bortevekk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Hmm.. Jeg har allerede billett til Stavanger. Hvor mye koster Tryvannbillettene? 6927860[/snapback] Jeg kjøpte helgebillet rundt det 12, og betalte 555,- De skal visst nok stige i pris om ikke lenge! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 _STAVANGER_ er det eneste stedet med skikkelig feiring, Tryvann kan ikke måle seg mot Kongeparken Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 _STAVANGER_ er det eneste stedet med skikkelig feiring, Tryvann kan ikke måle seg mot Kongeparken 6927965[/snapback] Begrenset hvor mye penger man kan legge i et slikt treff, og hvor langt man orker å reise;-) Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 bAH! Ekte russ drar til Kongeparken! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 _STAVANGER_ er det eneste stedet med skikkelig feiring, Tryvann kan ikke måle seg mot Kongeparken 6927965[/snapback] Blabla, Lillehammer, yeayea. Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 I rest my case Kongeparken FTW! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Damn it! Har ikke bestilt noen billetter enda jeg Birger Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Damn it! Har ikke bestilt noen billetter enda jeg Birger 6928452[/snapback] Me neither. Blir nok bare Lillehammer, tror ikke det er så mange av de jeg kjenner som skal andre steder. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Blir lillehammer på meg/oss tror jeg. En del drar kanskje til tryvann også.. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så sykt slappe dere er da... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Så sykt slappe dere er da... 6929007[/snapback] Sykt mye penger du har da, keen på å sponse meg? Keen på å komme og hente meg og kanskje, kjøre meg rundt? Espennyh: Da sjåast me! ;D Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 24. september 2006 Del Skrevet 24. september 2006 Skal til kongeparken, men er usikker på tryvann... Må diskuteres med gjengen Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Prøvde oss på en liten håning av kursingene i dag. Mekka en plakat der vi skrev "Hvordan sminke seg som en kursing" og "hvordan kle seg" der verken navn eller stygge ord ble brukt:p Men plakaten ble hengende i to minutter, før lektor tar den ned... Det er så strengt nå, husker jo hvordan vi ble herja med. Fikk utallige kåringer, egen bibmosang osv, men da var det ingen som grep inn. Det skal bli spennende å se hvordan Mai blir og vi liksom skal ha terror. Kan ikke kalle det terror lengre, heller dulling. Blir vel anmeldt. Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Det blir Lillehammer på denne karen forresten. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 (endret) Kjipt Hanne :S lurer på om skolen jeg går på nå har temadager jeg.. Der jeg gikk i fjor hadde de det før russetiden.. "kle deg ut som en førsteklassing" "the 80's" osv.. Noen andre som veit at dere har planer om dette ? Endret 25. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vi skal ha utkledningsuke hvertfall. Forskjellige tema hver dag. Har du kledd deg ut 3 av 5 dager får du knute. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Prøvde oss på en liten håning av kursingene i dag. Mekka en plakat der vi skrev "Hvordan sminke seg som en kursing" og "hvordan kle seg" der verken navn eller stygge ord ble brukt:p Men plakaten ble hengende i to minutter, før lektor tar den ned...Det er så strengt nå, husker jo hvordan vi ble herja med. Fikk utallige kåringer, egen bibmosang osv, men da var det ingen som grep inn. Det skal bli spennende å se hvordan Mai blir og vi liksom skal ha terror. Kan ikke kalle det terror lengre, heller dulling. Blir vel anmeldt. 6937132[/snapback] Rimelig strenge tilstander for tiden, det var lærere som nektet elever å ta russeknuter i timene sine, rektor som kalte det meste av det meste for mobbing, det var nedsatt ordenskarakter for vannkrig utenfor skolen... Vi fikk beskjed om at vannballonger skulle kun kastes på medruss, og da måtte det være frivillig. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 Vi kommer sikkert til å ha temadager, læreren syns det er greit da de deltar selv. Men jeg skjønner ikke problemet med litt uskyldig erting. Det er jo ikke som om enkeltpersoner blir hetset. Da jeg var kursing fikk jeg sminken vasket av, sitert i avisa, kåret til årets pappadalt og ble generelt misslikt. MEN JEG LEVER ENNÅ. Jentene iklassen var skikkelig utsatt. Men det skal jo være sånn...:-( Kommer til å bli et kjipt år... Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 lurer på om skolen jeg går på nå har temadager jeg.. 6937350[/snapback] Vi hadde iallefall det ifjor. Det var ikke sånn kjempe stort. Var faktisk IKT som måtte ta insiativet til å gjøre det. Og det sier litt om de andre, for IKT klassa vår var ikke av de mest aktive folka xD Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 25. september 2006 Del Skrevet 25. september 2006 lurer på om skolen jeg går på nå har temadager jeg.. 6937350[/snapback] Vi hadde iallefall det ifjor. Det var ikke sånn kjempe stort. Var faktisk IKT som måtte ta insiativet til å gjøre det. Og det sier litt om de andre, for IKT klassa vår var ikke av de mest aktive folka xD 6938816[/snapback] Det sier litt, da vi får høre "oi.. dere er ikke som IKT i fjor ass. Dere virker mer seriøse.." hahehe men, er vel bare å mase på russestyret det tenker jeg... er vel en grunn for at de er til også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå