SumSar Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er russ i år ja. Litt synd at jeg bare er 17 i mai da. :-/ Men blir skøy, har sykt lyst å dra til kongeparken, men er en laaang tur fra bodø... Noen som har noen gode russepek? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen trønder-russ her da? 6772426[/snapback] Du inviterer meg med på samtlige russefester. Jeg har fortsatt buksen fra ifjor, er bare å skrape vekk 06. 6772761[/snapback] Samme gjelder meg. Behøver ikke skrape vekk engang, er bare å brette opp litt. Var flere som gjorde det på Lillehammer. Btw, om noen russejenter trenger et sted å ha nasch, har jeg alltids plass til noen i min lille, intime hybel. 6772848[/snapback] Jeg skaffer jenter, du passer på å ha plenty med alkohol på hybelen. See you there. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er russ i år ja. Litt synd at jeg bare er 17 i mai da. :-/ Men blir skøy, har sykt lyst å dra til kongeparken, men er en laaang tur fra bodø... Noen som har noen gode russepek? 6772993[/snapback] Finn en kul fontene og putt Zalo i den. Desto mer weird fontenen er, desto morsommere er det. Bare pass på å finne en det ikke er fugler i så ofte. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Vi skal være de verste på flere år! 6772635[/snapback] Sier de alle 6772738[/snapback] Men vi mener det. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er russ i år ja. Litt synd at jeg bare er 17 i mai da. :-/ Men blir skøy, har sykt lyst å dra til kongeparken, men er en laaang tur fra bodø... Noen som har noen gode russepek? 6772993[/snapback] Finn en kul fontene og putt Zalo i den. Desto mer weird fontenen er, desto morsommere er det. Bare pass på å finne en det ikke er fugler i så ofte. 6773013[/snapback] Har tenkt på det, men vi har desverre ikke fontener her jeg bor. Har tenkt litt på gelatin i et basseng vi har i en park her i byen. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Noen som har noen gode russepek? 6772993[/snapback] Stjele skilter, stikke av med bilen til læreren (løfte den unna, inn på skolen, whatever), onanere i fellesskap i stua på et eldrehjem, etc. Jeg skaffer jenter, du passer på å ha plenty med alkohol på hybelen. See you there. 6772997[/snapback] Consider it done; bare send ei melding. Vi skal være de verste på flere år! 6772635[/snapback] Sier de alle 6772738[/snapback] Men vi mener det. 6773055[/snapback] Ja, kjempesmart Da får du gå opp igjen et år på skolen, du får betale erstatning for eventuelle skader og som en liten bonus får du kanskje bøter/glattcelle. Kan ikke folk ha målsetning "vi skal ha det morsomst på mange år" (med unntak av 06, seff) ? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Gleder meg noe så helsikas til russetia. Bestille meg "startpakke" snart, pluss litt ekstra snask som t-skjorter og en genser. Er også med på russebil, så det blir stas. Bor i Lillehammer, skal på treffet her, og forventer å se maaange av dere som er her inne der og! Da skal vi hooke opp og ha det gøy. Hehe... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Var russ ifjor også. Tror jeg skal gjøre _litt_ mer ut av russetida iår. Dra på Lillehammer, drikke en smule mer og bare bli ladd. Og har faktisk skaffa russebil iår : D blir bra! Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Btw, det er lurt å begynne midt i April.. de 17 dagene går alt for fort unna =/ Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg trur russetia kommer til å bli drit fett. Jeg og min kompis alkohol kommer til å se mye til hverandre. Lurer på åssen det blir med russebil jeg ass. Vurderer å vente med lappen til russetia er over Men det skjer nok ikke. Hvor mye brukte dere på russetia? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg trur russetia kommer til å bli drit fett. Jeg og min kompis alkohol kommer til å se mye til hverandre. Lurer på åssen det blir med russebil jeg ass. Vurderer å vente med lappen til russetia er over Men det skjer nok ikke. Hvor mye brukte dere på russetia? 6773330[/snapback] Noen få lusentapper på drikke, et par stk på bensin, én på klær osv (fikk rabatt siden jeg var websjef), litt over en lasentupp i inngangsbilletter. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Russ jeg og. Uff, det blir tungt for en stakkar som nesten ikke drikker Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Mange her som har kjøpt buss/bil enda ? Jepp. Jeg og 22 andre kjøpte buss en måned siden. Det blir dyrt, rundt 10.000 på hver for bussen, men jeg satser på at det er verdt det. Og jeg regner egentlig de pengene som brukt, så hvis jeg får igjen noe, ser jeg på det som en bonus. Og hvis noen tror at pappa betaler, så er det veldig feil. Jobber og sliter hver eneste dag, bare så det er sagt. Og ja, det er dyrt.. Men hvis man gjør som meg og ser på det som en "ferie" så er det ikke så dyrt for 15.000 for to ukers ferie. 6772805[/snapback] Kjøper snart bil selv! Regner med å bruke 6-7k på bilen (vi er 9 stk.) Det er uten annlegg, ombygging osv. Var russ ifjor også. Tror jeg skal gjøre _litt_ mer ut av russetida iår. Dra på Lillehammer, drikke en smule mer og bare bli ladd. Og har faktisk skaffa russebil iår : D blir bra! 6773208[/snapback] Gikk du på IKT på ankern i fjor ? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Russ jeg og. Uff, det blir tungt for en stakkar som nesten ikke drikker 6773383[/snapback] Du kan jo ikke være russ uten å drikke? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nei, nettopp derfor det blir tungt. Og jeg som blir så dårlig =( Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nei, nettopp derfor det blir tungt. Og jeg som blir så dårlig =( 6773655[/snapback] Pøh! Er bare å drekka mer. Lenke til kommentar
April Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Jeg skal være russ i år jeg også. Kvir meg faktisk litt... Har hverken russestyre på skolen eller noe, så tror det kommer til å gå gale Men skal holde det enkelt, bare kjøpe russekort, bukse og andre småting Er det noen her som er russ i Bergen forresten? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Vi skal være de verste på flere år! 6772635[/snapback] Sier de alle 6772738[/snapback] Men vi mener det. 6773055[/snapback] Ja, kjempesmart Da får du gå opp igjen et år på skolen, du får betale erstatning for eventuelle skader og som en liten bonus får du kanskje bøter/glattcelle. Kan ikke folk ha målsetning "vi skal ha det morsomst på mange år" (med unntak av 06, seff) ? 6773105[/snapback] Folk som ødelegger, skader og driter totalt i skolen er i mine øyne degenererte idioter med hodet langt oppe i r*va. Når jeg sier verst, mener jeg at vi skal finne på mer uskyldig dævelskap enn de foregående årene. Trenger ikke være kriminelle for å ha det moro. Folk som raserer ting er virkelig idioter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Russ i Oslo-området som er på jakt etter en meget billig og særdeles snasen Mercedes-russevan m/enkelte problemer, send PM. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Er det noen her som er russ i Bergen forresten? 6773753[/snapback] Of course. Holder på å skaffe bil nå for tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå