Gå til innhold

nokia meny, noen som har lik?


xxxxx

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er blitt veldig vant til nokia menyen. Har tidligere prøvd å bytte til ericsson et par ganger, men blir sprø av menyen og når jeg skal skrive meldinger osv.

Hvilket annet merke har meny som er mest lik nokia sin? Har lyst på ny telefon!

 

Har forøvrig N70 nå, og liker ikke endel av manglene der av en del av funksjonenen i forhold til f.eks 6230

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har forøvrig N70 nå, og liker ikke endel av manglene der av en del av funksjonenen i forhold til f.eks 6230

6771743[/snapback]

 

Hva har 6230 som ikke N70 har? :hmm:

 

Det nærmeste jeg har sett Nokia menyer må være den som er på bl.a Samsung E730 og D500. Men jeg har selv alltid likt nokia menyene bedre.

Lenke til kommentar

.. Tidsinstilling av profiler, lage egne mapper til f.eks bilder (ja, du kan det på n70,men de blir fortsatt liggende i "hoved arkivet), veldig upraktisk feks når noen sitter å leker med telefonen hvis man har bilder man ikke ønsker alle skal se.., enkel valutaomregner (ja, n70 har dette også, men mye mer upraktisk enn 6230 hvor man kan bare taste rett inn, når man har tatt et bilde forsvinner bilde for raskt, man må dermed gå inn i menyen får å få det frem igjen når den man tok bilde av ønsker å se, tungvint kalkulator, tungvint kalender, ikke smileys imeldinger, automatisk tastelås....

Endret av xxxxx
Lenke til kommentar
Har forøvrig N70 nå, og liker ikke endel av manglene der av en del av funksjonenen i forhold til f.eks 6230

6771743[/snapback]

 

Hva har 6230 som ikke N70 har? :hmm:

 

Det nærmeste jeg har sett Nokia menyer må være den som er på bl.a Samsung E730 og D500. Men jeg har selv alltid likt nokia menyene bedre.

6772128[/snapback]

 

Ville ikke anbefalt Samsung i det hele tatt!

Har hatt E730 selv, men ble frustrert over alle tastetrykk for å sende mld,

kalender som ikke fungerer skikkelig... I det hele tatt misfornøyd med den. :(

Lenke til kommentar

Tidsinstilling av profiler

Program: Extended Profiles, SmartProfiles eller miniGPS

 

lage egne mapper til f.eks bilder (ja, du kan det på n70,men de blir fortsatt liggende i "hoved arkivet), veldig upraktisk feks når noen sitter å leker med telefonen hvis man har bilder man ikke ønsker alle skal se

Du kan kryptere bilder (og andre filer) med programmet Best Crypto. Da kommer de ikke opp galleriet

 

enkel valutaomregner (ja, n70 har dette også, men mye mer upraktisk enn 6230 hvor man kan bare taste rett inn

Hvordan da? Du kan da vel taste rett inn på N70 også??

 

når man har tatt et bilde forsvinner bilde for raskt

Etter du har tatt bilde, holder du bare en av piltastene nede (venstre, høyre, opp eller ned). Mens du gjør det forsvinner ikke bilde.

 

tungvint kalkulator

Program: Calcium

 

tungvint kalender

Program: Aqua Calendar

 

ikke smileys imeldinger

Det er bare å lagre smileys i ordboka. Mye enklere.

 

automatisk tastelås

Det finnes tusenvis av programmer som gjør det! Extended profiles og miniGPS har det for eksempel innebygd vet jeg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...