Gå til innhold

Gainward 7600GT GoldenSample + ?

PetterOslo

Anbefalte innlegg

Hei

Kan dette kortet brukes sammen med kortet jeg har fra før fra Gainward? Tenker på å kjøpe dette og kjøre de to sammen i SLi

Komplett sluttet å selge det jeg har fra før av igår dette

Det jeg har fra før er jo golden sample. Kan dere guruer svare på hvordan dette vil fungere?

Endret av PetterOslo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, de vil ikke funke sammen i SLI, da det er to forskjellige kort.. 7600gt funker dårlig med 7600gs....

6771372[/snapback]

Vet du et kort som vil funke sammen med geforce kortet jeg har? Eller noen butikker som fortsatt selger det?

(Er det verdt det? i ytelsesøkning altså)

Lenke til kommentar

Mixed vendor support har vært støttet en stund, så det er ikke noe problem å kjøre et hvilket som helst annet 7600GT kort sammen med det du har nå. Det du kan få problemer med er å kjøre høye minnehastigheter (ikke alle 7600GT har like raskt minne som ditt Gainward kort) men det er bare å klokke ned begge kortene. Hvis du *vil* ha et Gainward kort kan du sjekke om det finnes noe på bruktmarkedet.

EDIT: Gjør noe med emnetittelen...

Endret av Ar`Kritz
Lenke til kommentar

Det kortet skulle funke til SLI, men husk på at det gamle Gainward kortet ditt hadde noe raskere minne som standard. med det nye kortet må du klokke ned minnet for at det skal kunne kjøre stabilt.

Også kan du spare nesten 200kr. på å velge dette kortet: https://prisguiden.no/product.php?productId=42628 som til og med er samme leverandør. Det er en annen modell, så det skal ikke være noen serlig fordel, men når det er billigere er det liten tvil om hva jeg ville valgt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...