Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eyh, har du Saab??

Er kjempefan av Saab! :)

Edit: så linken i signaturen, liker bedre de klassiske 900'ene, men alle sabber er fine i mine øyne!

7286354[/snapback]

Godt å høre at det er flere Saab-fans! :thumbup:

 

ja,såklart.

 

Vi kommer på forutsetningen at Hanne skaffer oss VIP-VIP-VIP billetter!

7287127[/snapback]

 

Såklart. :wee:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Dessuten har regningene på russeklærne mine kommet, og det var ikke store summen. Dvs vi liker rabattordninger i styre, eller hva veronica? :D

7432087[/snapback]

Ja, 35kr var ikke så ille.

(600 hos russedress, da :whistle: )

 

Jeg skal ha photoshoot sammen med Mikael Berg før 15. desember. Blir meget bra, dersom jeg greier å se noen lunde normal ut.

Lenke til kommentar

Veldig forvirra her.

 

Bestilte først russekort gjennom skolen, skrev på motto og la ved bilde (som de fleste andre på skolen). Deretter hviser det seg at jeg må lage et nytt kort når jeg logger meg inn på russ.no. Hvorfor lage to forskjellige russekort? Er det snakk om to forskjellige levrandører som begge vil pakke på meg disse kortene eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Veldig greit å få svar før 15 des;)

Lenke til kommentar
Veldig forvirra her.

 

Bestilte først russekort gjennom skolen, skrev på motto og la ved bilde (som de fleste andre på skolen). Deretter hviser det seg at jeg må lage et nytt kort når jeg logger meg inn på russ.no. Hvorfor lage to forskjellige russekort? Er det snakk om to forskjellige levrandører som begge vil pakke på meg disse kortene eller er det noe jeg ikke har fått med meg?

 

Veldig greit å få svar før 15 des;)

7434786[/snapback]

 

Er vel ett sett fra stokketrykk og ett fra russ.no tenker jeg. Fra stokketrykk kommer det vanlige orginale russekort og fra russ.no kan du velge om du vil ha sånn ca vanlig eller lage noe unikt helt selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...