SKAÐI Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) mitt sån ca, gi en care i skriveleifer på sangen Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Edit: skjul Endret 5. desember 2006 av Best0 Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Faen, jeg får ikke den russekortlageren til å funke. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Faen, jeg får ikke den russekortlageren til å funke. 7434894[/snapback] Sleit jeg også. Det var riktignok da jeg skulle lagre... alt gikk til h*****.. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Funke ikke her heller, kommer faktisk alldri opp, er bare en evig loop med "henter bakgrunner" Lenke til kommentar
vereor Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Sliter med å få laga kortet jeg også. Mekka sammen kortet i et annet program, siden kortgeneratoren mildt sagt ikke duger til det jeg vil. Men når jeg laster opp kortet som en bakgrunn blir teksten tåkete og utydelig. Bildet er forresten i riktig størrelse, og alt burde igrunn være i den skjønneste orden... Noen som har et par tips? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg undrer på om dette blir russekortet mitt. Crappy kvalitet på bildet da. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Bør kanskje revurdere satsspeilet litt, dvs. at du lar selve innholdet ligge litt lenger inn på selve kortet, og lar bakgrunnen få noen flere millimeter for seg selv ut mot kantene. De kutter av litt mer enn det du tenker og vil at de skal. vereor: Så lenge du følger instruksjonene for oppløsning i piksler og DPI, så skal bildet bli krystallklart. En nokså vanlig feil er å sende inn i 72dpi. Du bør ha minst 200 til trykk. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 mitt russekort (er ikke helt ferdig enda) Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Bør kanskje revurdere satsspeilet litt, dvs. at du lar selve innholdet ligge litt lenger inn på selve kortet, og lar bakgrunnen få noen flere millimeter for seg selv ut mot kantene. De kutter av litt mer enn det du tenker og vil at de skal. 7460325[/snapback] Ehm. Her har jeg ikke stort valg tror jeg, har ikke laget russekortet fra bunnen av. Angående kvaliteten, så tenkte jeg meg at det var noe med dpien ja. Skal prøve å konvertere, så ser vi om kvaliteten blir bedre. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 (endret) Snakket vi russekort? Vel, jeg står egentlig mellom; og Og den siste er selvfølgelig brukt alt for mye. Får se hva det blir til. Vurderte å bruke begge, men det blir for mye tekst. Endret 9. desember 2006 av bhsand Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 I helvette! Jeg har tenkt å bruke den siste der. Neivel, da finner vi på noe annet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har ikke planer om å komme til Oppland, så du kan nok trygt bruke det. Hvis vi gjør det, så er det nok ikke bare oss to. Uansett, tror jeg kommer til å gå for den første - nettopp fordi den andre er såpass mye brukt. Den første er i alle fall original (kan ha noe med at jeg har kondemnert en bil ). Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Ca. sånn blir mitt russekort. Kom med ris og ros. Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Hvorfor skal alle ha cirka like russekort? Det kule med russ.no (regner med at det er denne leverandøren som har generator) er jo nettopp at man kan designe korta sine selv, og slippe smådølle standardmaler. Just my 2 cents. Ditt kort, Fisk1, skal imidlertid ha creds for Tazte Priv-sitatet Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 De fleste som lager kortene selv har ikke peiling på design og oppsett. Da er det bedre å ha standard i stedet for et rotete fjortiskort. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 De fleste som lager kortene selv har ikke peiling på design og oppsett. Da er det bedre å ha standard i stedet for et rotete fjortiskort. 7464155[/snapback] gylne snitt, horisontale vertikale og diagonale linjer, blikkfang, sammenheng, rød tråd, symmetri, asymmetri, stilrenhet, objekt skal tjene bildet, etc.. kan jeg beholde mitt? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 De fleste som lager kortene selv har ikke peiling på design og oppsett. Da er det bedre å ha standard i stedet for et rotete fjortiskort. 7464155[/snapback] Og de av oss som faktisk har peilig på design og layout (det var selvfølgelig dette du mente?) gidder ikke lage våre egne. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Og de av oss som faktisk har peilig på design og layout (det var selvfølgelig dette du mente?) gidder ikke lage våre egne. 7464198[/snapback] Ja, skam dere! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Og de av oss som faktisk har peilig på design og layout (det var selvfølgelig dette du mente?) gidder ikke lage våre egne. 7464198[/snapback] Ja, skam dere! 7464201[/snapback] Neeeeeh. Det gidder jeg heller ikke. Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 9. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 9. desember 2006 Neeeeeh. Det gidder jeg heller ikke. 7464211[/snapback] Din slappfisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå