Fisk1 Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Takker for rådene Zethyr Kommer godt med da jeg skal ta jeg er russ for andre året på rad, i år ble ikke den store suksessen Damn it! Birger 6827502[/snapback] Ble det ikke suksess i år? O_o Åssen veit du det alt da, Birgerpews? Vi e jo russ tel sammans! Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Altså RUSS 2006 Ikke til neste år, RUSS 2007 Birger Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Altså RUSS 2006 Ikke til neste år, RUSS 2007 Birger 6827521[/snapback] Aaaakkurat. Lenke til kommentar
fompa Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Jeg har jo planer og for russebilen vi bare må ha da tegninger: Sett forfra, uten "styrehuset" Sett bakfra: Litt overdrevent med lyd da, menmen, hehe Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Siden når ble det lov å ha sofaene sidelengs (eller misforstår jeg bildet?)? Og hva i pokker skal du med i strippestang? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Sidestilte seter er ikke lov å omregistrere til nå lenger ^^ (i personbiler) Lenke til kommentar
fompa Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Siden når ble det lov å ha sofaene sidelengs (eller misforstår jeg bildet?)? Og hva i pokker skal du med i strippestang? 6827885[/snapback] Da skal vi ha soffan andre veien så det blir lovlig Strippestang, jo - vi fanger bare noen smårips som vi setter der så kan vi sitte å se på... eller bare noen frivillige jenter, finnes sikkert noen av de som vill danse litt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Ser ut til at det blir lillehammer + evt. en dag eller to på tryvann.. Får høre i morgen uansett Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Ser ut til at det blir lillehammer + evt. en dag eller to på tryvann.. Får høre i morgen uansett 6827998[/snapback] Dra så ofte som mulig på tryvann, det er verdt det. Om ikke bilen din skal dit kan du alltids få sitte på med noen/ta offentlig transport. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Da har jeg blitt innnkjøpssjef for russen på norges største videregående skole Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 størst antall elever på skolen ? mange elever er det på skolen da ? og mange russ er det ? Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 8. september 2006 Rapporter Del Skrevet 8. september 2006 Sandefjord Videregående ~1850 elever, 400Ansatte, ~200 på voksenopplæring og 31.000m2 bygningsmasse. Antall russ aner jeg ikke Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 (endret) Øl pumpe innstallert i bilen er vel et must? Endret 9. september 2006 av Gaston Lenke til kommentar
fompa Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Øl pumpe innstallert i bilen er vel et must? 6829764[/snapback] hvis vi skal bygge bilen som på tegningene så er det en ting som ikke er med! og det er en ølltank på ca 100-150 liter Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Har hørt at hvis man kjøper et fat av iallefall CB så vil de innstallere ei pumpe der du skal ha det...gratis kanskje, men om de gidder å gjøre det på bilen vet jeg ikke. Det er jo ikke akruratt forsvarlig, men det er bare å "god snakke" Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan skal du få kjølt det ned da ? Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Hvordan skal du få kjølt det ned da ? 6831356[/snapback] Så var det da, man må bare kreativ å finne på noe. Innstallere fatet inni et kjøleskap . Bare å tenke litt Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Funker sikkert i en buss, men i en van blir det litt drøyt. Lenke til kommentar
Gaston Skrevet 9. september 2006 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Funker sikkert i en buss, men i en van blir det litt drøyt. 6831385[/snapback] Enig i grunn... Kanskje pakke fatet med sånn derre kjølebag materiale , men øy? Åssen gjør pubene det? Trenger man i det hele tatt å kjøle dem ned? Er de ikke ganske nedkjølte heile tida. Drikk fort Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 9. september 2006 Rapporter Del Skrevet 9. september 2006 Du sier noe.. Jeg har bare sett det komme alkohol til utestedene.. Da er de på sånne metall-tønne lignende saker.. Veit ikke hvordan det holder seg kaldt.. meeen, passe på OT her nå.. Jeg stikker på møte med de andre nå, bestemme oss for hvilket kjøretøy vi kunne ha tenkt oss osv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå