Gå til innhold

Russ 2007 tråden

Gaston

Anbefalte innlegg

Er russ neste år.. Gleder meg sykt, men samtidig litt skeptisk over hvordan det kommer til å bli siden jeg er nesten den eneste i klassen som drikker.. Blir jo dritt å feire russetida alene med alkoholen :(

Hvordan få de andre i klassen til å drikke?! :p

JonF.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Zethyr, er vel ikke så stor forskjell da det gjelder å ødelegge biler uansett.

Amerikanere tåler ikke mye hard kjøring, samme om det er bensin eller diesel..

De som skal være sjåfører på bilen vår kommer til å få banket det inn i hodet. Jeg er ikke ladd for reperasjoner på 10k++ pga. uvettug kjøring.

6808106[/snapback]

Behøver aldeles ikke være uvettug kjøring. Av alle bilene på skolen var vår den eneste som ikke hadde middels/større problemer en eller annen gang i løpet av russetida. Plutselig knuser ei rute av seg selv, viftereima ryker i russetoget, noen kjører dieseltomt i oppoverbakke, radiatorslangen ryker e.l. som fint skaper litt trøbbel og noen små uforutsette kostnader. Om dere er riktig heldige kommer det fint opp en en pen sum for diverse ting som havarerer, selv om det ofte ikke er snakk om så mye.

Lenke til kommentar
Er russ neste år.. Gleder meg sykt, men samtidig litt skeptisk over hvordan det kommer  til å bli siden jeg er nesten den eneste i klassen som drikker..  Blir jo dritt å feire russetida alene med alkoholen :(

6808246[/snapback]

:ohmy:

Jaja, du finner jo alltids masse folk som drikker og koser seg på Tryvann/Landstreff. Ellers er det alltid noen som begynner å drikke i løpet av russetida, da.

Lenke til kommentar
Hva gjør egentlig en russeprest?

6808315[/snapback]

Arrangere dåp etc.

Russeprest/prestinne

Står ansvarlig for arrangementet rundt russedåpen, og døper dem som skal døpes. Mange kombinerer dåpen med en eller annen temafest, mens andre lager en større happening ut av selve dåpsseremonien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2
Her på skolen er russepresten som regel en lærer

6808775[/snapback]

Hos oss var det tillitsvalgte i klassen. Utrolig hvor mange roller det finnes nå. De eneste uten tittel blir de som ikke er gammel nok til å være skikkelig russ, og kaller seg rosaruss. :wee:

6808798[/snapback]

hos oss e det valg kapanje og slikt:P vi gjør det hele me stil i trønderland;)

Lenke til kommentar
Nå er visst Kongeparken utsolgt. Så vidt jeg har forstått det er det kun uavhentede billetter som man kan kjøpe fra nå av. Ganske ekstremt, i fjor var det utsolgt i desember, og da var det "rekord". Nå er det utsolgt i september.

6809149[/snapback]

Fuck Kongeparken, kom til Lillehammer! :cool:

3MK Gausdal garanterer deg fest og morro.

Lenke til kommentar
Det haster ikke, ta deg tid til å tenke gjennom hva som skal stå der - er det noe som er kjipt, så er det å ha et russekort der det står ting du ikke lenger står inne for ol.

Ikke skriv noe om dama, f.eks., hvis du ikke er 99% sikker på at dere fortsatt er sammen i mai...

6771770[/snapback]

Hahha, følg dette rådet,jeg snakker av erfaring :p

Lenke til kommentar
Tror lillehammer blir aktuelt for våres bil!

Får ta det opp på møtet på lørdag..

Men, er det 18 der også ? og når blir billettene lagt ut ?

6809305[/snapback]

Ganske sikker på at det er 18, men ikke skyt meg om jeg tar feil. Billetter kjem vel snart? :hmm:

Vet ikke helt gitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...