nipro Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 (endret) hei! jeg trenger hjelp til å innstallere trådløst nettverkskort (DWL-G650).. så jeg har innstallert CD-ROMen og restartet min bærbare computer, men så går det ikke annt ågjøre noe mer, så jeg gikk inn på kontrollpanel så videre på skrivere og annen maskinvare så fant jeg den på legg til maskinvare.. men der stod det bare "programvaren for denne enheten er innstallert men virker kansje ikke skikkelig".. og videre stod det "denne enheten kan ikke starte" (kode 10) hjelp meg! hva skal jeg gjøre? Please svar!! I'm desperat! Endret 30. august 2006 av nipro Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Du installerer drivere fra cd rom, du slår av pc ikke restart la cd stå i . sett i kortet og start pc da skal det komme opp funnet ny hardware. o.sv. Dette står i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
nipro Skrevet 30. august 2006 Forfatter Del Skrevet 30. august 2006 det har jeg gjort opptill flere ganger! det funker ikke.. kan det være noe annet? Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 30. august 2006 Del Skrevet 30. august 2006 Kode 10 Hvis enheten har en FailReasonString-verdi i maskinvarenøkkelen, vises denne strengen som feilmeldingen. Driveren eller enumeratoren plasserer registerstrengverdien her. Hvis det ikke finnes en FailReasonString i maskinvarenøkkelen, får du denne feilmeldingen: Denne enheten kan ikke starte. (Kode 10) Anbefalt løsning Enheten startet ikke. Klikk Oppdater driver for å oppdatere driverne for denne enheten. I kategorien for generelle egenskaper for enheten klikker du Feilsøking for å starte veiviseren for feilsøking. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå