Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Skal bare ha bukse og kort jeg. Gidder ikke annet.

6772063[/snapback]

Ei trøye gjør ikke noe; den kan du bruke senere også om du vil. Bil er skikkelig artig, og om du og kameratene dine holder den trygg og i god stand vil du få igjen alt dere investerte unntatt bensin-utgiftene. Med en bil blir du mye mer mobil, og kan når som helst stikke til nærmeste bensinstasjon/rundkjøring/hjemmefest for å møte andre russ og ha det sinnsykt artig.

6772288[/snapback]

Skal vel ha en trøye eller skjorte eller noe slikt også.

Jeg ble fryst ut av russebilen jeg var med på å planlegge siden ungdomsskolen, så det er uaktuelt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal vel ha en trøye eller skjorte eller noe slikt også.

Jeg ble fryst ut av russebilen jeg var med på å planlegge siden ungdomsskolen, så det er uaktuelt.

6772312[/snapback]

Ville nok bare blitt kjipe utgifter på ei skramlekasse uansett. vet noen gutter i klassen snakker om russebil, men blir nok ikke noe big deal.

Lenke til kommentar
Skal ta en runde til som russ til vurdering, stikker nok på Lillehammer-treffet tenker jeg.

6772398[/snapback]

To år på rad å gitt :p husker deg såvidt fra i våres :hmm:

Jeg blir vel sjåfør dette året, så jeg skal vel på ett eller annet russetreff :p

bestiller meg russeID i år og :wee:

Lenke til kommentar
Skal ta en runde til som russ til vurdering, stikker nok på Lillehammer-treffet tenker jeg.

6772398[/snapback]

To år på rad å gitt :p husker deg såvidt fra i våres :hmm:

6772420[/snapback]

Jeg husker alt :devil:

6772432[/snapback]

:dontgetit:

Jeg husker du satt i partyteltet våres :D

så husker jeg øl og sprit og ikkenomere :p

Lenke til kommentar

Hau hau, er nok russ jeg å.. Kaller meg Stein på russ.no...

Vi prøver å få tak i bil, å håper vi lykkes...Vil ikke buke så sykt mye penger, men sponsing og holde bilen fint er noe vi satser på...

Skal kjøpe ting for 1700 jeg :love:

Pluss bil da ca 5k

Og, jeg gleder meg noe sykt til Kongeparken, det blir KONGE! :p

Lenke til kommentar

Mange her som har kjøpt buss/bil enda ?

Jepp. Jeg og 22 andre kjøpte buss en måned siden. Det blir dyrt, rundt 10.000 på hver for bussen, men jeg satser på at det er verdt det. Og jeg regner egentlig de pengene som brukt, så hvis jeg får igjen noe, ser jeg på det som en bonus.

Og hvis noen tror at pappa betaler, så er det veldig feil. Jobber og sliter hver eneste dag, bare så det er sagt. :)

Og ja, det er dyrt.. Men hvis man gjør som meg og ser på det som en "ferie" så er det ikke så dyrt for 15.000 for to ukers ferie. :)

Lenke til kommentar
Noen trønder-russ her da?

6772426[/snapback]

Du inviterer meg med på samtlige russefester. Jeg har fortsatt buksen fra ifjor, er bare å skrape vekk 06.

6772761[/snapback]

Samme gjelder meg. Behøver ikke skrape vekk engang, er bare å brette opp litt. Var flere som gjorde det på Lillehammer.

Btw, om noen russejenter trenger et sted å ha nasch, har jeg alltids plass til noen i min lille, intime hybel.

Lenke til kommentar

Jeg vil oppfordre alle som tviler på at de "orker" å være russ å droppe den tanken. Jeg var russ i fjor (06), men jeg tenkte som så at jeg ikke hadde lyst til å gjøre så veldig mye ut av det, så jeg gadd ikke ordne meg med russekort eller å være med på bil, og jeg var ikke langt unna å droppe klær heller. Jeg er glad for at jeg kjøpte meg klær, for å si det sånn, og jeg angrer på at jeg ikke gjorde mer ut av det, for russetida var kjempearti! Gled dere alle som er russ i år, dere kommer til å få det kjempearti! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...