Jarli Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 For ikke så lenge siden skaffet jeg meg en ny harddisk, da C`en på 80 GB ikke lenger var nok. Fikk ikke brukt den så lenge før maskinen krasjet. Uansett, etter at jeg formaterte den ville ikke pcen registrere D harddisken lenger. Hva har skjedd, hvordan kan det repareres og ligger filene fortsatt (fra før formateringen) på harddisken? Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Gå på 'Kontrollpanel' -> 'Administrive verktøy' -> 'Datamaskinbehandling' -> 'Lagringsplass' -> 'Diskbehandling (lokal)' og se om du finner HDD'en der Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Kan ikke si at jeg gjør det? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Først må du sjekke om du ser disken i BIOS. PS. det er en kategori her på forumet som heter Lagringsmedier, hadde passet bedre å poste der. Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Var faktisk ikke sikker på hvor jeg skulle poste dette her. Er ganske ny. BIOS? Du kunne ikke sagt hvor det er hen. Jeg er ikke så veldig flink med pc'er. Endret 30. august 2006 av Jarli Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 BIOS er det aller første du kommer til når PCen starter. Trykk en spesiall tast (vanligvis Delete) så kommer du inn i en meny. Det kan se ut omtrent som dette: Lenke til kommentar
Jarli Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Okei! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
LYStGASS Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kan kanskje nevne her at min Maxtor disk med 16mb cache først detekteres gjennom oppdatering etter SP1 en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå