Øssa Skrevet 10. september 2006 Rapporter Del Skrevet 10. september 2006 Til MemorY: Synes faktisk ingen av de navnene som du forelo var noe spesielt bra. Det er min mening da. Dere burde ha et navn som representerer gjengen liksom. Bilen var dritfet! 6836947[/snapback] Vel altså bilen lever ganske bra opp til navnet den har nå, "Ustabilen". Vi som er med på den går på en almen linje med fordyping i data og er vel "gamere" alle sammen nesten så defor er ikke "1337 wagon" så dårlig. Dog vi har ikke bestemmt oss for hva den skal hete enda. 6837532[/snapback] De tøffeste navnene på russebiler syns nå jeg er de som er skikkelig usmaklige og vulgære. Men det er nå meg. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Tror det er mulig, ja... Reiser til Larvik på søndag for å sjekke bil! Transit til 30000-35000. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Er du gal Camron. Kjøp heller VAN for de penga ass! Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 12. september 2006 Rapporter Del Skrevet 12. september 2006 Mulig navn på russebilen vår: "Klorofylla" Anyways. Et par fra oss dro og så på bil i dag. I morra får jeg høre åssen den var. Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? Håper jeg da inderlig. De nye er ikke i nærheten av så stilige som de gamle. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? Håper jeg da inderlig. De nye er ikke i nærheten av så stilige som de gamle. 6855774[/snapback] Det er sant! Uansett, så får man vel bestilt egne kort om man ikke vil ha de stygge. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Noen som vet om hvordan det er å få godkjent to seter ekstra i en femseters bil, men som også kommer som 7-seter? Endret 13. september 2006 av fredrikrb Lenke til kommentar
Johnx Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har en 9-seters Ford Transit(rød) stående i garasjen, funker utmerket! Noen som mangler bil? ;-) Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Har en 9-seters Ford Transit(rød) stående i garasjen, funker utmerket!Noen som mangler bil? ;-) 6857361[/snapback] Hvor mye skal du ha for den og eu-godkj til ? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? Sånn jeg har skjønt det så får du ikke det. De "orginale" får du fra stokke trykk. Vi på skolen våres har fått tilbud fra dem. Etter å ha lest på hjemmesiden til stokke trykk så er det bare de som lager de orginale russekortene. Og de kortene må bli bestillt sammlet fra skolen (klassen). Endret 13. september 2006 av MemorY Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? Sånn jeg har skjønt det så får du ikke det. De "orginale" får du fra stokke trykk. Vi på skolen våres har fått tilbud fra dem. Etter å ha lest på hjemmesiden til stokke trykk så er det bare de som lager de orginale russekortene. Og de kortene må bli bestillt sammlet fra skolen (klassen). 6857715[/snapback] æsj, da må jeg whine til innkjøpssjefen på skewla imorgen! Lenke til kommentar
V-by Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Man kan vel velge "orginale" russekort når man kjøper grunnpakken fra russeservice ? 6851655[/snapback] www.russekort.no når jeg skulle ha russekort fant jeg bare disse som hadde de orginale russekortene. Men mekka meg heller et mye fetere ett på russ.no Edit: En kompis bestilte russekort derfra i fjord, han bestilte alene... Endret 13. september 2006 av tu30r6 Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 13. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Sliter enda med hva jeg skal skrive på russekortet mitt.. Noen råd? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Sliter enda med hva jeg skal skrive på russekortet mitt.. Noen råd? 6858726[/snapback] Du trenger ikke bestemme deg før i oktober/desember elns da ? Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Apropos russekort. Har et spørsmål til fjorårets russ (eller, alle tidligere russ, egentlig). Hvor bestilte dere ifra og hvor mange? Var det alt for mye/lite? Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hadde til sammen 800 kort, noe som var altfor mange for min del, strevde med å bli kvitt alt, heiv en del av dem. Dette var da 400 av de klassiske kortene fra Russeservice og 400 fra Russ.no, som var/er (?) med i det pakketilbudet. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Fyfan, koker litt nå. Diskutert heftig med folka på bilen i et par timer nå. Snart stikker vel alle tenker jeg. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Hva krangles det om? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. september 2006 Rapporter Del Skrevet 13. september 2006 Folk vil kjøpe en bil som er i trondheim (5 timer med bil hver veg) fordi den ser finere ut inni enn en som er 1 time unna med bil :S + at den nærmeste er i bedre teknisk stand. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå