Bolivar Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Ver så snill og hjelp meg med dette... Skal ha en ny mobil men vet ikke hven... SE W810i eller Nokia 6280 eller andre mobiler... Bra kamera Ikke nødvendig men 3G Stort minne og god MP3 Ikke flipp telefon hater det kan dere hjelpe meg? MVH meg Endret 30. august 2006 av norborg Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 K800 har jo veldig bra kamera og i tillegg skikkelig blitz. Støtter minnekort og fungerer greit til mp3. 6280 er en flipptelefon som jeg egentlig ikke kan anbefale til noen. Kjenner 3-4 stykker som har denne og alle har mesteparten av tiden hatt den inne til reprasjon. I tillegg til mye negativt på forumet. Søk på forumet på K800 så vil du finne mye positivt! Nokia har jo N73 som er meget bra men k800 er billigere i tillegg til at N73 mangler blitz på kameraet. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 6280 er en flipptelefon som jeg egentlig ikke kan anbefale til noen. 6771957[/snapback] 6280 er ikke en flipp/klapp telefon, men en skyvetelefon Dessuten, så er vel software problemene rettet på nå ? Lenke til kommentar
Paradigm Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Nja kanskje delvis, dama til bror min hadde nettopp sin inne til rep. og fikk den tilbake med nyeste firmware( i følge verkstedet, vet ikke hvilken firmware) men det gikk bare ett par dager før den begynte og låse seg og leve sitt eget liv.. Stemmer at det er en skyvetelefon ja hadde nesten rett da Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) Nja kanskje delvis, dama til bror min hadde nettopp sin inne til rep. og fikk den tilbake med nyeste firmware( i følge verkstedet, vet ikke hvilken firmware) men det gikk bare ett par dager før den begynte og låse seg og leve sitt eget liv.. Stemmer at det er en skyvetelefon ja hadde nesten rett da 6772647[/snapback] Hehe ok Hadde lenge planlagt å kjøpe Nokia 6280, men kom over en billig variant av Qtek 8310 på eBay fra england (Vodafone sin V1240). Så da kjøpte jeg heller denne. Jeg angrer ikke på valget! Edit: Men hvis du tørr å ta sjansen på Nokia 6280, så er dette en meget god telefon med bra skjerm, bra kamera,bra videoopptak, mulighet for stort og billig minnekort (2GB minisd til rundt 400,-). K800i har mye bedre kamera (bilder), men akkurat nå finnes det kun 1GB M2 kort på lager, og det koster ca 400. Endret 30. august 2006 av AeroX Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 K800 var ikke den jeg skulle ha hjelp til... W810 var de jeg skulle ha hjelp til... men takk for infoen som jeg fikk til K800 da. er de andre telefoner i prisklassen 2800-3300 kroner som funker? Har hørt at W810 har hatt en del gode komentarer... er den så god som den ser ut til? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 K800 var ikke den jeg skulle ha hjelp til... W810 var de jeg skulle ha hjelp til... men takk for infoen som jeg fikk til K800 da. er de andre telefoner i prisklassen 2800-3300 kroner som funker? Har hørt at W810 har hatt en del gode komentarer... er den så god som den ser ut til? 6777300[/snapback] W810 er den suverene musikktelefonen (hvis man ser bort fra nokia n91 og samsung i320 - som ligger i en helt annen prisklasse). Kamera på w810 er fortsatt ett av de bedre i klassen - og slettes ikke værst. Dog kan det nevnes at skjermen oppleves litt "blass" og kjedelig i forhold til de aller "nyeste" telefonene. Mtp. sw problematikk er mitt intrykk at dette er tilnærmet lik fraværende på w810 - da kanskje med untak av de NetCom låste variantene (flash meny problematikk). Alternative telefoner i prisklassen 2800 - 3500 vil evt. være: Samsung e900 / z400(bedre design og skjerm - dårligere mp3 funksjonalitet). Qtek 8300 er også en glimrende musikktelefon, som har falt voldsomt i pris den senere tid! (ulempene med denne er dårlig kamera og en anelse drøy vekt). Fordelene er at dersom man legger in TCPMP* kan man bruke telefonen til å spille av Ipod videoer etc... * The Core Pocket Media Player (for mer info se forum på smartmobil.no / evt. J.F.G.I.T ) Lenke til kommentar
Bolivar Skrevet 31. august 2006 Forfatter Del Skrevet 31. august 2006 trenger ikke de:) men har hørt at vist du tar et bilde med 2/3 del grønt så klikker telefonen? har en venn der det ikke sjedde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå