Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hei russefolk :)

 

Jeg går nå 2 året på Jessheim videregående skole, og har lyst til og bli russ nå.

jeg går på reservedels fag'et og der er det ett år på skolen, så 2 år ut i bedrift.

så lurte jeg på om jeg og klassen kunne bli russ? lærern sier at man MÅ ha gått 3 år med skole på jessheim. ei veninne av meg som gikk på mekken sammen med meg, vi er like gamle, kom inn på strømmen eller noe så hun skal bli russ, og hun går og 2 året med videregående skole. hvorfor kan ikke jeg, som lærern sier? eller kan jeg bare bli det?

 

eller må jeg gå ett år med allmenn påbygning etter disse 3 åra med reservedelsfaget?

Lenke til kommentar

Noen råd fra en 06'er angående klær:

 

#1 Det er bedre å ha litt for stor bukse enn litt for liten.

#2 Vanlig bukse er mye mer praktisk enn snekker, da slipper man seler som er over alt, henger seg fast, samt at de ofte ikke gnager så mye (mange(!) som hadde gnagesår etter snekkerbuksene mellom lårene i fjor).

#3 Skaff en del varme klær; dere kommer til å fryse.

#4 Ikke mye vits i å ha flere forskjellige gensere, flere bukser etc. Det er russeklær, og de skal lukte fyll og faen på slutten av russetida.

#5 Finn på noe som er litt eget, det er ikke noe vits i å se ut som en klonet sau.

#6 Av med byxorna, på med byxorna, AV med byxorna !

Lenke til kommentar
hvorfor være russ før du er ferdig med vgs ? det er jo for å feire at du er ferdig jo  :grin:

6826921[/snapback]

 

 

Er jo ferdig dette året da, jeg skal jo 2 år ut i bedrift så er jeg ferdig med utdanninga mi

6827002[/snapback]

 

 

Synes det sto "1 år igjen jeg" - sorry.

 

Spør russestyret, ikke lærern din. Russefeiringen skjer ikke i regi av skolen.

Lenke til kommentar
Et tegn på hvordan du kan ha det gøy i russetida.

6827340[/snapback]

 

Hehehe... :wee:

I catch your drift. Tror jeg skal skaffe meg ei kongle ganske asap. :)

6827350[/snapback]

Husk å vær passe edru når du gjør det; hvertfall så du husker det meste (men kanskje ikke kameratene dine bør gjøre det, i tilfelle du har hatt øl-briller). Det er også greit å være edru nok til at den ikke blir slapp midt i akten, samt at du husker beskyttelsen.

 

Beskyttelse er nok ikke dumt, jeg siterer et par tilfeldige (dumme og deilige) jenter fra landstreff på lillehammer; "ææsj asså.. en får jo klæmmis(wtf?) bare av å sette seg på do-setene her jo..".

For det første er det skremmende at det faktisk er såpass uhygienisk, samt at det gjelder "få en sykdom og la den vandre". For det andre er det skremmende at disse jentene tydeligvis var såpass vandt med klamydia at de hadde gitt sykdommen et kallenavn!

Lenke til kommentar
Husk å vær passe edru når du gjør det; hvertfall så du husker det meste (men kanskje ikke kameratene dine bør gjøre det, i tilfelle du har hatt øl-briller). Det er også greit å være edru nok til at den ikke blir slapp midt i akten, samt at du husker beskyttelsen.

 

Beskyttelse er nok ikke dumt, jeg siterer et par tilfeldige (dumme og deilige) jenter fra landstreff på lillehammer; "ææsj asså.. en får jo klæmmis(wtf?) bare av å sette seg på do-setene her jo..".

For det første er det skremmende at det faktisk er såpass uhygienisk, samt at det gjelder "få en sykdom og la den vandre". For det andre er det skremmende at disse jentene tydeligvis var såpass vandt med klamydia at de hadde gitt sykdommen et kallenavn!

6827412[/snapback]

 

Hehehe... Gode tips der! :) Tusen takk.

 

M-J: Hehe, jævlig god låt det der. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...