Skogslik Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hey. lurer på en liten ting. Har lust til og koble en kabel fra pcn til tvn på siden her så eg kan se film og sont på tvn. noen som vet vilken kabel eg trenger? Tvn har bare en scart ingang. pcn har S-video utgang og vanli og en Flat sjerm kontakt er det vell. Noen som har en linkt til bilde eller vor den selges? Takk =) Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 jeg bruker S-Video kabel som kobles til en scart-kontakt. En scart av denne typen: http://www.hifi-regler.de/scart/scart-adapter.jpg Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 ah ok. Da trenger eg bare en S-video kabel mellom pcn og inn i den? har en liggenes søm følgte med Og da blir det Farger og alt? Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 ja, men du får jo ikke lyd da Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 nei men det går fint. Har jo høytalere på pcn som er bedere en dem i Tvn alikevell va koster en slik Scart greie da? Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sikkert ikke mer enn 150kr for kabel og overgang. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du kan jo bare spørre om s-video kable i ene enden og scart i andre... Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 joa, skal sjekke neste gang eg er i byn som blir i morgen Takk for svar =) Lenke til kommentar
atrax Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Du bør finne ut om TV-en din klarer å ta S-video over scart, eller om den bare klarer composite. Hvis du kobler til s-video i scarten, vil du ikke få farger på TV-en om den bare tar composite. Halvnye TV-er pleier å ta S-video. Edit: Her er en liten guide som sikkert er til hjelp for deg. Endret 31. august 2006 av atrax Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå