Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk vil kjøpe en bil som er i trondheim (5 timer med bil hver veg) fordi den ser finere ut inni enn en som er 1 time unna med bil :S

+ at den nærmeste er i bedre teknisk stand.

6859219[/snapback]

Jeg hadde kjørt i 5 timer hver vei for en bedre bil. Skal det først bli en disksjon om noe, så bør det bli hvilken bil som er best, ikke hvilken som det er minst stress å hente. Du skal tross alt ha denne hele året, hvorfor bryr deg om 10 timer? Ta det en søndag når du ikke har noe annet å gjøre på.

 

Hvis vennene dine føler at bilen er bedre/mer for pengene, så skjønner jeg godt at de vil kjøre et stykke for å hente den.

Lenke til kommentar
Jeg hadde kjørt i 5 timer hver vei for en bedre bil. Skal det først bli en disksjon om noe, så bør det bli hvilken bil som er best, ikke hvilken som det er minst stress å hente. Du skal tross alt ha denne hele året, hvorfor bryr deg om 10 timer? Ta det en søndag når du ikke har noe annet å gjøre på.

 

Hvis vennene dine føler at bilen er bedre/mer for pengene, så skjønner jeg godt at de vil kjøre et stykke for å hente den.

6862660[/snapback]

 

Poenget er at det er den bilen i DÅRLIGST teknisk stand de ville kjøpe. Altså, reperasjoner for 15k på verksted før den er eu-godkjent.

 

jeg kjøper heller en bra bil motormessig og trekker oppgjen setene ;P

Lenke til kommentar

Setene må være med eller mot fartsretningen - de kan ikke være sidestilt, som espennyh sier. Dette er imidlertid helt nytt, så man kan fortsatt bruke biler som allerede er godkjent for sidestilte seter, men man kan ikke omklassifisere dem og beholde setene sidestilt. (Correct me if I'm wrong, er litt knotete dette her. ;))

Lenke til kommentar
Setene må være med eller mot fartsretningen - de kan ikke være sidestilt, som espennyh sier. Dette er imidlertid helt nytt, så man kan fortsatt bruke biler som allerede er godkjent for sidestilte seter, men man kan ikke omklassifisere dem og beholde setene sidestilt. (Correct me if I'm wrong, er litt knotete dette her. ;))

6863423[/snapback]

 

 

regelen kom vel 1. januar 04' såvidt jeg veit.

 

 

 

ellers, VI HAR BLITT ENIGE ;D

Skal se på russebil i morgen ved 18-00 tiden!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...