400 siste? Håper noen kan hjelpe meg :)

Lenke til kommentar
Folka må huske å registrere russekort og id-kort enten idag eller imorra på russ.no :)

7499504[/snapback]

 

 

Jeg VEIT jeg kommer til å glemme det ;s

 

 

Ang. trykk til klærne, hva har dere bestilt?

 

Jeg har kjøpt:

 

E   R
S   U
P   S
E   S
N
N   2
    0
    0
    7

 

Et på hvert bein, og alle er hvite utenom "007" som er i gull. (harry, ikke sant?

russetiden er harry ja ;P)

Endret av espennyh
Lenke til kommentar
Folka må huske å registrere russekort og id-kort enten idag eller imorra på russ.no :)

7499504[/snapback]

 

 

Jeg VEIT jeg kommer til å glemme det ;s

 

 

Ang. trykk til klærne, hva har dere bestilt?

 

Jeg har kjøpt:

 

E   R
S   U
P   S
E   S
N
N   2
    0
    0
    7

 

Et på hvert bein, og alle er hvite utenom "007" som er i gull. (harry, ikke sant?

russetiden er harry ja ;P)

7499650[/snapback]

 

Hvorfor Espenn, ikke espen?

Lenke til kommentar
Hvorfor Espenn, ikke espen?

 

Fordi jeg kaller meg Espenn mange steder, og "N" er den første bokstaven i etternavnet mitt. Bare bestilte det, skal ikke stryke de på før jeg får de og ser hvordan det blir..

 

 

men, russ.no nekter å funke akkurat nå. Sikkert mange som fikser russekort og id-kort ;o

 

edit: "jobber for tiden med å avlaste serverene, prøv igjen rundt 20.00"

Endret av espennyh
Lenke til kommentar

"Kjære bruker. Vi har lagd et drittsystem som klikker med en gang over 17 brukere fra Norges landstrakte kyst logger seg på. Derfor sitter vi nå på ræva og klør oss i huet og håper alt går bra, siden det tross alt bare er 1 dag igjen av den jævla fristen, som vi heldigvis begynte å mase om allerede sist påske. Håper det ikke bedrer seg, sånn at dere får et blankt russkort i mai. HIHI!

- Hilsen Russ.no"

 

De skryter av at de har vært i action siden 2002, men har fortsatt ikke frest sammen en jævla kortgenerator som funker under press. :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...