Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hehe, visste ikke jeg :p

 

Om vi har nok penger har vi bra sponsordeal på annlegg uansett, så får se det ann litt..

 

 

Mye regner folk med å bruke på annlegg da? (i VAN, ikke buss ;P )

7082287[/snapback]

 

Hehe... Ikkeno problem. :)

Vi har vel planer om å bruke noen tusen, men det er som sagt i buss da, ikke van. Billigere med buss...

Lenke til kommentar
Hazzie88, mye har dere lagt inn bud på  ?

 

Si ifra om dere kjøper den og skal selge annlegg om det er brukbart da.

Interessert i annlegg til russebilen!

7082187[/snapback]

 

Vi har kjøpt den nå ja. Nå skal vi bytte fra sidepipes til originalt eksosanlegg samt dekk for å få den godkjent. Likegreit siden sidepipesa trenge litt pussing.

 

Fisk1 klarte faktisk å spør om anlegget 1642, altså 2 min etter mitt innlegg. Imponerende :)

 

jeg skal legge ut bilder og info om anlegg når vi får det ut av bilen. Må diskutere med gjengen litt mer au :)

Lenke til kommentar
Fisk1, blir bussen deres bra eller?

 

og skal dere på lillehammertreffet, eller drar dere til stavanger ?

7082411[/snapback]

 

We are booked for Lillehammer. ;)

Bussen står atm bare ute og "råtner", men vi skal ta en økt når vinter'n er nesten over. Må bare få den i garasje før det, og da må vi rydde garasjen. ^^

Skjer vel snart det. Hva med din van da? :)

Lenke til kommentar

Som ex-russ vil jeg anbefale dere å starte FØR vinteren kommer. Den norske vinteren er lang, og når det endelig er bart ute, så er russetiden altfor nær! Jobbing på vinterstid er lite koselig, med kaldfrosne fingre og snø hist og her er dette en situasjon som bør unngås. Snakker av erfaring...

Lenke til kommentar
Som ex-russ vil jeg anbefale dere å starte FØR vinteren kommer. Den norske vinteren er lang, og når det endelig er bart ute, så er russetiden altfor nær! Jobbing på vinterstid er lite koselig, med kaldfrosne fingre og snø hist og her er dette en situasjon som bør unngås. Snakker av erfaring...

7082614[/snapback]

 

Takker for det, problemet er at folket er giddaslause, også står bilen 2 mil unna der hvor 60% av bilens eiere bor. Hehe... Så det får bare lauge seg.

Lenke til kommentar

Fisk1: står utenfor huset her, har ikke gjort stort enda. Skal ha møte med folka til helga igjen for å avtale og planlegge. Har begynt å pusse litt på et par rustflekker, som skal sparkles over og lakkes..

 

Vi må ordne opp i noen økonomiske ting først, tror vi trenger litt mer penger x]

 

Bilen kan beskues her: http://home.no/espennyh/russebil/

Den ser helt bombet ut bak, pga den har blitt brukt til arbeidsbil en periode. Men trekker om det, så blir 0 problem :)

 

 

the_lynx: Vi starter med en del grovarbeid nå i høst, og jobber litt for litt i løpet av vinteren.. Har oppvarmet verksted og jobbe i, så vi har litt god tid ;) Ellers blir det sikkert litt innspurt på våren ;p

Lenke til kommentar

espennyh:

 

Ja anlegge er faktisk helt nytt og utrolig bra, trur bare den koster halvparten av bilen.

 

Gaston:

 

Ja føler meg litt lurt, men jaja. Vi har jo en del sponsora så får jo en del penga igjen for det (til drikka). Innvendig er det disco lys og parkett bak på. Utrolig fin faktisk og myyye plass.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...