bortevekk Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Da har ich und jenten bestillt billetter til Tryvann, helga 11, 12 mai:-) JUhu Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Lillehammer & Tryvann her tror jeg. Spør litt på de andre, og om vi i det hele tatt blir enige om bil. sendte mld til han som har kontoen idag, for å høre om alle har satt inn penger. Har ikke fått svar. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Folk vil kjøpe en bil som er i trondheim (5 timer med bil hver veg) fordi den ser finere ut inni enn en som er 1 time unna med bil :S + at den nærmeste er i bedre teknisk stand. 6859219[/snapback] Jeg hadde kjørt i 5 timer hver vei for en bedre bil. Skal det først bli en disksjon om noe, så bør det bli hvilken bil som er best, ikke hvilken som det er minst stress å hente. Du skal tross alt ha denne hele året, hvorfor bryr deg om 10 timer? Ta det en søndag når du ikke har noe annet å gjøre på. Hvis vennene dine føler at bilen er bedre/mer for pengene, så skjønner jeg godt at de vil kjøre et stykke for å hente den. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Jeg hadde kjørt i 5 timer hver vei for en bedre bil. Skal det først bli en disksjon om noe, så bør det bli hvilken bil som er best, ikke hvilken som det er minst stress å hente. Du skal tross alt ha denne hele året, hvorfor bryr deg om 10 timer? Ta det en søndag når du ikke har noe annet å gjøre på. Hvis vennene dine føler at bilen er bedre/mer for pengene, så skjønner jeg godt at de vil kjøre et stykke for å hente den. 6862660[/snapback] Poenget er at det er den bilen i DÅRLIGST teknisk stand de ville kjøpe. Altså, reperasjoner for 15k på verksted før den er eu-godkjent. jeg kjøper heller en bra bil motormessig og trekker oppgjen setene ;P Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Meeeen, noen som vet noe om omregistrering fra 5- til 7-seter? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Meeeen, noen som vet noe om omregistrering fra 5- til 7-seter? 6862907[/snapback] Bare pass på å fest de SKIKKELIG godt, ikke sidestilt, og godkjente bilbelter. btw, det er "gratistimer" hos biltilsynet en ukes tid før russtiden.. Så russebiler kan komme på kveldstid. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Hørt no rykter om at alle setene må være vendt framover. Noen som veit om dette stemmer? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Setene må være med eller mot fartsretningen - de kan ikke være sidestilt, som espennyh sier. Dette er imidlertid helt nytt, så man kan fortsatt bruke biler som allerede er godkjent for sidestilte seter, men man kan ikke omklassifisere dem og beholde setene sidestilt. (Correct me if I'm wrong, er litt knotete dette her. ) Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Setene må være med eller mot fartsretningen - de kan ikke være sidestilt, som espennyh sier. Dette er imidlertid helt nytt, så man kan fortsatt bruke biler som allerede er godkjent for sidestilte seter, men man kan ikke omklassifisere dem og beholde setene sidestilt. (Correct me if I'm wrong, er litt knotete dette her. ) 6863423[/snapback] regelen kom vel 1. januar 04' såvidt jeg veit. ellers, VI HAR BLITT ENIGE ;D Skal se på russebil i morgen ved 18-00 tiden! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Vi omklassifiserte vår bil (liten lastebil -> personbil) med U-sofa baki... Den var i tillegg godkjent uten belter. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Setene må være med eller mot fartsretningen - de kan ikke være sidestilt. 6863423[/snapback] Det var det vi trodde óg. Kjedelig om vi hadde måttet snu setene, mye mer sosialt når de står mot hverandre. ^^, Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 (endret) Det er sant. Det er også mer komfortabelt å sitte enten med eller mot også.. Ikke digg å sitte sidestilt da man tar i vegen, bremser osv. Bilde av bilen vi skal hente i morgen btw; glem det! Endret 15. september 2006 av espennyh Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Santsant. Føler ikke no stort tap over å ikke kunne sitte sidestilt. Bilde av vidunderet før den ska pusses og lakkes - Vi har tøffe horn Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 regelen kom vel 1. januar 04' såvidt jeg veit.6863710[/snapback] Oh, ok. Jeg leste et eller annet sted at det "var nytt i år", men det var vel en gammel artikkel. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Det var det nok, for det var nytt for russen '06. Nå har vi forøvrig bestemt oss for dekknavn-logo og skal bestille gensere snart. ;D Cerveza '07! Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 14. september 2006 Forfatter Del Skrevet 14. september 2006 Hvorfor Cerveza? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Cerveza betyr øl. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Passer dette på russekortet?: "Det er ikke pølsa man blir feit av, det er sausen" "Sex eller sax? Ja takk, begge deler." Noen forslag? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 14. september 2006 Del Skrevet 14. september 2006 Einstein er død, Platon er død, Sokrates er død. Og jeg føler meg ikke helt vel, jeg heller. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 15. september 2006 Forfatter Del Skrevet 15. september 2006 Einstein er død, Platon er død, Sokrates er død. Og jeg føler meg ikke helt vel, jeg heller. 6865959[/snapback] Skal du ha den eller? (Må nesten stjele.. ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå