Tee-Zee Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fuuuck! Hva faen gjør jeg da..? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Fuuuck! Hva faen gjør jeg da..? 6809441[/snapback] Kongeparken ? venter på uavhentede billetter! Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Public Service Announcement: IKKE spør om noen har anlegg for russebil til salgs. Dette får man åpenbart warn for, sjekk mine opprettede poster for bevis. Så vet alle det. EDIT: Leif og feit font. Endret 5. september 2006 av Fisk1 Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alle som har lest retningslinjene visste det fra før av. Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Sleng ut bilder av deres Russebiler om dere har skaffa det. Vi sliter litt med å finne en. Trenger litt inspirasjon... Edit: Angående billetter til landstreffet; endel av billetene blir nok lagt ut for salg på qxl til blodpriser utpå våren... Selv har jeg min i handa as we speak. GL Endret 5. september 2006 av Hazzie88 Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sleng ut bilder av deres Russebiler om dere har skaffa det. Vi sliter litt med å finne en. Trenger litt inspirasjon... 6810439[/snapback] Får vite til helga når vi skal skaffe oss.. Trenger du hjelp til valg av bil ? eller inspirasjon til interiør o.l ? Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Kongeparken utsolgt allerede? Galskap. Har billetten noen meter fra meg her, så for meg er det ikke noe problem, men jeez, det var tidlig. 6809390[/snapback] Flott, sees der. 6809436[/snapback] Omg grouphug plx? Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Nå er visst Kongeparken utsolgt. Så vidt jeg har forstått det er det kun uavhentede billetter som man kan kjøpe fra nå av. Ganske ekstremt, i fjor var det utsolgt i desember, og da var det "rekord". Nå er det utsolgt i september. 6809149[/snapback] Nei, men i alle dager da??? Kunne fått en sjans i vartfall:-(((((((((((((( Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Sleng ut bilder av deres Russebiler om dere har skaffa det. Vi sliter litt med å finne en. Trenger litt inspirasjon... 6810439[/snapback] Får vite til helga når vi skal skaffe oss.. Trenger du hjelp til valg av bil ? eller inspirasjon til interiør o.l ? 6810566[/snapback] Ja takk, begge deler. Vel man må jo ha skikkli amrikanr;) Det er ikke så mangen til salgs her på haugalandet så vi må kanskje over fjellet for å få oss bil. Blir vel enten Ram, Beauville eller Ford Ecoline(?) Hvilken bil skal dere se på? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 De legger ut nye. Slik gjorde de i fjor også "Alle utsolgt". Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja, de legger ut nye, så de er "utsolgt". Men det er ikke mye de legger ut senere. Det kommer noen få her og der de kommende dagene pga uavhentede billetter. Etter det vil de legge ut mindre bolker med billetter fire ganger. Tror i alle fall det var det, gidder ikke å dobbeltsjekke nå, står på landstreff.no. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alle som har lest retningslinjene visste det fra før av. 6810334[/snapback] At det ikke er lov å lage egen tråder om det ja. Trodde det ikke hadde noe å si å skrive det inni tråden, ingen som kan lures inn der av en salgsannonse. Fuck that... Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Ja takk, begge deler. Vel man må jo ha skikkli amrikanr;) Det er ikke så mangen til salgs her på haugalandet så vi må kanskje over fjellet for å få oss bil. Blir vel enten Ram, Beauville eller Ford Ecoline(?) Hvilken bil skal dere se på? 6810803[/snapback] Følgende biler bør vurderes: Dodge RAM Chevrolet Beauville Chevrolet VAN Ford Econoline Chevrolet Starcraft GMC 20/30 Dodge Maxivan F.eks.. Kikk etter disse! (vi er på utkikk etter en av disse regner jeg med) Lenke til kommentar
hazzie Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Jepp det er slike biler vi er ute etter. Fant de tipsa i den tråden du lagte på bilforumet Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Da har det vært en ganske god dag. Først var det valg av russestyret og jeg blei terrorsjef (ikke så rart siden det var bare jeg som stilte til valget) også var man og så på russebil med noen andre. Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg droppet allmøtet i dag tidlig jeg. Er syk, så tok heller senga 2 timer ekstra istedet for.. Var visst avstemming til russestyret, litt info osv.. Satser på at jeg overlever.. Imorgen skal man prøve russeklær fra Russeservice, satser på at det blir bukse+noe stash fra de hvertfall.. Hvordan er det med folka her ? hvor bestiller dere ifra ? Lenke til kommentar
Veronica Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Hvordan er det med folka her ? hvor bestiller dere ifra ? 6815150[/snapback] Vi venter også på vareprøver fra russ.no. Mye fint i år Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Jeg fikk tak i bilett til Kongeparken, men er ikke sikker på om jeg gidder å dra. Jeg får egentlig bare se det litt ann dagene framover. Lenke til kommentar
Maagnus Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 (endret) Slenger ut bilde av russebilen! Ford transit Skal hente den til helgen Endret 6. september 2006 av Maagnus Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Fin til å være transit Maagnus. (av den nyere typen) Positivt at den er så stor ;D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå