Suncurtain Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 (endret) Eyh, har du Saab?? Er kjempefan av Saab! Edit: så linken i signaturen, liker bedre de klassiske 900'ene, men alle sabber er fine i mine øyne! Endret 14. november 2006 av Suncurtain Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Vi kaster oss inn i Saaben min og kjører bånn pinne? Vi klarer det på 2,5. 7286274[/snapback] ja,såklart. Vi kommer på forutsetningen at Hanne skaffer oss VIP-VIP-VIP billetter! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 14. november 2006 Rapporter Del Skrevet 14. november 2006 Eyh, har du Saab?? Er kjempefan av Saab! Edit: så linken i signaturen, liker bedre de klassiske 900'ene, men alle sabber er fine i mine øyne! 7286354[/snapback] Godt å høre at det er flere Saab-fans! ja,såklart. Vi kommer på forutsetningen at Hanne skaffer oss VIP-VIP-VIP billetter! 7287127[/snapback] Såklart. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 (endret) *overtale Sinnerboy og Zaynt til å hoppe inn i den blå baron og kjøre til Røros* edit: Hvor mange russe[r]kort er det idéelt å ha? Jeg har for øyeblikket 800 i bestillinga, men kan det være lurt å evt. fordoble dette? Endret 15. november 2006 av Datasmurf Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 15. november 2006 Rapporter Del Skrevet 15. november 2006 Vi kommer på forutsetningen at Hanne skaffer oss VIP-VIP-VIP billetter! 7287127[/snapback] Dere skal få de beste plassene. Jeg lover. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Ah herregud, jeg har ikke peiling på hva jeg skal ha på russekortet. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Jeg har mekka russekort, men vetkje om jeg er fornøyd.. Når må de være ferdig, egentlig? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 (endret) Jeg har mekka russekort, men vetkje om jeg er fornøyd..Når må de være ferdig, egentlig? 7430039[/snapback] 15. desember Edit: neste fredag, altså. Endret 5. desember 2006 av Vero_NiCa Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Det kommer jeg garantert til å glemme Dere som har laget, poste her eller ? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Blir sikkert å forandre et par ganger før jeg blir fornøyd Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Tror jeg så og si er fornøyd med mitt. Fikk litt hjelp av Glint til å bestemme hva jeg skulle skrive på det:-p satser på at ikke resten av Norge skriver det samme:-) Dessuten har regningene på russeklærne mine kommet, og det var ikke store summen. Dvs vi liker rabattordninger i styre, eller hva veronica? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Dvs vi liker rabattordninger i styre, eller hva veronica? 7432087[/snapback] Jeg må si meg enig i det. Ikke fått regning fra Russeservice ennå, men den fra Russedress var på 0,- Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 hehe, fikk ikke noe rabattordning fra russedress, siden vi var kunn fire fra skolen som bestilte derfra:-/ Men fra russedservice fikk jeg er regning på 312,- 99 av de kronene er levering hjem. Dvs at jeg ca har brukt 500,- på russeklær i år, og det er ikke så ille:-) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Skal ha to typer russekort tror jeg. Vet bare ikke hvor mange av hver jeg skal ha. Standard: Custom: Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Dessuten har regningene på russeklærne mine kommet, og det var ikke store summen. Dvs vi liker rabattordninger i styre, eller hva veronica? 7432087[/snapback] Ja, 35kr var ikke så ille. (600 hos russedress, da ) Jeg skal ha photoshoot sammen med Mikael Berg før 15. desember. Blir meget bra, dersom jeg greier å se noen lunde normal ut. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 5. desember 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Mikael Berg? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Mikael Berg? 7432462[/snapback] Mikael Berg, ja. Dummen. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Bestilt klær for 1700 jeg tror jeg ;( skulle vel helst ha brukt litt mindre. Men muttern skulle betale 1000 da, så går enda ann. Lenke til kommentar
eldavid Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Veldig forvirra her. Bestilte først russekort gjennom skolen, skrev på motto og la ved bilde (som de fleste andre på skolen). Deretter hviser det seg at jeg må lage et nytt kort når jeg logger meg inn på russ.no. Hvorfor lage to forskjellige russekort? Er det snakk om to forskjellige levrandører som begge vil pakke på meg disse kortene eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Veldig greit å få svar før 15 des;) Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. desember 2006 Rapporter Del Skrevet 5. desember 2006 Veldig forvirra her. Bestilte først russekort gjennom skolen, skrev på motto og la ved bilde (som de fleste andre på skolen). Deretter hviser det seg at jeg må lage et nytt kort når jeg logger meg inn på russ.no. Hvorfor lage to forskjellige russekort? Er det snakk om to forskjellige levrandører som begge vil pakke på meg disse kortene eller er det noe jeg ikke har fått med meg? Veldig greit å få svar før 15 des;) 7434786[/snapback] Er vel ett sett fra stokketrykk og ett fra russ.no tenker jeg. Fra stokketrykk kommer det vanlige orginale russekort og fra russ.no kan du velge om du vil ha sånn ca vanlig eller lage noe unikt helt selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå