Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde oss på en liten håning av kursingene i dag. Mekka en plakat der vi skrev "Hvordan sminke seg som en kursing" og "hvordan kle seg" der verken navn eller stygge ord ble brukt:p Men plakaten ble hengende i to minutter, før lektor tar den ned...

Det er så strengt nå, husker jo hvordan vi ble herja med. Fikk utallige kåringer, egen bibmosang osv, men da var det ingen som grep inn. Det skal bli spennende å se hvordan Mai blir og vi liksom skal ha terror. Kan ikke kalle det terror lengre, heller dulling. Blir vel anmeldt.

Lenke til kommentar
Prøvde oss på en liten håning av kursingene i dag. Mekka en plakat der vi skrev "Hvordan sminke seg som en kursing" og "hvordan kle seg" der verken navn eller stygge ord ble brukt:p Men plakaten ble hengende i to minutter, før lektor tar den ned...

Det er så strengt nå, husker jo hvordan vi ble herja med. Fikk utallige kåringer, egen bibmosang osv, men da var det ingen som grep inn. Det skal bli spennende å se hvordan Mai blir og vi liksom skal ha terror. Kan ikke kalle det terror lengre, heller dulling. Blir vel anmeldt.

6937132[/snapback]

Rimelig strenge tilstander for tiden, det var lærere som nektet elever å ta russeknuter i timene sine, rektor som kalte det meste av det meste for mobbing, det var nedsatt ordenskarakter for vannkrig utenfor skolen... Vi fikk beskjed om at vannballonger skulle kun kastes på medruss, og da måtte det være frivillig.

Lenke til kommentar

Vi kommer sikkert til å ha temadager, læreren syns det er greit da de deltar selv.

Men jeg skjønner ikke problemet med litt uskyldig erting. Det er jo ikke som om enkeltpersoner blir hetset. Da jeg var kursing fikk jeg sminken vasket av, sitert i avisa, kåret til årets pappadalt og ble generelt misslikt. MEN JEG LEVER ENNÅ. Jentene iklassen var skikkelig utsatt. Men det skal jo være sånn...:-( Kommer til å bli et kjipt år...

Lenke til kommentar

lurer på om skolen jeg går på nå har temadager jeg..

6937350[/snapback]

Vi hadde iallefall det ifjor. Det var ikke sånn kjempe stort. Var faktisk IKT som måtte ta insiativet til å gjøre det. Og det sier litt om de andre, for IKT klassa vår var ikke av de mest aktive folka xD

Lenke til kommentar

lurer på om skolen jeg går på nå har temadager jeg..

6937350[/snapback]

Vi hadde iallefall det ifjor. Det var ikke sånn kjempe stort. Var faktisk IKT som måtte ta insiativet til å gjøre det. Og det sier litt om de andre, for IKT klassa vår var ikke av de mest aktive folka xD

6938816[/snapback]

Det sier litt, da vi får høre "oi.. dere er ikke som IKT i fjor ass. Dere virker mer seriøse.." hahehe :p

men, er vel bare å mase på russestyret det tenker jeg... er vel en grunn for at de er til også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...