Calc Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Hei. Jeg har en Inspiron 6400 og har reformatert..Trodde jeg hadde installert alle drivere og slikt men i Enhetsbehandlingen er det slike stygge gule utropstegn..3 stk Grunnleggende Systemenhet og 1 stk Modem Device on High Definition Audio Bus.. Noen som har peiling hva dette kan være? Lenke til kommentar
Calc Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 Hei. Jeg fant ut at jeg har installert Dell driverene i feil rekkefølge og at dette kan by på problemer.. Er det mulig å fjerne f.eks Chipset driverne jeg installerte og hvordan? Lenke til kommentar
Quir0 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 lista med driverne står på driver cden hvordan du skal installere disse i hvem rekkefølge. har gjort det samme jeg. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Sjekk i "legg til/fjern programmer" om du kan fjerne drivere. Ellers kan du nok legge over drivere i riktig rekkefølge. Hilsen, efikkan. Lenke til kommentar
zacka Skrevet 31. august 2006 Del Skrevet 31. august 2006 (endret) Fjerne drivere gjør du via enhetsbehandling: Trykk på Windowstast og Pause/Break-knappen for å få opp Systemegenskaper. Trykk på fanen Maskinvare og deretter Enhetsbehandling. Dobbelklikk på enheten du vil fjerne driveren til og trykk på fanen Driver. Her kan du få fjernet driveren. Installer så _alle_ driverne fra drivercd'en i rekkefølgen de kommer opp. Ta én og én av gangen. Du skal ikke trenge å restarte maskinen etter hver driver. Du trenger kun å vente til den enkelte driveren er installert, så trykk nei på evt. beskjeder om å restarte. Når alle driverne er installert restarter du maskinen. Dukker det opp gule utropstegn i Enhetsbehandling kan du gjøre følgende: Gå inn i Enhetsbehandling og dobbeltklikk på en av enhetene som har gult utropstegn. Trykk deretter på fanen Detaljer. Noter deg strengen som begynner med f.eks PCI\VEN_10B7&DEV_9055&SUBSYS_905510B7 (du trenger ikke skrive opp det som kommer etter SUBSYS-verdien). Gå inn på Google og skriv inn strengen. Da får du sikkert en haug med treff som forteller deg hvilken type maskinvare dette er. Da kan du gå inn her: http://support.euro.dell.com/support/downl...c=no&l=no&s=gen Skriv inn service-ID'en (=servicetag) og trykk enter. Da får du opp aktuell maskinvaredrivere for din maskin. Gå til kategorien som "matcher" med treffene på Google. Last ned og installer. Hjelper ikke dette så..... Endret 31. august 2006 av zacka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå