Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Til MemorY: Synes faktisk ingen av de navnene som du forelo var noe spesielt bra. Det er min mening da. Dere burde ha et navn som representerer gjengen liksom.

 

Bilen var dritfet! :)

6836947[/snapback]

 

Vel altså bilen lever ganske bra opp til navnet den har nå, "Ustabilen". Vi som er med på den går på en almen linje med fordyping i data og er vel "gamere" alle sammen nesten så defor er ikke "1337 wagon" så dårlig. Dog vi har ikke bestemmt oss for hva den skal hete enda. :)

6837532[/snapback]

De tøffeste navnene på russebiler syns nå jeg er de som er skikkelig usmaklige og vulgære. Men det er nå meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ?

 

Sånn jeg har skjønt det så får du ikke det. De "orginale" får du fra stokke trykk.

Vi på skolen våres har fått tilbud fra dem.

 

Etter å ha lest på hjemmesiden til stokke trykk så er det bare de som lager de orginale russekortene. Og de kortene må bli bestillt sammlet fra skolen (klassen).

Endret av MemorY
Lenke til kommentar
Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ?

 

Sånn jeg har skjønt det så får du ikke det. De "orginale" får du fra stokke trykk.

Vi på skolen våres har fått tilbud fra dem.

 

Etter å ha lest på hjemmesiden til stokke trykk så er det bare de som lager de orginale russekortene. Og de kortene må bli bestillt sammlet fra skolen (klassen).

6857715[/snapback]

 

 

æsj, da må jeg whine til innkjøpssjefen på skewla imorgen!

Lenke til kommentar
Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ?

 

 

 

russekort.png

6851655[/snapback]

www.russekort.no

 

når jeg skulle ha russekort fant jeg bare disse som hadde de orginale russekortene.

Men mekka meg heller et mye fetere ett på russ.no :p

 

Edit: En kompis bestilte russekort derfra i fjord, han bestilte alene...

Endret av tu30r6
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...