_nicholas Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei. Instalerte lyddriver, Realtek HD Audio Manager eller no, i går, og fikk lyden til å fungere i dette programmet, men med en gang jeg kjørte i gang et spill fungerer ikke lyden... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Mikrofonen fungerer heller ikke. Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Hei. Instalerte lyddriver, Realtek HD Audio Manager eller no, i går, og fikk lyden til å fungere i dette programmet, men med en gang jeg kjørte i gang et spill fungerer ikke lyden... Noen som vet hva jeg kan gjøre? Mikrofonen fungerer heller ikke. 6771672[/snapback] hei igjen prøv å fiks på realtek nede i høyrehjørnet(HD audio Manager eller no) vær der inne på det progget og så plugger du inn det du skal høytalere eller headsett så skal det komme opp en boks hvor det skal stå hva du har plugget inn, for høytalere huker du av på LINE OUT- boksen og hvis du plugger inn headsett huker du av på headsett, og har du headsett med mic så skal det komme opp 2 bokser hvor du skal huke av på headsett på den førte og mic på den andre.. hvis ikke dette funker, så sier du meg hva slags spill du har prøvd, og om du har reboota siden du lastet ned drivern.. EDIT: Hvis du f.eks allerede har plugget inn høytalere/headsett er det bare å koble den raskt fra og på igjen.. Mvh Anders Langseth Endret 30. august 2006 av LangZ1 Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Prøvde det du sa, og det kom opp at jeg hadde plugget i headset og mikrofon, men det virker fortsatt ikke... Når jeg starter Windows Media Player står det at den ikke klarer å spille av fordi det virker som jeg ikke har noen lydenhet koblet til... Prøvde meg på CS:S Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Prøvde det du sa, og det kom opp at jeg hadde plugget i headset og mikrofon, men det virker fortsatt ikke... Når jeg starter Windows Media Player står det at den ikke klarer å spille av fordi det virker som jeg ikke har noen lydenhet koblet til...Prøvde meg på CS:S 6771843[/snapback] hvor mange lyd porter har du a? 2 bak og 2 foran? og hva slags headsett? EDIT: Noe jeg også måtte gjøre på source før for å få headsettet til å funke var å gå på options / sound(eller hva det er) så dra deg nedover på lista til du kommer til headsett og klikker på det. apply og ok.., men det tviler jeg på at fixer problemet ditt med windows media player Endret 30. august 2006 av LangZ1 Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Har ingen forran, men bak har jeg en til headset og en til mikrofonen. har en port til bak der som jeg ikke er helt sikker på hva er til... Den er ved siden av headset og mic. Har Koss SB45 Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Har ingen forran, men bak har jeg en til headset og en til mikrofonen. har en port til bak der som jeg ikke er helt sikker på hva er til... Den er ved siden av headset og mic. Har Koss SB45 6771905[/snapback] ok rosa er mic og grønn er lyd, men kasnkje du må laste ned no driver til headsettet ditt eller no, prøvd det.. , er usikker nå jeg.. =/ Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Prøvde det du sa, og det kom opp at jeg hadde plugget i headset og mikrofon, men det virker fortsatt ikke... Når jeg starter Windows Media Player står det at den ikke klarer å spille av fordi det virker som jeg ikke har noen lydenhet koblet til...Prøvde meg på CS:S 6771843[/snapback] hvor mange lyd porter har du a? 2 bak og 2 foran? og hva slags headsett? EDIT: Noe jeg også måtte gjøre på source før for å få headsettet til å funke var å gå på options / sound(eller hva det er) så dra deg nedover på lista til du kommer til headsett og klikker på det. apply og ok.., men det tviler jeg på at fixer problemet ditt med windows media player 6771855[/snapback] Dette funket ikke nei Virker som det bare er lyd i det realtek programmet :/ Kanskje jeg kan teste å laste ned en ny driver? Har du en link? Denne driveren fulgte med en cd til hk'et Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Funker nå tror jeg Avinstalerte driveren og instalerte på nytt... Takk for hjelp My favourite helper <3 LangZ1 <3 Lenke til kommentar
LangZ1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Funker nå tror jeg Avinstalerte driveren og instalerte på nytt... Takk for hjelp My favourite helper <3 LangZ1 <3 6772043[/snapback] hehe, joa.. =P Mvh Anders Langseth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå