Gå til innhold

Russ 2007 tråden


Gaston

Anbefalte innlegg

jepp det var det. Hvordan visste du det?? ;)

6820476[/snapback]

 

Har fulgt med på autodb.no , finn.no osv. bare så det var en fin dodge til 35k i oppland, så gjetta :p

 

Het den "Hot'n sweet" i fjor ? ;P bare så jeg er sikker.

 

 

6820537[/snapback]

 

Ja du gjør vel det du^^

jaja.. Hot'n sweet" var navnet ja.. eller det er egentlig navnet på den nå også, har ikke funnet på noe navn på den enda O:

De jentene som hadde den før oss var ganske håwte! :love:

Var der om lørdagen for å se på bilen så kjøpte vi den i går!

Endret av D3nnis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Når får vi klærna? Ifjor måtte russen på skolen fikk de ikke klærna før April! :ermm:  Da er det kun en måned igjen lissom ...

Hadde vært fint å fått den i oktober elns;) Hvertfall februar :)

6820586[/snapback]

 

Hvorfor så tidlig? :p

Så du kan sprade rundt i dem hjemme og late som du er russ? Hehe...

Skal ikke ha på russedrakta før etter dåpen vett. ;)

Lenke til kommentar
Når får vi klærna? Ifjor måtte russen på skolen fikk de ikke klærna før April! :ermm:  Da er det kun en måned igjen lissom ...

Hadde vært fint å fått den i oktober elns;) Hvertfall februar :)

6820586[/snapback]

De kommer i Mars en gang. Mente å lese det! Alt fo rmye å velge mellom, skulle faen ikke forundre meg og det er en jævla butikk med russeklær på Tynset i morgen. Da gir jeg opp :tease:

Lenke til kommentar

Jeg har ikke penger til russeklær for tiden :( Må vente med å bestille jeg. Og da går jeg glipp av alle tilbudene :( Jaja, sånn kan det gå. Har andre ting å betale for som er viktigere!

 

Er det noen som vet hvor mange biletter det er igjen til Kongeparken/Landstreffet 2007? Har hørt at de skal selge bilettene i fire puljer, stemmer dette?

Lenke til kommentar

Hanne: Litt LG/XL-variasjoner på denne gutten, så kan være derfor. Er uansett ikke dumt å bare kjapt prøve på seg buksa, men er det for seint er det bare å vente i spenning. Det blir lenge å vente, dog ;)

 

Espen: Buksene mine var litt merkelige i starten, også, var på en måte veldig kort fra skrittet og opp til .. linningen..? I alle fall, "øverst på buksa". Kjentes veldig stramt og lite komfortabelt ut, men det gikk seg fort til.

Lenke til kommentar
Espen: Buksene mine var litt merkelige i starten, også, var på en måte veldig kort fra skrittet og opp til .. linningen..? I alle fall, "øverst på buksa". Kjentes veldig stramt og lite komfortabelt ut, men det gikk seg fort til.

6820991[/snapback]

 

Det la jeg merke til også.. Pluss at jeg likte ikke buksene så baggy, selv om det ikke var en så altfor baggy modell..

Men det tenker man ikke på da den er full av søle, folk spyr på leggen din osv. :no:

Lenke til kommentar
Hmm. De burde komme innen de neste par dagene om styret på Tranberg og Gjøvik har avtale med Russeservice.

6820848[/snapback]

Håper det :)

Btw, vi har ikke valgt styre enda da, og kommer ikke til å gjøre det før den 15.!

 

Hva synes dere er best av "bukse" og "snekker" ?

Og til slutt, hvor er det best klær? Det russ.no tilbyr eller russedress.no?

Lenke til kommentar
Hmm. De burde komme innen de neste par dagene om styret på Tranberg og Gjøvik har avtale med Russeservice.

6820848[/snapback]

Håper det :)

Btw, vi har ikke valgt styre enda da, og kommer ikke til å gjøre det før den 15.!

 

Hva synes dere er best av "bukse" og "snekker" ?

Og til slutt, hvor er det best klær? Det russ.no tilbyr eller russedress.no?

6821088[/snapback]

 

Russ.no, uten tvil.

 

 

Jeg har bestilt snekker zipper, frakk, svart t-skjorte med "Russ 2007", hettegenser med skolenavn og styreverv, lue og bokstaver til å ha "Russ 2007" på det ene beinet og "Aequitas" på det andre. :cool:

Lenke til kommentar
Hmm. De burde komme innen de neste par dagene om styret på Tranberg og Gjøvik har avtale med Russeservice.

6820848[/snapback]

Håper det :)

Btw, vi har ikke valgt styre enda da, og kommer ikke til å gjøre det før den 15.!

 

Hva synes dere er best av "bukse" og "snekker" ?

Og til slutt, hvor er det best klær? Det russ.no tilbyr eller russedress.no?

6821088[/snapback]

 

 

Bestiller grunnpakken, 1 genser, 1 tee fra russeservice hvertfall..

 

og 1 genser, 2 tee, og 1 bånd ifra russedress

Lenke til kommentar

Jeg fant ut enda en positiv ting med å være med i styret i dag. Vi får gratis klær! :D

Russedress og Russeservice sender oss prøver, som vi i styret får beholde og dele. :) Var hvertfall sånn jeg forsto det.

 

Orresnei: Selv om du bestiller nå, så må du ikke betale før i januar en gang. :) Stå i katalogen til Russeservice ihvertfall.

 

Bussen vår blir sponsa av Russeservice også, så vi får gratis bussgensere av de. Deilig! ;D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...